Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Dziadek..no dobra, ale z jakiego roku by to auto było to jak na egzotyka z parę stów to taka jakość wykończenia środka to po prostu ryje beret :thumbdown:

Tylko Ferrari albo Lambo. Obecnie gadam z kolesiem o F12, zobaczymy co z tego wyjdzie ale ładna jest i dopasiona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ferrari lub Lambo to grubo.

Rozumiem, ze lambo aventador ?

Trudny wybór . Wybrałbym chyba lambo ze względu na drzwi otwierające się do góry. Większy lans :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziadek..no dobra, ale z jakiego roku by to auto było to jak na egzotyka z parę stów to taka jakość wykończenia środka to po prostu ryje beret :thumbdown:

Tylko Ferrari albo Lambo. Obecnie gadam z kolesiem o F12, zobaczymy co z tego wyjdzie ale ładna jest i dopasiona

Lambo odpada, pozostaje niesmak, jadąc nim będziesz miał nerwowe tiki w lusterko czy jakieś audi się nie zbliża:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziadek..no dobra, ale z jakiego roku by to auto było to jak na egzotyka z parę stów to taka jakość wykończenia środka to po prostu ryje beret :thumbdown:

Tylko Ferrari albo Lambo. Obecnie gadam z kolesiem o F12, zobaczymy co z tego wyjdzie ale ładna jest i dopasiona

Lambo odpada, pozostaje niesmak, jadąc nim będziesz miał nerwowe tiki w lusterko czy jakieś audi się nie zbliża:decayed:

:polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziadek..no dobra, ale z jakiego roku by to auto było to jak na egzotyka z parę stów to taka jakość wykończenia środka to po prostu ryje beret :thumbdown:

Tylko Ferrari albo Lambo. Obecnie gadam z kolesiem o F12, zobaczymy co z tego wyjdzie ale ładna jest i dopasiona

Lambo odpada, pozostaje niesmak, jadąc nim będziesz miał nerwowe tiki w lusterko czy jakieś audi się nie zbliża:decayed:

jak pomodzi lambo tak grubo jak S6 to nie będzie musiał używać wstecznego lusterka bo tam tylko będą znikające punkty :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy że jesteśmy w bardzo zaawansowanej fazie dopinania tematu na coś takiego. Pacjent R8 V10 dopasiony na ceramice i full Carbonie, projekt rozwojowy grubo 1000+ ale stopniowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy że jesteśmy w bardzo zaawansowanej fazie dopinania tematu na coś takiego. Pacjent R8 V10 dopasiony na ceramice i full Carbonie, projekt rozwojowy grubo 1000+ ale stopniowo.

ten temat co jest do przekopania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy że jesteśmy w bardzo zaawansowanej fazie dopinania tematu na coś takiego. Pacjent R8 V10 dopasiony na ceramice i full Carbonie, projekt rozwojowy grubo 1000+ ale stopniowo.

ten temat co jest do przekopania?

Tak, tylko szczegóły będą w poniedziałek, czekam na szczegóły i skany papierów auta itp. Naszą sprawę też załatwimy jutro, albo w pon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tylko szczegóły będą w poniedziałek, czekam na szczegóły i skany papierów auta itp. Naszą sprawę też załatwimy jutro, albo w pon

bez ciśnienia, ja jutro jadę swoje obejrzeć, a Twoje się ogarnie w przeciągu kilku-kilkunastu godzin jak będziesz miał co potrzeba :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szymeniu a jaki kolor???bo w tym srebrnym to słabo wygląda .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie nic nie mówię, póki nie będzie wszystko pewne :wink:

Kompletnie nie ma sensu startować z LC powyżej 3500-4000 obr/min zawsze traci trakcję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz skonfigurowane LC że musisz celować w obroty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz skonfigurowane LC że musisz celować w obroty?

Z załączonym ESP start z 2500, ale przy minimalnym uślizgu ingerencja ESP i lipa z wyniku

Z wyłączonym ESP procedura startuje z 5000 ale to nie ma sensu bo jest totalny ślizg, natomiast trzymając hamulec trzeba wcisnąć gaz i idealnie puścić hamulec kiedy obroty wzrastają i mijają 3000, jest takie jebnięcie i bez uślizgu że jestem pewny że schodzi poniżej 3 sek, bo nie traci trakcji i idzie bezbłędnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to przy następnej wizycie Adaś niech przestawi na mniejsze obroty bo teraz to LC mija się z celem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to przy następnej wizycie Adaś niech przestawi na mniejsze obroty bo teraz to LC mija się z celem

No dokładnie, na spokojnie i tak będę wymieniał teraz filtry i olej wskrzyni, to zrobię pewnie sprzęgło i soft w skrzyni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mow ze R8 :kox:

No R8 V10 Bi-Turbo :decayed:

Niestety 2 wiatraki zabija dźwięk wolnossaka v10:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...