Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

nie mow ze R8 :kox:

No R8 V10 Bi-Turbo :decayed:

Niestety 2 wiatraki zabija dźwięk wolnossaka v10:kwasny:

Kiedyś wpadł mi w oczy wydech do tego i zastanawiam się czy taka cena za kawałek tytanu to nie jakaś abstrakcja ?

UKŁAD WYDECHOWY AKRAPOVIĆ AUDI R8 V10 5,2 (4179842460) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zdecydowanie to jest abstrakcja - za te pieniądze możesz kupić całe R8 :decayed:

Chyba, że traktujesz ten wydech jako dzieło sztuki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wstarczy Ci juz jedno szybkie Audi? R8 to fajne auto, ale sa tez inne fajne superauta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No szkoda, bedziesz miał zabawę przy tym silniku :( albo to było v8? W każdym razie zorietuj się dokładnie bo któraś jednostka powinna być czyszczona co 20k :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymon miałeś nic nie zdradzać jeszcze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R8 jest zwykłe ... :D ale nowa Corvetta by robiła robote :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R8 jest zwykłe ... :D ale nowa Corvetta by robiła robote :D

Mario ale autko ma robić robotę "odpychając się" a nie tylko wyglądając :wink:

tzn. myślę, że Szymon tak podchodzi do tematu w tej chwili :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R8 jest zwykłe ... :D ale nowa Corvetta by robiła robote :D

Ale spamujecie ten wątek. Jeździsz seatem czy innym nissanem, ale R8 jest dla ciebie zwykłe. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R8 jest zwykłe ... :D ale nowa Corvetta by robiła robote :D

Ale spamujecie ten wątek. Jeździsz seatem czy innym nissanem, ale R8 jest dla ciebie zwykłe. :facepalm:

bohater :grin: +1 :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R8 jest zwykłe ... :D ale nowa Corvetta by robiła robote :D

Ale spamujecie ten wątek. Jeździsz seatem czy innym nissanem, ale R8 jest dla ciebie zwykłe. :facepalm:

Kolega widze żartów nie rozumie ... piesek obrońca Nara :banghead::rolleyes:

A co do spamu to chyba Szymeniu się przyzwyczaił i mu to nie przeszkadza bo sam to ciągnie ... ale ty wiesz lepiej. :thumbup: i jak byś czytał wcześniejsze posty z zrozumieniem a nie szukał zaczepki to byś wiedział że właśnie o takich autach była tu mowa ...:rolleyes:;) ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mow ze R8 :kox:

No R8 V10 Bi-Turbo :decayed:

Bardziej w kierunku 1/4 czy może torowe upalanie będziesz zmierzał ?:wink:

Lisowski teraz śmiga w gt właśnie takim wynalazkiem, za parę orzechów na pewno podszkolił by Cię chętnie:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jego po zdjęciach można poznać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymon, ja na Twoim miejscu wstawil ten link na allegro:

po filmiku widac doinwestowanie auta :wink:

bez sensu. podejrzewam, że jeśli ktos mocno się zainteresuje tym autem, to na pewno czytając opis na allegro poszuka co nieco w sieci - a tam aż huczało po ukazaniu się tego filmiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam rozważania na temat kolejnego auta i zapytam czemu nie GT-R? Zbyt "oklepany" w tuningowym świecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak go nie lubisz, że chcesz go wcisnąć na mine? Od razu ze dwie skrzynie niech kupi, a jak podkreci do 700km to zapasowy silnik się przyda. Mowie o upalaniu nie toczeniu sie po mieście.

Sent from my Lumia 820 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby rozwiać wątpliwości odnośnie GTR'a i jego taniości względem konkurencji. Otóż stawiając GTR seria vs. seria to nie ma innego auta o tak dobrym stosunku ceny do "peroframce'u" jaki dostajemy czyli osiągów w każdych warunkach. Problemy zaczynają się jak chcemy GTRem pocisnąć bo się okazuje że tego nie wytrzyma, tamtego nie wytrzyma itp. Kwestia grubszych modów żeby Nissan jeździł a nie stał czyli pakiety Alpha, HKS, Switzzer to kwoty od 100-300K. Reasumując dobre Sushi to koszt 300k i dodatkowe co najmniej 100-150 na zabawę w porządne podzespoły bo na serii to długo nie pojeździ.

Jest do wzięcia GTR od Adama zrobiony od podstaw, czyli silnik, skrzynia, napędy za nie duże pieniądze. Usłyszałem tylko tyle na temat tego auta "albo go pokochasz, albo znienawidzisz" nie jest zbyt fajnie ładować 30k co sezon na różne bolączki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...