Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

no ale tak dziala marketing bo jak by kazdy chipa ladwal do s6 i mial serie z rs6 to po co dawac iles kasy wiecej za rs7 to wsztyko marketing nic nie ma wspolnego z niesmakiem

jak Ty cos produkujesz to robisz tak zeby klient kupil i byl zadowolony nie dajesz mu jeszcze bonusa 30% w towarze ot tak bo go lubisz rozumiesz o co biega

wsztyko jest obliczone dziala i ma dzialac i bedzie na serii dzialac bez problemu oni nie planowali takich wysokich momentow na ta skrzynie itp chcesz wiecej mocy albo zmieniasz skrzynie i chipujesz albo kupujesz rs6 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

kolega pracuje w ZF Fr i mowil ze te Stroniki to fajna maszynka do robienia kasy :) i serwisy oferuja tylko wymiane/ zamiane na nowa bo ich warsztaty tego nie ogarniaja :)

---------- Post dopisany at 10:14 ---------- Poprzedni post napisany at 10:13 ----------

Kup 3 skrzynie z A8 4.2 bo tamte wytrzymują 1K Nm i będziesz miał problem rozwiązany:wink:

no a jak dieslowska dowali kurde to ma 360kmh na blacie :)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega pracuje w ZF Fr i mowil ze te Stroniki to fajna maszynka do robienia kasy :) i serwisy oferuja tylko wymiane/ zamiane na nowa bo ich warsztaty tego nie ogarniaja :)

Koncerny zarabiają właśnie na serwisie i częściach a nie na sprzedaży samochodów, nie od dziś to wiadome :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów, to że zdecydowałem się na takie auto i mam w planach coś jeszcze to nie powód aby kwoty rzędu 30-40 tys. traktować jako drobne naprawy. Poza tym kwestia padającej skrzyni w przypadku Kuredu, czy silnika 3.0TFSI w A7 dają wiele do myślenia. Skoro fabrycznie nie wytrzymują, a jak jeszcze dorzucimy koksu to tylko kwestia czasu kiedy się rozlecą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99% będzie to RS6 C6 ze względu na to że pomimo mocy i niutonów te auta jeżdżą bez poważniejszych awarii. Kosztują przystępnie są znane, zresztą to udany model i uważam też że nowa pod względem żywotności po modyfikacjach nie dorówna staremu modelowi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W GT-R skrzynię się wzmacnia przy modyfikacjach, więc również przy ewentualnym programie dla S6 trzeba będzie zrobić to samo. Kwestia tylko dostępności części pod większy Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak tylko kto zmodyfikuje S-tronica jak nikt na razie nie chcę tam nawet łap pchać żeby naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak z wzdłużnymi, ale widziałem wiele projektów R32 Turbo/Biturbo ze zmodyfikowanymi skrzyniami DSG, które przenoszą 600Nm+.

Np tu: Golf VI Sonderumbau - HGP Turbonachrüstung GmbH

DSG 925Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolnij , albo najlepiej zajedź do Mastersa , wg mnie koleś najbardziej ogarnia " trudne " tematy , skrzynie można modyfikować na rożne sposoby , żeby np na 1 , 2 biegu dawała 80 % niutona a reszta full , albo zwiększać lub zmniejszać limitery niutona przy redukcjach . Np robiłem u niego pierwszą w PL X3 SD na 350/750 , dowiedział sie kto jest producentem skrzyni jaki to dokładnie model , ile max niuta może wytrzymać i ile można podnieść limitery ,krzywdy na pewno nie zrobi . Bryka lata do tej pory i skrzynia żyje , a uwierz mi życie ma okrutne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli coś jednak da się zrobić i przy ostrym użytkowaniu jeździć, rozumiem że częstsze zmiany oleju wtedy? A czy jakieś modyfikacje mechaniczne można wykonać ? Np sprzęgła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak z wzdłużnymi, ale widziałem wiele projektów R32 Turbo/Biturbo ze zmodyfikowanymi skrzyniami DSG, które przenoszą 600Nm+.

Np tu: Golf VI Sonderumbau - HGP Turbonachrüstung GmbH

DSG 925Nm.

Ciekawe ile razy się coś wysra w tym Golfie.

Poza tym to raczej nie auto na codzienna eksploatacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o to, do jakiej eksploatacji jest ten Golf, tylko jakie są możliwości wzmocnienia skrzyni DSG, bo do tego sprowadza się rozmowa nt podniesienia mocy w S6, żeby nie trzeba było wymieniać skrzyni po paru strzałach z LC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolnij , albo najlepiej zajedź do Mastersa , wg mnie koleś najbardziej ogarnia " trudne " tematy , skrzynie można modyfikować na rożne sposoby , żeby np na 1 , 2 biegu dawała 80 % niutona a reszta full , albo zwiększać lub zmniejszać limitery niutona przy redukcjach . Np robiłem u niego pierwszą w PL X3 SD na 350/750 , dowiedział sie kto jest producentem skrzyni jaki to dokładnie model , ile max niuta może wytrzymać i ile można podnieść limitery ,krzywdy na pewno nie zrobi . Bryka lata do tej pory i skrzynia żyje , a uwierz mi życie ma okrutne :P

Limtery chyba w ecu ile motor ma generowac Nm i na jakim biego bo napewno nie w skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wzmocnić, wzmocnią ci wszystko, kwestia kasy... skrzynia do GTR to 90.000 PLN nowa, oczywiście znosi wiele, dużo w niej poprawili ale nawet jak się juz pogrzebie w niej by znosiła 1k Nm to kultura pracy ... jaka kultura pracy?

A to słyszałem do Adama, że to auto szarpie niemiłosiernie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...