Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no ale tak dziala marketing bo jak by kazdy chipa ladwal do s6 i mial serie z rs6 to po co dawac iles kasy wiecej za rs7 to wsztyko marketing nic nie ma wspolnego z niesmakiem

jak Ty cos produkujesz to robisz tak zeby klient kupil i byl zadowolony nie dajesz mu jeszcze bonusa 30% w towarze ot tak bo go lubisz rozumiesz o co biega

wsztyko jest obliczone dziala i ma dzialac i bedzie na serii dzialac bez problemu oni nie planowali takich wysokich momentow na ta skrzynie itp chcesz wiecej mocy albo zmieniasz skrzynie i chipujesz albo kupujesz rs6 :)

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kup 3 skrzynie z A8 4.2 bo tamte wytrzymują 1K Nm i będziesz miał problem rozwiązany:wink:

Opublikowano

No tak all about money!! Chcesz więcej to płac a jak nie to nędzne kilkaset koni musi Ci starczyć :polew:

Opublikowano

kolega pracuje w ZF Fr i mowil ze te Stroniki to fajna maszynka do robienia kasy :) i serwisy oferuja tylko wymiane/ zamiane na nowa bo ich warsztaty tego nie ogarniaja :)

---------- Post dopisany at 10:14 ---------- Poprzedni post napisany at 10:13 ----------

Kup 3 skrzynie z A8 4.2 bo tamte wytrzymują 1K Nm i będziesz miał problem rozwiązany:wink:

no a jak dieslowska dowali kurde to ma 360kmh na blacie :)))

Opublikowano
kolega pracuje w ZF Fr i mowil ze te Stroniki to fajna maszynka do robienia kasy :) i serwisy oferuja tylko wymiane/ zamiane na nowa bo ich warsztaty tego nie ogarniaja :)

Koncerny zarabiają właśnie na serwisie i częściach a nie na sprzedaży samochodów, nie od dziś to wiadome :)

Opublikowano

Witam kolegów, to że zdecydowałem się na takie auto i mam w planach coś jeszcze to nie powód aby kwoty rzędu 30-40 tys. traktować jako drobne naprawy. Poza tym kwestia padającej skrzyni w przypadku Kuredu, czy silnika 3.0TFSI w A7 dają wiele do myślenia. Skoro fabrycznie nie wytrzymują, a jak jeszcze dorzucimy koksu to tylko kwestia czasu kiedy się rozlecą.

Opublikowano

będziesz jak w GTRach wymieniał:wink:

Opublikowano

Na 99% będzie to RS6 C6 ze względu na to że pomimo mocy i niutonów te auta jeżdżą bez poważniejszych awarii. Kosztują przystępnie są znane, zresztą to udany model i uważam też że nowa pod względem żywotności po modyfikacjach nie dorówna staremu modelowi

Opublikowano

W GT-R skrzynię się wzmacnia przy modyfikacjach, więc również przy ewentualnym programie dla S6 trzeba będzie zrobić to samo. Kwestia tylko dostępności części pod większy Nm.

Opublikowano

No tak tylko kto zmodyfikuje S-tronica jak nikt na razie nie chcę tam nawet łap pchać żeby naprawić.

Opublikowano

No i to by było coś tylko ktoś to w PL ogarnia?

Opublikowano

Kolnij , albo najlepiej zajedź do Mastersa , wg mnie koleś najbardziej ogarnia " trudne " tematy , skrzynie można modyfikować na rożne sposoby , żeby np na 1 , 2 biegu dawała 80 % niutona a reszta full , albo zwiększać lub zmniejszać limitery niutona przy redukcjach . Np robiłem u niego pierwszą w PL X3 SD na 350/750 , dowiedział sie kto jest producentem skrzyni jaki to dokładnie model , ile max niuta może wytrzymać i ile można podnieść limitery ,krzywdy na pewno nie zrobi . Bryka lata do tej pory i skrzynia żyje , a uwierz mi życie ma okrutne :P

Opublikowano

Czyli coś jednak da się zrobić i przy ostrym użytkowaniu jeździć, rozumiem że częstsze zmiany oleju wtedy? A czy jakieś modyfikacje mechaniczne można wykonać ? Np sprzęgła?

Opublikowano

Nie chodzi o to, do jakiej eksploatacji jest ten Golf, tylko jakie są możliwości wzmocnienia skrzyni DSG, bo do tego sprowadza się rozmowa nt podniesienia mocy w S6, żeby nie trzeba było wymieniać skrzyni po paru strzałach z LC.

Opublikowano
Kolnij , albo najlepiej zajedź do Mastersa , wg mnie koleś najbardziej ogarnia " trudne " tematy , skrzynie można modyfikować na rożne sposoby , żeby np na 1 , 2 biegu dawała 80 % niutona a reszta full , albo zwiększać lub zmniejszać limitery niutona przy redukcjach . Np robiłem u niego pierwszą w PL X3 SD na 350/750 , dowiedział sie kto jest producentem skrzyni jaki to dokładnie model , ile max niuta może wytrzymać i ile można podnieść limitery ,krzywdy na pewno nie zrobi . Bryka lata do tej pory i skrzynia żyje , a uwierz mi życie ma okrutne :P

Limtery chyba w ecu ile motor ma generowac Nm i na jakim biego bo napewno nie w skrzyni.

Opublikowano

wzmocnić, wzmocnią ci wszystko, kwestia kasy... skrzynia do GTR to 90.000 PLN nowa, oczywiście znosi wiele, dużo w niej poprawili ale nawet jak się juz pogrzebie w niej by znosiła 1k Nm to kultura pracy ... jaka kultura pracy?

Opublikowano
wzmocnić, wzmocnią ci wszystko, kwestia kasy... skrzynia do GTR to 90.000 PLN nowa, oczywiście znosi wiele, dużo w niej poprawili ale nawet jak się juz pogrzebie w niej by znosiła 1k Nm to kultura pracy ... jaka kultura pracy?

A to słyszałem do Adama, że to auto szarpie niemiłosiernie

Opublikowano

ale dziwisz sie kurde przy 1000Nm ze zrywa :)))

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...