Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czułość pedału hamowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W tym roczniku nie dziala

Opublikowano

Dev na pewno jest znawcą tematu, ale jego sposób pisania w tematach o hamulcach, wygląda na co najmniej zbyt monopolistyczny. Człowieku, to jest forum, masz wiedzę to się podziel, nie chcesz to nie pisz nic :kwasny:

---------- Post dopisany at 00:49 ---------- Poprzedni post napisany at 00:43 ----------

Tak czy inaczej, klade stope na pedal i auto hamuje, dobre odpowietrzenie to podstawa!

Opublikowano

Myślę że ktoś kto ogarnął temat od początku do końca powinien napisać całą procedurę odpowietrzania w poszczególnych rocznikach i moderator powinien to przykleić. Przynajmniej jeden temat byłby niejako zamknięty a nie ciągnął się latami jak np. te z olejami :)

Opublikowano

B5 bez ESP odpowietrzy sie tylko na Vacuum

z ESP VAG-eim, pod warunkiem że przechodzi procedura w sterowniku

B6, 7 i 8 tak samo

wszystko w temacie

Opublikowano

O czyli jak mam ESP to mogę VAGiem to odpowietrzyć?? To prawda że trzeba auto do góry podnieść?

Opublikowano

musisz zdjąc wszystkie koła aby odkrecic odpowietrzniki

podczas odpowietrzania układu

chyba że nie znasz procedury

---------- Post dopisany at 20:01 ---------- Poprzedni post napisany at 19:55 ----------

Dev na pewno jest znawcą tematu, ale jego sposób pisania w tematach o hamulcach, wygląda na co najmniej zbyt monopolistyczny. Człowieku, to jest forum, masz wiedzę to się podziel, nie chcesz to nie pisz nic :kwasny:

od pięciu lat nie pisze na forum o niczym innym :facepalm::facepalm::facepalm:

wystarczy przejrzec moje tematy w dziale hamulcowym

średnio co 3-4 miesiące sie powtarzają

nikomu nie chce sie czytac i mysleć

tylko chcą miec wszystko gotowe i podane na tacy

Opublikowano
musisz zdjąc wszystkie koła aby odkrecic odpowietrzniki

podczas odpowietrzania układu

chyba że nie znasz procedury

---------- Post dopisany at 20:01 ---------- Poprzedni post napisany at 19:55 ----------

Dev na pewno jest znawcą tematu, ale jego sposób pisania w tematach o hamulcach, wygląda na co najmniej zbyt monopolistyczny. Człowieku, to jest forum, masz wiedzę to się podziel, nie chcesz to nie pisz nic :kwasny:

od pięciu lat nie pisze na forum o niczym innym :facepalm::facepalm::facepalm:

wystarczy przejrzec moje tematy w dziale hamulcowym

średnio co 3-4 miesiące sie powtarzają

nikomu nie chce sie czytac i mysleć

tylko chcą miec wszystko gotowe i podane na tacy

Dlatego moderator powinien przykleić to w dziale hamulcowym, najlepiej z wyróżnieniem :D!

Opublikowano
musisz zdjąc wszystkie koła aby odkrecic odpowietrzniki

podczas odpowietrzania układu

chyba że nie znasz procedury

DEV możesz opisać jak wygląda ta procedura odpowietrzania VAGiem? bo znalazłem coś takiego na necie i nie wiem czy to dobra procedura:

[Wybór]

[03-ABS/hamulce]

[Nastawy podst. - 04]

Grupa "002"

[idź!]

W tym momencie pompa systemu ABS powinna uruchomić się na ok. 10 sekund. Odgłosy uruchomionej pompy powinny być dobrze słyszalne.

[Gotowe, powrót]

Opublikowano

to jest ta procedura

Opublikowano

Podczas tych 10s trzeba odkręcić odpowietrznik, tak? i tak z każdym kołem zaczynając od tego najbliższego pompy ABS ? :)

Opublikowano

tak ale musisz zrobic to po 4-5 razy na każdym kole

musisz pilnowac zbiorniczka aby płyn byl pod korek

na koniec odpowietrzanie tylnych zacisków w ręku

Opublikowano

no właśnie trzeba coś odkręcać?? gdzieś wyczytałem, że podczas procedury trzeba wcisnąć pedał hamulca prawda to?

a odpowietrzenie w reku tylnego zacisku polega na tym, że trzeba go wstrząsnąć przed okręceniem odpowietrznika czy chodzi o położenie go w jakiejś określonej pozycji?

Opublikowano

nie trzeba

Opublikowano

Ok czyli podsumowując, auto podnosimy do góry, ściągamy koła i za pomocą VAGa uruchamiamy procedurę:

[Wybór]

[03-ABS/hamulce]

[Nastawy podst. - 04]

Grupa "002"

[idź!]

W tym momencie pompa systemu ABS powinna uruchomić się na ok. 10 sekund. Odgłosy uruchomionej pompy powinny być dobrze słyszalne.

[Gotowe, powrót]

Gdy pompa pracuje lecimy do przedniego lewego odpowietrznika i go odkręcamy i co dalej czekamy aż pompa przestanie pracować i wtedy zakręcamy czy zostawiamy odkręcony i odpalamy procedure 4-5 razy? Potem to samo z prawym przednim kołem lewym tylnym i prawym tylnym? Czy tył już robimy ręcznie bez użycia procedury VAGiem? Odpowietrzenie w reku tylnego zacisku polega na tym, że trzeba go wstrząsnąć przed odkręceniem odpowietrznika czy chodzi o położenie zacisku w jakiejś określonej pozycji?

Opublikowano

Jade zaraz po płyn i biorę się za odpowietrzanie VAGiem :) zobaczymy co z tego wyjdzie, lepiej żeby był efekt bo inaczej się wkur.....

Opublikowano

Ja się męczyłem poł dnia z tym odpowietrzaniem VAGiem, każde koło po 5 razy i żadnych efektów, pedał na wyłączonym zapłonie twardy jak kamień,odpale auto pedał w dół leci :(

Opublikowano

Zaciski na tyle jak odpowietrzales?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...