bakuś Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 dev, sondy egt maja gwint 10x1 wiec trzeba bylo by zastosowac redukcje
Dev Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 :facepalm::facepalm: masz racje, zapomniałem dopisac
Łukasz13 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Panowie a czym rożnie sie np. ten zamiennik kata od downpipe? KATALIZATOR ZAMIENNIK AUDI PASSAT 1.8T 1.6 2.0 KAT (2726624900) - motoAllegro
bakuś Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Taki zamiennik ma średnicę 2" lub 2,25", pustą puszkę, która ma tylko wsadzoną perforowaną rurę (strumiennicę) nie spełniającą żadnej funkcji (nie likwiduje rezonansu) i jest ze zwykłej czarnej stali, która jest pokryta srebrzanką (aluminiowanie) :-))) DP ma większą średnicę niż oryginał, przez co pozwala "odetchnąć" turbinie jak się to potocznie mówi, nie za wielką jak pusta puszka po kacie przez co zniwelowany jest rezonans (nie do końca, bo od tego jest pierwszy tłumik), ale nie ma efektu brzęczenia. No i jest wykonany ze stali kwasoodpornej więc jest niezniszczalny. W każdym razie w wypadku naszych DP... Pzdr
szwecja2007 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 nic dodać nic ująć solidna robota jest napewno jeśli chodzi o DP z baq-garage
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się