Jarek882 Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Wymieniłem łożyska w tylnych kołach i nadal mam luz. Gdy podniose samochod jest on mniejszy ale jak go opuszcze i stoi calym ciezarem na kołach to luz jest i to duzy.
sokal Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Kamerzysta ma co prawda większy luz niż koło Ale już po samym dźwięku słychać że mało przyjemnie... Najlepiej było by wjechać na szarpaki albo chociaż na kanał i niech Ci ktoś tym kołem rusza a Ty sam zerknij od spodu jak to wygląda. Sam montowałeś łożysko? ---------- Post dopisany at 17:16 ---------- Poprzedni post napisany at 17:15 ---------- jeszcze jedno, wymieniłeś łożysko bo huczało czy dlatego że zauważyłeś ten luz?
Jarek882 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Opublikowano 8 Października 2012 Mechanik mi wymienial łozysko. bylem na szarpakach i powiedzial mi pseudo diagnosta ze lozysko ma luz. wymienialem bo byl luz a nic nie huczalo. Sam nagrywałem i czyms musialem trzymac telefon ;p jak wezme dwoma rękami to luz jest jeszcze wiekszy. Mechanik mowi ze on w golfie tak samo ma tylko ze jak ja zapierdalam 130 i wpadne w studzienke to czuc ten luz i nie jest to przyjemne..
Lukasz_N Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Na poczatek sprawdz, czy nie idzie tego zniwelowac nakretka.
Jarek882 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Opublikowano 8 Października 2012 Już robiłem nawet na starych łozyskach i po przejechaniu paru metrów nadal to samo.
Lukasz_N Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 W taki razie moze juz byc podjechana oska. Bieznie wchodzily do piasty ciasno?
Jarek882 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Opublikowano 8 Października 2012 Nie wiem. ja tego nie robiłem tylko mechanik i sam nie wie czemu jest luz. Kupie uzywaną belkę bo mam juz na oku za nie wielka cene i sa w niej piasty z czopami. przeloze czopy piasty i wtedy zobacze.
Lukasz_N Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 A luz sam regulowales czy mechanior Ci to robil?
Jarek882 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Opublikowano 8 Października 2012 na starych lozyskach sam. pozniej po wymianie troche przejechałem kilometrów i zobaczylem ze luz nadal jest to podjechałem do niego i dokręcił jeszcze bardziej i luz nadal ten sam.
Lukasz_N Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 Zdejmij i kolo i sprawdz jak teraz sprawa wyglada z nakretka i podkladka. 5 min roboty, a bedziesz juz cos wiedzial.
przemo2.4 Opublikowano 8 Października 2012 Opublikowano 8 Października 2012 co to za mechanik co ci takie glupoty gada. akurat w sobote robilem u siebie lozyska (huczaly) i takiego luzu nie bylo na starych a tymbardziej na nowych. i nie za bardzo rozumiem ze dokreciles i po przejechaniu znowu luz . to co to nakretka sie odkreca sama? a jak bys dokrecil do oporu tak ze kolo sie nie zakreci to tez masz luz, bo jak tak to ten trzpien do wymiany.
Jarek882 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Opublikowano 8 Października 2012 A i jeszcze zauwazylem to ze jak strona lewa byla podniesiona na lewarku to w prawej luzu wogole nie bylo jak samochod byl przechylony na prawo jak stanął normalnie na kołach luz powrócił. tak jakby bylo wyrobione w piascie. przynajmniej ja tak mysle.
sokal Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 A i jeszcze zauwazylem to ze jak strona lewa byla podniesiona na lewarku to w prawej luzu wogole nie bylo jak samochod byl przechylony na prawo jak stanął normalnie na kołach luz powrócił. tak jakby bylo wyrobione w piascie. przynajmniej ja tak mysle. Też tak myślę, ale myślę też że równie dobrze mogłeś zrobić to sam Albo zmień mechanika
Jarek882 Opublikowano 11 Października 2012 Autor Opublikowano 11 Października 2012 Raczej już nic u niego nie bede robił. Równie dobrze sam mogę sobie strzelac co to moze byc i wydawac kase w błoto. Czopy i piasty zamówione używki od kolegi z forum i wtedy zobaczymy czy jest poprawa. I tym razem samemu wymienię ---------- Post dopisany 11-10-2012 at 18:31 ---------- Poprzedni post napisany 09-10-2012 at 19:12 ---------- zmieniłem całą piaste tylko ze bez czopa bo sruby są tak skorodowane ze nie idzie ich odkręcic a są na imbusa i niestety ale nadal to samo więc wychodzi na to ze to wina czopów. sam sie z tym nie bede bawił tylko zaprowadze za jakis czas do ogarnietego mechanika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się