Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Czarna Mamba 206KM 440Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po pierwsze to z tego filmiku nic nie widać :decayed: moge zrobić tak samo 140 konnym na 16 calowych kółkach i 205 oponach. przyśpieszanie nie polega na tym żeby jebnąc po gazie i patrzec jak sie opony pala a na jezdzie na granicy przyczepności

Opublikowano

no niestety... i nie na wrocławskie drogi ta moc :) za to poza miastem można poszaleć

Siemian - możesz rozwinąć swoją wypowiedź? :) tzn. jaki błąd popełniłem, szczerze to dopiero uczę się jeździć tym autem z taką mocą

Opublikowano

oj ile ludzi tyle metod.chodzi o to że jak wciśniesz gaz do dechy i zerwiesz przyczepnośc to po zmianie na następny bieg moze go zmulić (jesli auto nie osiągnie jeszcze tej prędkości która wynika z licznika) jeśli wciszniesz sprzęgło żeby zmienić bieg. to po pierwsze. A po drugie przednionapędową ośką najlepiej przyśpieszać na granicy przyczepności czyli tak że piszczy ale ślizga delikatnie. Tak to niutki idą na nagrzanie asfaltu a nie w przyśpieszanie :wink: Dlatego nie warto patrzeć na wartości maksymalne na wykresie a patrzeć żeby był jak najbardziej płaski

Opublikowano

jaka alu na zimę mi spasuje do tych hebli? wejdą ori 16'? nie chcę się w dystanse bawić

Opublikowano

Co niektórzy mówią, że 17 minimum, a na forum ktoś wcisnął 16, tylko nie pamiętam u kogo to widziałem :kwasny:

Opublikowano

16 ponoc wchodza:wink:

sam jeszcze nie zakupiłem felg na zime:decayed:

i do takiego moda 320 to minumum

Opublikowano

Jak jest 320 to wejdzie na 16 . Ja tak miałem w poprzednim audi

Opublikowano

Coś za dużo Ci tego momentu wyszło kolego chyba, dodałeś sobie trochę :P ?

Po co usuwałeś DPFa? On nie ogranicza przecież mocy.

Opublikowano

dpf to zło, tak samo jak katalizator. Po co wzorujecie sie tymi kreskami, jak one maja sie nijak do rzeczywistosci. Pojedzie gdzie indziej na hamownie i pokaze mu -+20nM w inna stronę.

Opublikowano

na 320 bez problemu wchodzą ori 16' alu

---------- Post dopisany at 14:49 ---------- Poprzedni post napisany at 14:48 ----------

dpf to zło, tak samo jak katalizator. Po co wzorujecie sie tymi kreskami, jak one maja sie nijak do rzeczywistosci. Pojedzie gdzie indziej na hamownie i pokaze mu -+20nM w inna stronę.

jeśli to i to nie szwankuje to nie widze sensu żeby to ruszać, co innego jak zacznie się pierd...

Opublikowano

Kat tak ale DPF to nie wiem, auto nie kopci, w DE nie dostaniesz lawety a moc nie jest tłumiona przez DPFa.

Oni jadą z DPFami HAHA

Opublikowano

ja DPF-a nie wyrzucałem, zrobił to poprzedni właściciel (też forumowicz)

czy dodałem sobie trochę? taki wykres dostałem od tunera

skoro 16' ori wejdą, to chętnie takowe przygarnę ;) ma ktoś coś ciekawego?

Opublikowano

No właśnie nie wiadomo jak to jest z tą hamownią EcuProject, na ich FB widać, że gloryfikują się za bardzo, pewność można mieć na wykresie od Kompotów :P ale trochę daleko masz z Wrocławia.

Piszesz, że na niskich obrotach gablota Ci nie zbiera dobrze, słuchaj umówmy się tak, Ty mi pomożesz / udzielisz wskazówek w przeróbce oświetlenia tab. rej. na LEDy od Audi (wiem ,że jest wątek ale mam trochę pytań do Ciebie o rezystory itd.) a ja powiem Ci i wskażę, jaką część masz do wymiany w swoim rodzinnym aucie pod kątem tego zbierania się i późnego wstawania turbo? Stykniemy się na Wrocławiu. Co Ty na to? :) Miałem to samo. Decyduj.

Opublikowano
No właśnie nie wiadomo jak to jest z tą chamownią EcuProject, na ich FB widać, że gloryfikują się za bardzo, pewność można mieć na wykresie od Kompotów :P ale trochę daleko masz z Wrocławia.

Piszesz, że na niskich obrotach gablota Ci nie zbiera dobrze, słuchaj umówmy się tak, Ty mi pomożesz / udzielisz wskazówek w przeróbce oświetlenia tab. rej. na LEDy od Audi (wiem ,że jest wątek ale mam trochę pytań do Ciebie o rezystory itd.) a ja powiem Ci i wskażę, jaką część masz do wymiany w swoim rodzinnym aucie pod kątem tego zbierania się i późnego wstawania turbo? Stykniemy się na Wrocławiu. Co Ty na to? :) Miałem to samo. Decyduj.

na chamowni to się chamy spotykaną a moc samochodów mierzymy na hamowniach :decayed:

Opublikowano

Racja, zmęczenie :P

Opublikowano
No właśnie nie wiadomo jak to jest z tą hamownią EcuProject, na ich FB widać, że gloryfikują się za bardzo, pewność można mieć na wykresie od Kompotów :P ale trochę daleko masz z Wrocławia.

Piszesz, że na niskich obrotach gablota Ci nie zbiera dobrze, słuchaj umówmy się tak, Ty mi pomożesz / udzielisz wskazówek w przeróbce oświetlenia tab. rej. na LEDy od Audi (wiem ,że jest wątek ale mam trochę pytań do Ciebie o rezystory itd.) a ja powiem Ci i wskażę, jaką część masz do wymiany w swoim rodzinnym aucie pod kątem tego zbierania się i późnego wstawania turbo? Stykniemy się na Wrocławiu. Co Ty na to? :) Miałem to samo. Decyduj.

bardzo chętnie, problem polega na tym, że ja sam tego oświetlenia nie zakładem:wink: oddałem w dobre ręce będąc na urlopie i same się zamontowały

Opublikowano

No i d*pa, jak tak to ePasjonat nie powie Ci co masz zepsute :decayed: .

Opublikowano
:grin:
Opublikowano
:D ma parcie na szkło skubaaany :)
Opublikowano

haha ja nie wiem jak to przeżyję :D

---------- Post dopisany 26-09-2013 at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany 20-09-2013 at 22:47 ----------

co o tych szprychach myślicie? chyba ja wezmę

http://a4-klub.pl/felgi-opony-156/alu-16-oryginal-et42-285718/#post3798834

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...