Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A taki maly OT: jak myslicie? seria S4 B5 (265PS) lyknie takiego paska W8 (275PS)oczywiscie rowniez w serii?

2001 Passat W8 - 0-100km/h: 6.5 s ; Quarter mile: 14.3 s

1997 Audi S4 - 0-100km/h: 5.6 s ; Quarter mile: 14.3 s

źródło: http://www.globalcar.com/

Opublikowano

Szkoda, że silnik 3.0,co do wyglądu nie mam zastrzeżeń, aczkolwiek B7 wygląda "rasowiej" :wink4:

Opublikowano

Szkoda, że silnik 3.0,co do wyglądu nie mam zastrzeżeń, aczkolwiek B7 wygląda "rasowiej" :wink4:

A według mnie Audi dobrze zrobiło że zamiast wolnossącej jednostki wróciło do uturbionej benzyny :naughty:

Opublikowano

Dibo, a pomruk V8 :wink4:

Opublikowano

Dibo, a pomruk V8 :wink4:

niestety juz trzeba zainwestowac w A6

Opublikowano

Dibo, a pomruk V8 :wink4:

Jedynie tego pomruku brakuje :confused4: Ale za to uturbiona benzynka po chipie będzie ładnie pociskać :naughty:

Opublikowano

zaczynam zbierać od dzisiaj-za jakieś en lat będzie eska ale kiedyś na pewno!!! :> zaje fura

Opublikowano

zaczynam zbierać od dzisiaj-za jakieś en lat będzie eska ale kiedyś na pewno!!! :> zaje fura

dla mnie s4 avant to marzenie i te 333KM-bajka, ależ to musi jechać. Może kiedyś.....

Opublikowano

dla mnie s4 avant to marzenie i te 333KM-bajka, ależ to musi jechać. Może kiedyś.....

To nie jedzie, to leci :naughty:

Opublikowano

Witam,

Pojawiły się informacje o pierwszym tunerze, który przygotował modyfikacje nowego silnika 3.0TFSI Audi w nowych modelach S4 i A6.

Dla silnika 3.0TFSI (333 pk) są trzy etapy zmian:

1. B & B S4 V6 3.0 TFSI 276 kW / 375 pk i 475 Nm od 2500 rpm.

2. B & B S4 V6 3.0 TFSI 287 kW / 390 pk i 485 Nm od 2650 rpm.

3. B & B S4 V6 3.0 TFSI 298 kW / 405 pk i 510 Nm od 2650 tpm.

Ceny modów zaczynają się w Niemczech od 1300 €.

Dla silnika 3.0 TDI (240 pk) też są ale dwa "etapy mocy":

1. 300 pk i 600 Nm.

2. 325 pk i 640 Nm.

Ceny modów zaczynają się w Niemczech od 1.198 €.

Dla silnika 2.0 TDI (170 pk) też są ale dwa "etapy mocy":

1.200pk i 400Nm.

2.220pk i 420Nm

Nie podano przyśpieszenia 0 -100 po wyżej wymienionych modyfikacjach.

B&B Tuningprogramm Elektronik

Für alle neuen Audi + VW Modelle

1.4TFSI / 1.8TFSI / 2.0TFSI / 3.0TFSI / 2.0TDI / 3.0TDI sind ab sofort alle EDC 17 + MED 17

Steuergeräte umrüstbar !

elektronikk1.jpg

Jak dla mnie jest OK... :kox:

Opublikowano

Etap 3 jest konkretny :kox:

Opublikowano

ABT ma podobne modyfikacje ale cena jest wyższa i do tego ABT daje 2 lata gwarancji lub 100tys km, nie wiem co obejmuje taka gwarnacja bo strona jest po niemiecku a je nie sprecham za dużo.

Opublikowano

to 3.0 tdi już 325 koni wyciągają :shocked:, to ładnie, ciekawe jak wygląda przyspieszenie do 100, i co na to sprzęgło :>

Opublikowano

to 3.0 tdi już 325 koni wyciągają :shocked:, to ładnie, ciekawe jak wygląda przyspieszenie do 100, i co na to sprzęgło :>

w silniku 2.0tfsi 211KM w którym robią 275KM różnica w przyśpieszeniu wg ABT jest 0,5sek i po modyfikacji wynosi 6,4sek czyli niewiele jak na taki przyrost mocy, jak sprawdzałem 3.0tdi to też w granicach 0,8sek przy mocy 300KM i wydaje mi się to niewiele, ale tu raczej nie o przyśpieszenie chodzi tylko o elastyczność i przyśpieszenia przy wyższych prękościach.

Opublikowano

Bardzo dobre posunięcie na downgrade do V6 z kompresorem, to troche powrót do tradycji z modelu B5. Wg mnie w S4 nigdy nie powinno mieć V8, a doładowane V6 biturbo lub kompresorem. V8 powinno być zarezerwowane tylko do modelu RS i wychodzi na to że tak będzie. :good:

Opublikowano

Sportec wziął się do roboty :good:

Na obecną chwilę brak danych technicznych o modyfikacji silnika w nowym S4 B8.

s4front.jpg

s4back.jpg

Opublikowano

fajne felgi :good: wie ktos moze jaki to model?

Opublikowano

fajne felgi :good: wie ktos moze jaki to model?

Felgi kozackie :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...