Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A taki maly OT: jak myslicie? seria S4 B5 (265PS) lyknie takiego paska W8 (275PS)oczywiscie rowniez w serii?

2001 Passat W8 - 0-100km/h: 6.5 s ; Quarter mile: 14.3 s

1997 Audi S4 - 0-100km/h: 5.6 s ; Quarter mile: 14.3 s

źródło: http://www.globalcar.com/

Opublikowano

Szkoda, że silnik 3.0,co do wyglądu nie mam zastrzeżeń, aczkolwiek B7 wygląda "rasowiej" :wink4:

Opublikowano

Szkoda, że silnik 3.0,co do wyglądu nie mam zastrzeżeń, aczkolwiek B7 wygląda "rasowiej" :wink4:

A według mnie Audi dobrze zrobiło że zamiast wolnossącej jednostki wróciło do uturbionej benzyny :naughty:

Opublikowano

Dibo, a pomruk V8 :wink4:

Opublikowano

Dibo, a pomruk V8 :wink4:

niestety juz trzeba zainwestowac w A6

Opublikowano

Dibo, a pomruk V8 :wink4:

Jedynie tego pomruku brakuje :confused4: Ale za to uturbiona benzynka po chipie będzie ładnie pociskać :naughty:

Opublikowano

zaczynam zbierać od dzisiaj-za jakieś en lat będzie eska ale kiedyś na pewno!!! :> zaje fura

Opublikowano

zaczynam zbierać od dzisiaj-za jakieś en lat będzie eska ale kiedyś na pewno!!! :> zaje fura

dla mnie s4 avant to marzenie i te 333KM-bajka, ależ to musi jechać. Może kiedyś.....

Opublikowano

dla mnie s4 avant to marzenie i te 333KM-bajka, ależ to musi jechać. Może kiedyś.....

To nie jedzie, to leci :naughty:

Opublikowano

Witam,

Pojawiły się informacje o pierwszym tunerze, który przygotował modyfikacje nowego silnika 3.0TFSI Audi w nowych modelach S4 i A6.

Dla silnika 3.0TFSI (333 pk) są trzy etapy zmian:

1. B & B S4 V6 3.0 TFSI 276 kW / 375 pk i 475 Nm od 2500 rpm.

2. B & B S4 V6 3.0 TFSI 287 kW / 390 pk i 485 Nm od 2650 rpm.

3. B & B S4 V6 3.0 TFSI 298 kW / 405 pk i 510 Nm od 2650 tpm.

Ceny modów zaczynają się w Niemczech od 1300 €.

Dla silnika 3.0 TDI (240 pk) też są ale dwa "etapy mocy":

1. 300 pk i 600 Nm.

2. 325 pk i 640 Nm.

Ceny modów zaczynają się w Niemczech od 1.198 €.

Dla silnika 2.0 TDI (170 pk) też są ale dwa "etapy mocy":

1.200pk i 400Nm.

2.220pk i 420Nm

Nie podano przyśpieszenia 0 -100 po wyżej wymienionych modyfikacjach.

B&B Tuningprogramm Elektronik

Für alle neuen Audi + VW Modelle

1.4TFSI / 1.8TFSI / 2.0TFSI / 3.0TFSI / 2.0TDI / 3.0TDI sind ab sofort alle EDC 17 + MED 17

Steuergeräte umrüstbar !

elektronikk1.jpg

Jak dla mnie jest OK... :kox:

Opublikowano

Etap 3 jest konkretny :kox:

Opublikowano

ABT ma podobne modyfikacje ale cena jest wyższa i do tego ABT daje 2 lata gwarancji lub 100tys km, nie wiem co obejmuje taka gwarnacja bo strona jest po niemiecku a je nie sprecham za dużo.

Opublikowano

to 3.0 tdi już 325 koni wyciągają :shocked:, to ładnie, ciekawe jak wygląda przyspieszenie do 100, i co na to sprzęgło :>

Opublikowano

to 3.0 tdi już 325 koni wyciągają :shocked:, to ładnie, ciekawe jak wygląda przyspieszenie do 100, i co na to sprzęgło :>

w silniku 2.0tfsi 211KM w którym robią 275KM różnica w przyśpieszeniu wg ABT jest 0,5sek i po modyfikacji wynosi 6,4sek czyli niewiele jak na taki przyrost mocy, jak sprawdzałem 3.0tdi to też w granicach 0,8sek przy mocy 300KM i wydaje mi się to niewiele, ale tu raczej nie o przyśpieszenie chodzi tylko o elastyczność i przyśpieszenia przy wyższych prękościach.

Opublikowano

Bardzo dobre posunięcie na downgrade do V6 z kompresorem, to troche powrót do tradycji z modelu B5. Wg mnie w S4 nigdy nie powinno mieć V8, a doładowane V6 biturbo lub kompresorem. V8 powinno być zarezerwowane tylko do modelu RS i wychodzi na to że tak będzie. :good:

Opublikowano

Sportec wziął się do roboty :good:

Na obecną chwilę brak danych technicznych o modyfikacji silnika w nowym S4 B8.

s4front.jpg

s4back.jpg

Opublikowano

fajne felgi :good: wie ktos moze jaki to model?

Opublikowano

fajne felgi :good: wie ktos moze jaki to model?

Felgi kozackie :naughty:

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...