rafipo Posted June 5, 2008 Share Posted June 5, 2008 witam wszystkich. chciałbym sie dowiedziec ile bedzie kosztować przełozenie kierownicy z prawej na nasza lewo strone słyszałem ze jest to koszt koło 2-2.5 tys.zł jezeli ktos jest w stanie udzielic mi pomocy w tej sprawie, był bym bardzo wdzieczny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun0 Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 Tyle to cię wyjdzie jeśli masz już kupione wszystkie potrzebne części. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonnen_x Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 to tylko kierę będziesz przekładał? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafipo Posted June 6, 2008 Author Share Posted June 6, 2008 a jakie czesci są do wymiany. i mniej wiecej ile by kosztowało wsztstko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
loco87 Posted June 6, 2008 Share Posted June 6, 2008 5 z robotą. a4 jest ogolnie fajne do przerabiania ale jest jeden problem....sciana grodziowa.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michallo33 Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 w ścianie grodziowej trzeba wiercić otwór i po problemie. Tak jak napisał już jeden z moich przedmówców do 5K powinieneś sie zmieścić ale warto zadać sobie pytanie czy to jest takie opłacalne ? i przygotuj sie na jakies nie oczekiwane koszta ktore zawsze w takich przypadkach wystepuja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafipo Posted June 9, 2008 Author Share Posted June 9, 2008 dla mnie jest opłacalne bo kupiłem w irlandii audi w bardzo dobrym stanie z 900euro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henrykus Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 Boczki drzwi ( sterowanie szyb i lusterek ) , maglownica , blok nawiewu/klimy , hydraulika sprzęgła i hamulców , reflektory , sterownik silnika , etcetera . Prawie cały przód a nie tylko kierownica Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
szogun0 Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 dla mnie jest opłacalne bo kupiłem w irlandii audi w bardzo dobrym stanie z 900euro. Taaa, jasne, a potem jeśli dojedzie już do Polski, to nagle się jakoś tak psuje Link to comment Share on other sites More sharing options...
czaki22 Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 to tyle co w Polsce dałeś za angola żadna okazja, przekładka robota od 2 t, czesci kolo 3 t i w cholere czasu trzeba nawet elektryka trzeba przekładać nawet kratki nawiewu boczki drzwi ehh masa tego wiem bo widzę co mi z części zostaje, to ci da kolo 9 tysięcy a gdzie rejestracja? opłaty około 1,5 t , to za tyle to w polsce szukaj auta dołożysz od 1-2 i znajdziesz auto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Musashi Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 w ścianie grodziowej trzeba wiercić otwór i po problemie. nie tak prosto. zmianie ulega miejsce montazu nie tylko kolumny kierowniczej ale i serwa hamulcow oraz pedalow wiec tych otworow jest wiecej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mroova81 Posted June 21, 2008 Share Posted June 21, 2008 Koledzy dobrze radzą, że to **** a nie interes. Takie rzeczy można sobie fundować w B8, ale nie w B5! Sprzedawaj na części, najlepiej na tym wyjdziesz. Sam łyknę kilka od Ciebie, na początek frontowa osłona silnika, lub nawet cała jak podasz fajną cenę! Link to comment Share on other sites More sharing options...
loco87 Posted June 21, 2008 Share Posted June 21, 2008 nie tak prosto. zmianie ulega miejsce montazu nie tylko kolumny kierowniczej ale i serwa hamulcow oraz pedalow wiec tych otworow jest wiecej. Tylko trzeba wiercic w scianie grodziowej a serwo nie wiem czy nie zostaje... bo a4 jest przystosowane na 2 montaże. Ale pomysl jeszcze że zostaja lusterka bebenki zamkow lampki imo (jezeli przekladasz tylko el.) Przy odsprzedazy tego auta bedziesz miec spory problem.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pre_pl Posted June 21, 2008 Share Posted June 21, 2008 Tylko trzeba wiercic w scianie grodziowej a serwo nie wiem czy nie zostaje... bo a4 jest przystosowane na 2 montaże. jest przygotowane na 2 montaże, a trzeba wiercić dziurę ? No co za fuszerę odstawili ci z Ingolstadt Link to comment Share on other sites More sharing options...
loco87 Posted June 21, 2008 Share Posted June 21, 2008 tak w scianie grodziowej ale na pedaly juz nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
jocker01 Posted June 21, 2008 Share Posted June 21, 2008 Czesc. Ja rownie zodradzam takie zamiany, lepiej doplacic a nie miec potem problemow, moze Cie potem wyjsc drozej niz wersja LHD. Powaznie nie kombinuj. Okazje zazwyczaj koncza sie szybciej niz sie spodziewasz. Pozdrawiam Jocker01 Link to comment Share on other sites More sharing options...
henias1987 Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 jak juz ktos pisal oplacaja sie takie zabiegi na drozszych autach liczac wszystkie koszty to wyjdzie to samo a potem to tylko trudno sprzedac najlepszy interes to na czesci a nawet za 5 kola srzedaz calego jak stoi Link to comment Share on other sites More sharing options...
adams78 Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 Kumpel robił taki zabieg w Octavii 2001. Koszty to chyba ok 7 koła. Scianę grodziową i kilka dupereli kupił w aso, resztę od złodzieji, wszystko robił sam. Po tej operacji klima nie działała. Obliczył,że jeśli sprzeda to jeszcze ok 8 koła zyska. Jak dasz do mechaniora i dobrze zrobi to raczej nic nie zyskasz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henias1987 Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 samemu to jeszcze sie moze oplacac:D no ale to nie kazdy ma takie umiejetnosci ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonnen_x Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 osobiście bałbym się jeździć takim wynalazkiem. ale u nas jeden przerobi, żeby na drugim zarobić. zauważcie jak mało ludzi jeździ tak przerobionymi przez siebie autami... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now