wszary Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 No to panowie ciekawe co u mnie siedzi...:confused: Jest to niesamowicie irytujące kiedy odpalasz auto i kręci kilka sekund zanim odpali. Na ciepłym pali na rys. Mam nadzieję, że to nic bardzo poważnego. Wysłane z mojego Milestone za pomocą Tapatalk
DaRo4422 Opublikowano 29 Marca 2013 Opublikowano 29 Marca 2013 Shit Też mam w tym roku podobny problem... Sinik się zapowierza. Jak odpalam rzuca nim i chodzi jak traktor. Po chwili łapie paliwo i jest ok. Później pali od strzała. Ale od początku opiszę co u mnie zaszło. Może ktoś pomoże. Do zapalniczki wpadła mi 10-groszówka - bezpiecznik spłonął Potrzebowałem pilnie napięcia w zapalniczce do łądowarki tel. więc szybko pokrywka bezpieczników znalazłem spalony i 1 lepszy wyciągnąłem... I to był mój błąd to tu zaczynają się problemy... Dokładnie nie wiem nawet który to był, znalazłem 2 i uzupełniłem brak (było trochę ciemno - w trasie) Zaczęło się tym że włączył się wentylator - praca ciągła - to ciach kostka pod maską rozpieta. Po nocy zaczęło się złe odpalanie - objawy tak jak wyżej na vagu bład czujnika g62 zwarcie temp na liczniku normalnie 90 ale w 01-Engine: 007; 17-Instruments: 003 ? tem jest -100 wymieniłem czujnik g62 nic nie daje. dalej ten sam błąd. dodam że jak odpala to wskakuje na wyższe obroty przez chwile i opada do normalnych. Teraz pytania: Co mogło się stać po wyjęciu i ponownym wetknięciu tego bezpiecznika? Dla czego pokazuje mi błąd g62 nawet po wymianie na nowy i 3 podmieniany, który jest z innego auta(sprawny) Ciągła praca wentylatora... to na pewno przez ten g62 Jakie ciśnienie powinna dawać pompka w baku? Ale co mogło się |ebnąć? Któryś przekaźnik się zaspawał? Jeszcze z innej beczki - zaworek w filtrze - powinien mieć przelot w stronę zgodną ze strzałką? czy powinien puszczać dopiero pod pewnym ciśnieniem? Dodam - podmienia zdrowa tandempompa, uszczelaniacze pompek nowe, kompresja gut, korekcje gut, kont wtrysku gut, Stało się to nagle... Wcześniej było dobrze... -25 kilka obrotów wału i chodzi bez szarpania. Z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc. Pozdro
szeryf Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Tomek, a można spytać ile kosztowała Cię naprawa? I przy jakim przebiegu to robiłeś?
vauxhall95 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 A nie mowiłem ze to bedzie problem z głowica.
Wihajster Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 A nie mowiłem ze to bedzie problem z głowica.problem po kolizji zaworów z tłokami
H4mm3R Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Tomek, a można spytać ile kosztowała Cię naprawa? I przy jakim przebiegu to robiłeś? Ok 6K, z tego regeneracja PD kosztowała 2620zł za kpl. Przebieg 350kkm.
wszary Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Mam taką ciekawostkę do wątku. Auto stało przez ostatnie 3 dni. Nie jeździłem nim. Po tym czasie z ciężkim sercem wsiadam i zastanawiam sie jak długo będzie kręcić....odpalił na rys :confused: Wysłane z mojego Milestone za pomocą Tapatalk
H4mm3R Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Ostatnio z komfortu zczytałem taki błąd 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent może tu leży przyczyna...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się