Hotest Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Witam Czy wymiana zegarów tych ze standardowym wyświetlaczem na te z kolorowym wiąże sie z wizyta w serwisie?
malik Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Eeeeeeeee tam Po co płacić serwisowi? Można samemu Kluczowe jest zakodowanie VAGiem. http://public.fotki.com/Avanteix/audi/my_avant/goodies/instrument_cluster/stock_cluster/ http://public.fotki.com/Avanteix/audi/my_avant/goodies/instrument_cluster/colour_cluster/
Hotest Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2008 a co z przebiegiem ? czy on jest kodowany poza licznikiem? I jak wyglada sprawa imobilajzera ? I co trzeba VAGiem zakodowac? Sorki za glupie pytania
Wąski Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 a co z przebiegiem ? czy on jest kodowany poza licznikiem? I jak wyglada sprawa imobilajzera ? I co trzeba VAGiem zakodowac? Sorki za glupie pytania Przyłącze się do tematu zmieniał juz ktoś? przełożyć obudowę to nie problem ale co z tym co kolega napisał duży problem ,a i czy licznik powinien miec takie same nr???? jak to wygląda ?? proszę o pomoc
pre_pl Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 da się to zrobić bez serwisu, ale to już szukajcie jakiś majchrów u siebie w rejonie. Generalnie nowy licznik (na blacie nie więcej niż 100km chyba) można ustawić mu kilometry na tyle ile było w poprzednim i tylko raz. W używanym nie da się. Oczywiście to teoria i w rzeczywistości wiele da się zrobić Ale to generalnie dość droga impreza, warto dla kolorków ?
Cuber Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Ale to generalnie dość droga impreza, warto dla kolorków ? a jak droga , mniej wiecej ? Myślałem nad tym ale no własnie jest ale i wszytsko zalezne od ceny :gwizdanie:
Hotest Opublikowano 7 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2008 Ok ale czy ktos moze napisac co dokladnie nalezy zrobic? Bardziej od przebiegu interesuje mnie sprawa imobilajzera i sprawy jak "component protection".
szogun0 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Musisz znać PIN do swojego licznika i PIN do nowego licznika. Dodatkowo, będziesz musiał wymienić transpondery w kluczach na nowe, lub całe klucze na nowe zmienić.
Wąski Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Musisz znać PIN do swojego licznika i PIN do nowego licznika. Dodatkowo, będziesz musiał wymienić transpondery w kluczach na nowe, lub całe klucze na nowe zmienić. czyli imobilajzer jest największą przeszkodą
pre_pl Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 nie immo, tylko PIN do licznika, nawet go nie podają (sami nie znają), tylko się łączą z Audi (centralą) żeby cokolwiek zrobić. Koszt od 1000zł do około 2000zł. Aczkolwiek widziałem kiedyś kolorowe zegary do benzyn (S4) za około 400zł, do tego jeszcze jakiegoś fachurę.
Hotest Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2008 a jak wyglada sprawa wymiany samego wyswietlacza? Z tego co widze nie jest on lutowany tylko na zatrzaskach i tasmie? czy ktos kiedy to probowal?
basen Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Panowie nie bawcie sie w to bo to tylko sa pozniej klopoty kodowania nie kodowania immo itd gra nie warta swieczki bo to wszystk omusi grac ze soba. Dodatkowo musicie uwazac zeby nie kupic np licznia od multi jak macie manual, od 5 biegowej jak macie 6 itd itd! UWAGA Z TYM TEMATEM!!! Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się