Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Wymiana zegarów ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Opublikowano

a co z przebiegiem ? czy on jest kodowany poza licznikiem? I jak wyglada sprawa imobilajzera ? I co trzeba VAGiem zakodowac? Sorki za glupie pytania

Opublikowano

a co z przebiegiem ? czy on jest kodowany poza licznikiem? I jak wyglada sprawa imobilajzera ? I co trzeba VAGiem zakodowac? Sorki za glupie pytania

Przyłącze się do tematu :)

zmieniał juz ktoś? przełożyć obudowę to nie problem ale co z tym co kolega napisał :mysli:

duży problem ,a i czy licznik powinien miec takie same nr????

jak to wygląda ??

proszę o pomoc :)

Opublikowano

da się to zrobić bez serwisu, ale to już szukajcie jakiś majchrów u siebie w rejonie.

Generalnie nowy licznik (na blacie nie więcej niż 100km chyba) można ustawić mu kilometry na tyle ile było w poprzednim i tylko raz. W używanym nie da się.

Oczywiście to teoria i w rzeczywistości wiele da się zrobić ;)

Ale to generalnie dość droga impreza, warto dla kolorków ? :)

Opublikowano

Ale to generalnie dość droga impreza, warto dla kolorków ?

a jak droga , mniej wiecej ? Myślałem nad tym :mysli: ale no własnie jest ale i wszytsko zalezne od ceny :gwizdanie:

Opublikowano

Ok ale czy ktos moze napisac co dokladnie nalezy zrobic? Bardziej od przebiegu interesuje mnie sprawa imobilajzera i sprawy jak "component protection".

Opublikowano

Musisz znać PIN do swojego licznika i PIN do nowego licznika.

Dodatkowo, będziesz musiał wymienić transpondery w kluczach na nowe, lub całe klucze na nowe zmienić.

Opublikowano

a klucze po co..?

Opublikowano

Musisz znać PIN do swojego licznika i PIN do nowego licznika.

Dodatkowo, będziesz musiał wymienić transpondery w kluczach na nowe, lub całe klucze na nowe zmienić.

czyli imobilajzer jest największą przeszkodą :mysli:

Opublikowano

nie immo, tylko PIN do licznika, nawet go nie podają (sami nie znają), tylko się łączą z Audi (centralą) żeby cokolwiek zrobić.

Koszt od 1000zł do około 2000zł.

Aczkolwiek widziałem kiedyś kolorowe zegary do benzyn (S4) za około 400zł, do tego jeszcze jakiegoś fachurę.

Opublikowano

Ok dzięki za info :th:

Opublikowano

a jak wyglada sprawa wymiany samego wyswietlacza? Z tego co widze nie jest on lutowany tylko na zatrzaskach i tasmie? czy ktos kiedy to probowal?

Opublikowano

Panowie nie bawcie sie w to bo to tylko sa pozniej klopoty kodowania nie kodowania immo itd gra nie warta swieczki bo to wszystk omusi grac ze soba. Dodatkowo musicie uwazac zeby nie kupic np licznia od multi jak macie manual, od 5 biegowej jak macie 6 itd itd! UWAGA Z TYM TEMATEM!!!

Pozdro

:evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...