damylek Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Myślę o zawirusowaniu mojej Audi sedean, tylko nie wiem czy z silnikiem jest wszystko w porządku. Zrobiłem logi statyczne i dynamiczne, to pierwszy raz więc proszę o wyrozumiałość. Za analizę z góry dziękuję Moje odczucie do tego autka jest takie że czasem przymula. Ciągnie czasem dopiero od 2500 na 3000 kończąc. Dzisiaj w czasie testów było lepiej. Z tego co wyczytałem to kierownice do czyszczenia... Z zapalaniem na zimnym też ma lekki problem (do 4 obrotów)po czym chmura dymu , wymieniłem akumulator i wszystkie świece i dalej to samo. Czy ktoś z was posiada może w/w silnik po chipie, jak to się sprawuje? Log (0 - 003,003,003) Log (1 - 001,003,004) Log (2 - 001) Log (3 - 003,004,011) dynamiczne Log (4 - 004) Log (5 - 011)
przemik Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 Jak sie chcesz dowiedziec co w furmance piszczy - zapraszam z kompletem...
zradek1 Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Też myślę o zawirusowaniu. Zastanawiam się ile można wycisnąć kucy ze zdrowego silnika.
grejf Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Zadaj pytanie którego tunera spotkać, żeby miał finezje i nie był kowalem... nie moc max się liczy tylko kto robił... są chipy dwóch tunerów np. jeden zrobił np. 155ps, a drugi 165ps i ten 155 objeżdża drugiego bez mniejszego ''kowalstwa'' na osprzęt, lub mniejszych dawkach. Rozumiesz zależność? Jak Przemik napisał zrób kpl. logów. Statyczne, BS'y, Dynamiczne.
damylek Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 Witam ponownie, w końcu udało mi się zrobić prawie wszystkie logi. Niestety nie mogłem zrobić logów 000. Z BS też miałem problem bo przycisk do włączania BS był nieaktywny, okazało się że od BS jest całkiem inna zakładka (VCDS11.3.0) Mam nadzieję że teraz już wszystko gra i bardzo prosiłbym o analizę. Głównie chodzi o problem z odpaleniem na zimnym rano i kiedyś 2 razy włączył się notlauf i zero błędów. Przy okazji o sprawdzenie kondycji silnika do podniesienia mocy. 170tkm przejechane. Za każdą pomoc wielkie dzięki. pozdrawiam Statyczne: Log (0 - 001) Log (1 - 004) Log (2 - 003) Log (3 - 018) Log (4 - 007) Log (5 - 023) Log (6 - 013) Log (7 - 014) Statyczne Basic Settings Log (0 - 003) Log (1 - 011) Dynamiczne: Log (0 - 001) Log (1 - 008) Log (2 - 004) Log (3 - 011,011) Log (4 - 003) Log (5 - 010) Dynamiczne przycisk Turbo Log (0 - 003) Log (1 - 011)
spanky Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 auto niedogrzane albo termostat lezy reszta znosna
jasiu_dg Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 mam taki sam silnik tez raz mulil raz normalnie sprawdzilem wszystko poczawszy od pompek konczac na turbinie okazalo sie ze egr byl zafajdany wyczyszczony i jakby inne auto
damylek Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 Test statyczny robiłem po dynamicznym więc temperatura statycznego powinna być chyba wyższa...? Więc nie wiadomo co może być przyczyną ciężkiego zapalania?
antonio Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 poprawiłbym synchronizację wałka rozrzadu
damylek Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 jasiu_dg czym to bezpiecznie wyczyścić? gdzie to ustrojstwo znajdę?
jasiu_dg Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 zawor juz wiesz jak wyglada a sa specyfiki specjalne do czyszczenia egr w sprayu u mnie tak byl zajefany ze tloczka nie bylo widac
damylek Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 Ja z tym wałkiem chyba nic nie zrobię, a czy najzwyklejszy mechanik jest w stanie spokojnie to wyregulować? Jeżeli chodzi o EGR to jest on za katalizatorem?
antonio Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 nieeee popatrz na moją fotkę i znajdziesz go pod osłoną silnika ( nad turbiną)
damylek Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Opublikowano 23 Listopada 2012 Dzięki antonio, będę w domu to wyczyszczę i zrobię logi- na pewno nie zaszkodzi:wink: A jak myślicie z tą temperaturą, wymieniać ten czujnik? ---------- Post dopisany 23-11-2012 at 16:09 ---------- Poprzedni post napisany 12-11-2012 at 22:25 ---------- Wymieniłem termostat i przeczyściłem EGR. Wydaje mi się (może to złudzenie) że autko nabrało więcej mocy przy niższych obrotach na zimnym. Które logi zrobić by stwierdzić poprawę tego EGRa? Po wymianie termostatu wskazówka temperatury nawet nie drgnie na ciepłym:) Niestety z odpalaniem dalej to samo. Jak postoi z tydzień to odpala na pół obrotu, a jak zapala się go na następny dzień rano to ciężko mu odpalić. Jeszcze jakby się dusił i dużo dymu robi. Akumulator i świece nowe...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się