Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Diagostyka VAG nie da rady?!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czesc:)

Chiałbym sie dowiedziec czym moze byc spowodowane brak możliwosci połaczenia sie z komputerem silnika? tzn u zadnego mechanika nie mozna wejsc programem na silnik.. pisze ,, brak sterownika urządzenia" pomózcie

Opublikowano

a sprawdzałes czy faktycznie on tam jest ? :decayed:

Opublikowano
a sprawdzałes czy faktycznie on tam jest ? :decayed:

tzn co? i jak to sprawdzic?

Opublikowano

zdejmij podszybie i pokrywe od ECU

zobaczysz czy tam jest

Opublikowano
zdejmij podszybie i pokrywe od ECU

zobaczysz czy tam jest

co kumputer? no jest bo ostatnio czysciłem wszystko i to tez rozkrecałem

Opublikowano

musisz sie wpiąc na krótko, pinami, bezpośrednio do ecu

Opublikowano

a mozesz mi to jakos opisac dokłądniej jak to zrobic i czy wejsc na ECU? na e-mail jakis schemat albo cos no nie wiem bo zaden mechanik nie moze wejsc i nie wiem co jest grane na abs i wszystko inne wejdziesz oprócz silnika

---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ----------

musisz sie wpiąc na krótko, pinami, bezpośrednio do ecu

na krótko moze i wejdziesz tylko chodzi mi kolego o to ze musze ustawic wtryski wiec musi byc na zapalonym aucie. wiec powiedz mi co moze byc usterka ze przez kabel nie chce wejsc?

Opublikowano

masz gdzies przerwe na wtyczce

jeden VAG podpinałeś czy kilka ?

Opublikowano

tylko chodzi mi kolego o to ze musze ustawic wtryski wiec musi byc na zapalonym aucie.

A co ma VAG do ustawiania wtrysków...?

Moze chodzi ci o kąt początku wtrysku...?

To mozna zrobic na nie zapalonym aucie.

A w tytule powinno byc o jaki to silnik chodzi.

Opublikowano

poprostu chce wejsc na silnik a wcale nie wejdzie bo pisze to co mówiłem wyzej... a nie jednym VAGiem próbowali mechanicy i innymi tez i nic. wogóle zadnym na kompa nie wejdzie i to jest dziwne . a chce zeby to dzialalo normalnie prosze o pomoc jak ktos wie jak to rozwiazac

Opublikowano
poprostu chce wejsc na silnik a wcale nie wejdzie bo pisze to co mówiłem wyzej... a nie jednym VAGiem próbowali mechanicy i innymi tez i nic. wogóle zadnym na kompa nie wejdzie i to jest dziwne . a chce zeby to dzialalo normalnie prosze o pomoc jak ktos wie jak to rozwiazac

u mnie żeby wejść w silnik muszę odpalić motorek wtedy pokazuje wszystko bez odpalenia pokazuje error

Opublikowano

Jak wejdziesz na silnik to połamiesz plastikową obudowę :facepalm:

Z innymi modułami się można połączyć, czy do żadnego nie ma dojścia?

Opublikowano
poprostu chce wejsc na silnik a wcale nie wejdzie bo pisze to co mówiłem wyzej... a nie jednym VAGiem próbowali mechanicy i innymi tez i nic. wogóle zadnym na kompa nie wejdzie i to jest dziwne . a chce zeby to dzialalo normalnie prosze o pomoc jak ktos wie jak to rozwiazac

Facet ale Ty chaotycznie piszesz :facepalm:

Zrozum w końcu, że nie zrobisz tego inaczej niż wpięcie sie bezposrednio do sterownika, bo albo masz wiazke uszkodzona albo gdzies odciete OBD2 jako zabezpieczenie.

Jakie Ty wtryski chcesz ustawiac? Napisz co chcesz zrobić ale po ludzku.

tylko chodzi mi kolego o to ze musze ustawic wtryski wiec musi byc na zapalonym aucie.

A co ma VAG do ustawiania wtrysków...?

Moze chodzi ci o kąt początku wtrysku...?

To mozna zrobic na nie zapalonym aucie.

A w tytule powinno byc o jaki to silnik chodzi.

Tak, rzeczywiście, sprawdzi poprawnośc ustawienia kąta bez zapalania :facepalm:

Chyba ze chodzi Ci, o ustawianie samej pompy bez zapalania. A próbowalaś kiedyś na zapalonym? :grin:

Silnik to albo 1Z,AHU albo AFN, nie trzeba wiecej wiedziec jak wszystko pod tym wzgledem jeden ciort.

Opublikowano

temat mozna zamknąc.. juz rozwiązałem swój problem.

pociągłem kabel z ECU do zlacza diagnostycznego i wszystko juz wiem . ale dzieki za wszelkie pomoce ...

Opublikowano

Moze chodzi ci o kąt początku wtrysku...?

To mozna zrobic na nie zapalonym aucie.

Tak, rzeczywiście, sprawdzi poprawnośc ustawienia kąta bez zapalania... :facepalm:

Chyba ze chodzi Ci, o ustawianie samej pompy bez zapalania. A próbowalaś kiedyś na zapalonym? :grin:

Alez to smieszne jest... hahaha

A Ty probowałes mądralo kiedys rodzic...?

Widze Danielu ze moje wypowiedzi dalej Ciebie smiesza...?

Wiec odpowiem jeszcze raz.

Nie chodzi mi o ustawianie pompy... ale o ustawieni kata wtrysku i to bez zapalania auta.

I bez potrzeby uzywnia Vag-a

Albo coz ja bede ci odpowiadala i tak uznasz moje odpowiedzi za smieszne.

Zacytuje odpowiedz fachowca znajacego sie na pompach napewno lepiej niz ja i Ty rowniez.

Śruba zasłaniająca otwór montażowy (pompy) do wkręcania adaptera pod czujnik zegarowy, można dzięki temu ustawić kąt wtrysku na zegar, gdy nie ma się VAG'a. Jak dla mnie ustawianie na zegar jest zawsze precyzyjniejsze chociaż mniej popularne. Można robić na ciepły/zimny silniku, po pijaku/na trzeźwo, prawą/lewą ręką, jak w starym kiblu.

Bez komentarza... :smiley:

Opublikowano

Moze chodzi ci o kąt początku wtrysku...?

To mozna zrobic na nie zapalonym aucie.

Tak, rzeczywiście, sprawdzi poprawnośc ustawienia kąta bez zapalania... :facepalm:

Chyba ze chodzi Ci, o ustawianie samej pompy bez zapalania. A próbowalaś kiedyś na zapalonym? :grin:

Alez to smieszne jest... hahaha

A Ty probowałes madralo kiedys rodzic...?

Widze Danielu ze moje wypowiedzi dalej Ciebie smiesza...?

Wiec odpowiem jeszcze raz.

Nie chodzi mi o ustawianie pompy... ale o ustawieni kata wtrysku i to bez zapalania auta.

I bez potrzeby uzywnia Vag-a

Albo coz ja bede ci odpowiadala i tak uznasz moje odpowiedzi za smieszne.

Zacytuje odpowiedz fachowca znajacego sie na pompach napewno lepiej niz ja i Ty rowniez.

Śruba zasłaniająca otwór montażowy (pompy) do wkręcania adaptera pod czujnik zegarowy, można dzięki temu ustawić kąt wtrysku na zegar, gdy nie ma się VAG'a. Jak dla mnie ustawianie na zegar jest zawsze precyzyjniejsze chociaż mniej popularne. Można robić na ciepły/zimny silniku, po pijaku/na trzeźwo, prawą/lewą ręką, jak w starym kiblu.

Bez komentarza... :smiley:

Facet potrzebuje wiedziec jak opanowac komunikacje z ECU a Ty wyskakujesz z czujnikiem zegarowym :facepalm:

Opublikowano

Do do Ciebie napisałam kolego danielom, (a nie do faceta) na Twoja krytyke wysmiewajaca mojego posta.

Pisze o kącie wtrysku, (a nie jak to zwykle Ty lubisz przekrecac) czujniku zegarowym.

Specjalnie dla Ciebie zaznaczyłam wyrazy o ktore chodzi, bo juz z poprzednich doswiadczen, wiem ze masz problemy z przyswajaniem konkretów.

Nie pisz juz nic wiecej, bo raz juz sie skompromitowałes swoja wiedzą w stosunku do mnie i na forum.

Teraz kompromitujesz sie znowu jako pseudo fachowiec i "facet"... :facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...