revee19 Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 Witam mam problem z moim 1z mianowicie wymieniłem świece wszystkie nowe 140zł, zregenerowałem rozrusznik(wymiana bendix, tulejki, szczotkotrzymacz)- koszt 76zł, kupiłem regulator napięcia 27zł do alternatora aż w końcu wymieniłem cały alternator koszt 130zł. Sprawdziłem czy ładuje mi akku i oczywiście ładował. W poprzednim niestety padły diody i nie ładował akku Wymieniłem 2 uszczelki do pompy wtryskowej verva mi uciekała kosmicznie szybko (cały zestaw 42zł). Wymieniłem filtry powietrza i paliwa oraz kabinowy koszt 90zł. Moje audi a4 b5 95r. niestety ciężko pali czasem zaświeci mi się kontrolka świec żarowych. Przewody dochodzące do świec są bardzo luźno nałożone na tych świecach być może tu tkwi problem. Gdy chcę odpalić to muszę kręcić z 10s nawet dwa razy muszę kręcić aby w końcu zaskoczył. Być może kąt wtrysku trzeba ustawić bo wymieniałem uszczelki w pompie. Proszę o pomoc. Dodam jeszcze, że nawet zmieniałem akku od paska b3 mojego taty. Jego pasek pali na dotyk. A moje audi nie proszę o pomoc.
ziomek0101 Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 podepnij pod vaga i jak masz zly kat wtrysku to tez tak moze pierniczyc z odpalaniem.... albo jak masz brudny nastawnik...musi byc odpowiednia dawka ustawiona zeby dobrze odpalal
revee19 Opublikowano 15 Października 2012 Autor Opublikowano 15 Października 2012 to mówisz, że kąt wtrysku a jaki powinien być w 1z ?
GOLI Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 Kolega pisze,że wymieniał uszczelki w pompie,myślę ze tu tkwi problem.Trzeba ustawić dawkę
revee19 Opublikowano 15 Października 2012 Autor Opublikowano 15 Października 2012 Mam VAG'a ale na systemie seven nie wszystko się da zrobić :/ może mi ktoś podpowie jak kąt wtrysku ustawić ?
ziomek0101 Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 podjedz do kogos kto sie zna na ustawieniu zaplonu.. ja nie powiem ci jaki ma byc kąt wtrysku ale jak masz cos przestawione to i samochod bedzie slabszy i bedzie ciulowo palil.. tym bardziej ze wymieniales uszczelki na pompie...
revee19 Opublikowano 15 Października 2012 Autor Opublikowano 15 Października 2012 spróbuje kąt wtrysku jutro odczytać
yahoovip Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 Witaj kolego, mam dla Ciebie kilka rad w związku z Twoimi problemami: 1. ustawienie kąta wtrysku - http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/r4-tdi-oprocz-pd-ustawienie-kata-wtrysku-6665/ - powinno rozwiązać problem z odpalaniem. 2. być może paliwo się cofa - załóż zawór zwrotny 3. nie powiedziałeś jakie dokładnie uszczelki wymieniałeś, ale podejrzewam, że pod deklem nastawnika i pod samym nastawnikiem. Powodem ciężkiego odpalania może być zbyt mała dawka. Dawka powinna wynosić dla tego silnika w granicach 3,2-3,4 mg/l (silnik zagrzany do 87stC). Tutaj wyłuskasz sobie jak to sprawdzić - http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-czyszczenie-nastawnika-pompy-vp37-lishoo-61251/ Możesz też "dla spróbowania" bez większego problemu sunąć nastawnikiem z milimetr w stronę szyby. Wtedy będziesz miał pewność, czy zła dawka była powodem ciężkiego startu silnika. 3. jeśli wyżej wymienione rady nie dały pożądanego efektu, będziesz musiał sprawdzić ciśnienie na cylindrach. 4. co do zapalającej się kontrolki świec żarowych (tutaj nie dam sobie głowy uciąć) może powodować to syf w nastawniku, a dokładniej błąd 01268 - Quantity Adjuster (N146) 19-00 - Lower Limit 5. tradycyjnie - zrób logi - http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ Pozdrawiam
revee19 Opublikowano 15 Października 2012 Autor Opublikowano 15 Października 2012 dzięki koleżko jutro działam z VAG dam znać czy coś udało mi się ustalić ---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 20:54 ---------- wymieniłem te dwie duże uszczelki pod nastawnikiem i tą niżej ;p
revee19 Opublikowano 16 Października 2012 Autor Opublikowano 16 Października 2012 odpala ale długo kręci i dwa razy odpalę i już po akku ---------- Post dopisany 16-10-2012 at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany 15-10-2012 at 21:23 ---------- Wymieniłem alternator na 90a z forda galaxy i oczywiście ładuje akku ale się bardzo grzeje poprzedni alternator nie działał i chyba rozwalił się przez wadliwą instalację elektryczną jutro sprawdzam połączenie plus i minus od akku. Oczywiście alternator dostałem w zamian za ten zepsuty na szrocie. Jeszcze wczoraj ukręciłem świece nówkę za 35zł lipa musiałem wkręcić starą. Jeżeli to nie instalacja to już nie wiem ale coś jest nie tak.
yahoovip Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 najlepiej podjechać do mechanika
revee19 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 alternator się grzeję prawdopodobnie dlatego, że łożyska trą i trzeba nasmarować
Tobike Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Jeżeli łożyska nie hałasują to nie one wydzielają ciepło, tylko to że zamiast 120A wsadziłeś 90A alternator i masz niedoładowany aku, pobiera przez to duży prąd i dlatego się grzeje.
revee19 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 dostałem inny alternator i ten o dziwo zachowuje się poprawnie gostek, który mi sprzedał ten alternator mówił, że jak jeszcze raz przyjadę wymienić alternator to go chyba krew zaleje kupiłem jeszcze światełka na tablicę do tyłu za 20 zł i działa. Ale niestety poszedł mi układ scalony w szybie pasażera nie o puszczę jej i nie podniosę :/
SowaBezOka Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Kat wtrysku ma byc zblizony do 49-51... Sprawdz go, aczkolwiek u mnie przy kacie wtrysku okolo 100 palil od strzala, wiec to chyba zalezy rowniez od kondycji silnika... Podjedz do pierwszego lepszego warsztatu i zapytaj czy moga sprawdzic kompresje w silniku, koszt nie wielki
revee19 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 ogólnie pompę trochę ruszyłem na tych śrubach i nastawnik też poruszyłem i zaczęła lepiej palić
ziomek0101 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 musisz ustawic dobrze zaplon i bedzie ci palil od strzała... jedz do kogos kto sie zna na tym...
revee19 Opublikowano 20 Października 2012 Autor Opublikowano 20 Października 2012 dzisiaj palę go na zimnym i wskakuje jak na ciepłym także po problemie ale zauważyłem, że jak używam spryskiwaczy to bardzo szybko wycieka mi płyn i leci pod podwozie cieknie mi gdy używam spryskiwaczy można jakoś to uszczelnić ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się