Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pomocy z logami mam poprawione


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Źle wykonane logi, bo gaz nie był do dechy.

Poza tym musowo potrzebna jest korekta synchronizacji rozrządu.

Opublikowano

Synchronizację regulujesz kołem na wałku rozrządu i obserwujesz wartość w ostatniej kolumnie na kanale 004.

Co i jak znajdziesz na forum. Użyj szukajki.

Opublikowano

dzieki koledzy za pomoc dziś mam nowe myśle że tym razem dobrze zrobione w jednym żona troche się spużniła ze startem ale coś tam widać

Grupy: 008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

a synchronizacja ustawiłem na 0

---------- Post dopisany 23-10-2012 at 14:15 ---------- Poprzedni post napisany 19-10-2012 at 19:45 ----------

---------- Post dopisany at 14:17 ---------- Poprzedni post napisany at 14:15 ----------

nareszcie problem opanowany i nie muli na jedynce:banan:

Opublikowano

Czyli co było powodem?

Opublikowano

powodem był zaworek n 75 poprostu się zawieszał psikłem do niego preparat smarujący i szczena opada jak śmiga pozdrawiam:naughty:

Opublikowano

Jaki środek zastosowałeś do smarowania?

Opublikowano

Zapewne było to wd-40 i nie psiknąłeś w cewkę i metalowy trzpień, bo do tego trzeba rozebrać zaworek, a po prostu w membranę do której jestłatwy dostęp przez wystające króćce.

Mam racje?

Opublikowano

był to środek do styków i psikłem na cewke bo się przycinała nie trzeba rozbierać wystarczy wyciągnąć górny przewód i psikać przez rurka aż się przeleje mi to pomogło, zawsze można kupić następny nowy zaworek n 75 .Ja miałem nowy i się ciął

Opublikowano
był to środek do styków i psikłem na cewke bo się przycinała nie trzeba rozbierać wystarczy wyciągnąć górny przewód i psikać przez rurka aż się przeleje

Rozbierałeś kiedyś N75 lub N18?

Chyba nie, bo cewka jest pod gumową membranką i jest odizolowana od sekcji wykonawczej.

Tak, jak napisałem wyżej wyczyściłeś tym sposobem po prostu zaworek na membranie nie cewkę :)

Opublikowano

rozbierałem oba zaworki cewkami mają te same a różnica jest w głowicach są różne rozmiary w środku inny jest biały i czarny więc jeden wlot jest od tyłu na membranę i cewkę a dwa na głowicy tylko na membranę a jeśli idzie o rozbiórkę to rozbierałem nawet po 3 razy dziennie choćby ten NNNOWY N75

---------- Post dopisany at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany at 17:46 ----------

A odnośnie loga na razie nie dam rady bo jest biało i nie mam operatora kompa i stoję na letnich

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...