mirex76 Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 nowe logi są poniżej posta te usunołem
banshee Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Źle wykonane logi, bo gaz nie był do dechy. Poza tym musowo potrzebna jest korekta synchronizacji rozrządu.
mirex76 Opublikowano 18 Października 2012 Autor Opublikowano 18 Października 2012 czyli mam ustawić punkty na wałku i wale żeby zrobić synchronizacje czy coś innego a logi poprawie
banshee Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Synchronizację regulujesz kołem na wałku rozrządu i obserwujesz wartość w ostatniej kolumnie na kanale 004. Co i jak znajdziesz na forum. Użyj szukajki.
witek83 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-pd-fotostory-60993/
mirex76 Opublikowano 23 Października 2012 Autor Opublikowano 23 Października 2012 dzieki koledzy za pomoc dziś mam nowe myśle że tym razem dobrze zrobione w jednym żona troche się spużniła ze startem ale coś tam widać Grupy: 008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM a synchronizacja ustawiłem na 0 ---------- Post dopisany 23-10-2012 at 14:15 ---------- Poprzedni post napisany 19-10-2012 at 19:45 ---------- ---------- Post dopisany at 14:17 ---------- Poprzedni post napisany at 14:15 ---------- nareszcie problem opanowany i nie muli na jedynce:banan:
mirex76 Opublikowano 25 Października 2012 Autor Opublikowano 25 Października 2012 powodem był zaworek n 75 poprostu się zawieszał psikłem do niego preparat smarujący i szczena opada jak śmiga pozdrawiam:naughty:
Tobike Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Jaki środek zastosowałeś do smarowania?
banshee Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Zapewne było to wd-40 i nie psiknąłeś w cewkę i metalowy trzpień, bo do tego trzeba rozebrać zaworek, a po prostu w membranę do której jestłatwy dostęp przez wystające króćce. Mam racje?
mirex76 Opublikowano 28 Października 2012 Autor Opublikowano 28 Października 2012 był to środek do styków i psikłem na cewke bo się przycinała nie trzeba rozbierać wystarczy wyciągnąć górny przewód i psikać przez rurka aż się przeleje mi to pomogło, zawsze można kupić następny nowy zaworek n 75 .Ja miałem nowy i się ciął
banshee Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 był to środek do styków i psikłem na cewke bo się przycinała nie trzeba rozbierać wystarczy wyciągnąć górny przewód i psikać przez rurka aż się przeleje Rozbierałeś kiedyś N75 lub N18? Chyba nie, bo cewka jest pod gumową membranką i jest odizolowana od sekcji wykonawczej. Tak, jak napisałem wyżej wyczyściłeś tym sposobem po prostu zaworek na membranie nie cewkę
Biszczan Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Mirek, wrzuć nowego loga 011
mirex76 Opublikowano 29 Października 2012 Autor Opublikowano 29 Października 2012 rozbierałem oba zaworki cewkami mają te same a różnica jest w głowicach są różne rozmiary w środku inny jest biały i czarny więc jeden wlot jest od tyłu na membranę i cewkę a dwa na głowicy tylko na membranę a jeśli idzie o rozbiórkę to rozbierałem nawet po 3 razy dziennie choćby ten NNNOWY N75 ---------- Post dopisany at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany at 17:46 ---------- A odnośnie loga na razie nie dam rady bo jest biało i nie mam operatora kompa i stoję na letnich
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się