Ustilago Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Witam serdecznie. Mam taki problem: Podczas załączania zapłonu w moim Audi A4 1.8 T słyszałem załączanie się pompy paliwa – trwające około 1-2 sekundy wycie. Z tego co słyszałem jest to normalne. Jednak czasami zwłaszcza jak było gorąco na zewnątrz to podczas jazdy cały czas słyszałem ten dźwięk. Dawało się go słyszeć nawet jak stało się na zewnątrz samochodu. Przypuszczałem, że prawdopodobnie zaczyna się psuć pompa paliwa. W związku z powyższym wymieniłem na nową (koszt 1400 PLN). Teraz to wycie słychać przez cały czas. To znaczy przy załączeniu zapłonu – oraz po upływie około 3-4 sekund po zapaleniu samochodu pomimo dość niskich temperatur na zewnątrz. Ten dźwięk jest strasznie uciążliwy. Słychać go w czasie jazdy nawet przy włączonym radiu, a także jak stoi się na zewnątrz samochodu. Najbardziej wkurza mnie to, że mechanik, który wymieniał mi pompę nic nie zauważył. Najgorsze jest to, żeby dostać się do pompy paliwa muszę rozmontowywać butlę gazową, co pociąga za sobą dodatkowe koszty. Poradźcie, co może być przyczyną. Chciałem jeszcze dodać, że jeżdżę na gazie, i pomimo tego cały czas słyszę pompę. Dźwięk nie zmienia się gdy przełączam na benzynę jak również na gaz. W związku z tym wydaje mi się, że filtr paliwa nie powinien mieć na to żadnego wpływu - tak mi się wydaje. Prawdę powiedziawszy nie wiem, jak zamyka się obwód paliwa, w momencie gdy silnik pracuje na gazie. Pozdrawiam.
Onkel Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Jakbyś jeszcze napisał B5 czy B6 to bylo by super... Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. Filtr paliwa kiedy wymieniany??
pioteros Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 a masz nalane sporo paliwka? bo u mnie np pompe bardziej slychac na rezerwie niz kiedy jest pol baku druga sprawa to jak wyzej, filtr paliwa ktory moze byc od nowosci nie wymieniany
Ustilago Opublikowano 20 Października 2012 Autor Opublikowano 20 Października 2012 Filtr paliwa wymieniony około 1,5 roku temu - jakieś 15 tys km. S tym, że zastanawiam się, czy aby na pewno filtr, gdyż jeżdżę głównie na gazie, i pomimo tego nadal słychać pompę. Czy pomimo tego, że auto ma włączony gaz to pompa pompuje przez obieg, gdzie jest filtr paliwa? Aha - uzupełniając dane mojego pojazdu: Audi A4 B6 1.8 T 170 KM 125 kW. Dodaję, że ten dziwny dźwięk na stałe pojawił się przede wszystkim po tym, jak wymieniłem pompę na nową ori. Także chyba wykluczyłbym awarię pompy czy też brak odpowiedniego ciśnienia. Jeśli jednak - to jak można sprawdzić ciśnienie które daje pompa?
bawół1 Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Pompa cały cas pracuje , nawet gdy jeździsz na gazie. Ja u siebie też słyszę pompę, ale juz podczas jazdy nie. jest to takie małe bzyczenie. 1400 PLN za pompę , nieźle.
STEWIE Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 Cześć, ja mam ten sam silnik i miałem ten sam problem, też wymieniałem pompę i wyła i to przez długi czas tak jeździłem, bo koszt ponownej wymiany tak jak pisałeś jest spory, ale po wymianie filtra, tego pod zbiornikiem hałas ustąpił więc zachęcam do wymiany. Powodzenia
Ustilago Opublikowano 25 Października 2012 Autor Opublikowano 25 Października 2012 Spróbuję wymienić ten filtr. O efektach poinformuję w terminie późniejszym. Pozdrawiam
jezunio Opublikowano 25 Października 2012 Opublikowano 25 Października 2012 1400 PLN za pompę , nieźle. Niestety AMB i AVJ mają takie pompy:/ żadnych zamienników nie ma tylko ori VDO w moim a4 b6 AMB sedan pompa paliwa jest pod kanapą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się