Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

To ciekawe bo DTM nie miał halogenow :-)

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Polak potrafffi :decayed:

Opublikowano

Brakuje jeszcze w opisie,że do avanta :grin:

Opublikowano

popłyną gościu z cena :co::nabijasie:

Opublikowano

Potrzebuje taką blendę do grila S-line ale pod czujniki pdc w kolorze 1RR, wrzuci ktoś z etki numer i orientacyjną cenę? Wchodzi tam pl tablica bez problemu?

Opublikowano

a powinienem miec wiecej?? ;)

Opublikowano
:wink:
Opublikowano

szybkie pytanko czy zderzak od S4 B7 rożni się czymś więcej poza grillem od zderzaka s-line ?

Opublikowano
szybkie pytanko czy zderzak od S4 B7 rożni się czymś więcej poza grillem od zderzaka s-line ?

Nie.

Opublikowano

dzięki Tomek :hi:

Opublikowano

Ma ktoś mapy do RNS-E na 2013?

Opublikowano

Ja mam

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
Ja mam

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Odezwę się wkrótce :decayed:

Czekam na nowy laser.

Opublikowano

Ale to nie na handel :-) myślałem że masz jakieś pytanie. Na handelek to ma Hammer

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Chopy! Te silniki 3.0tdi co sa w b7 to to samo co jest w a6 c6 2005-2006? Jakie to ma opinie? Jakies bolaczki?:hi:

Opublikowano
Chopy! Te silniki 3.0tdi co sa w b7 to to samo co jest w a6 c6 2005-2006? Jakie to ma opinie? Jakies bolaczki?:hi:

tak to te same silniki co w A6 C6 przedliftowej

Silniki z początku produkcji druga połowa 2004 -pierwsza połowa 2006 symbole BKN 204 PS BMK 225 PS mają problemy z wtryskami i hydraulicznym napinaczem łańcucha rozrządu

po wymianie tych elementów eksploatacja powinna się zamykać w olejach i filtrach

Silnik o symbolu ASB 233 PS jest najbardziej polecany ma poprawione wtryski i napinacz łańcucha rozrządu produkowany bodajże od drugiej połowy 2006 do pierwszej połowy 2008

Niestety wszystkie omawiane silniki 3.0 TDI posiadają wadę fabryczną sterowania klapek w kolektorach dolotowych, zazwyczaj wyrabia się takie banalne cięgło w rzadkich przypadkach pada silniczek sterowania tymi klapkami w kolektorze

Naprawa to 400,-PLN za stronę w AZ-Serwis

:hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...