Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie ściema, w ciągu 5h przybyło 50 licytujących i wszyscy z nich nagle mają po 90-130tys na malacza :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jaka jest różnica między hamulcami w 3,0 TDI a S4 (oczywiście poza rozmiarem)-tzn.:

-czy zacisk z przodu jest taki sam (etka niby pokazuje inny numer), czy różnica jest tylko w jarzmie?

-czy zacisk z tyłu jest taki sam, czy analogicznie różnica jest tylko w jarzmie (chociaż tutaj wydaje mi się, że ponieważ grubość tarczy jest inna to i zacisk będzie inny).

Zastanawiam się czy przy następnej wymianie tarcz/klocków nie przejść na zestaw 345/300 + oplot.

I dalej- czy przewód pomiędzy pompą hamulcową a ABS (ten sztywny) dorabiać z miedzi, czy raczej kupić ori? (wygląda na to, że mi grzybek nie trzyma szczelności) :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest różnica między hamulcami w 3,0 TDI a S4 (oczywiście poza rozmiarem)-tzn.:

-czy zacisk z przodu jest taki sam (etka niby pokazuje inny numer), czy różnica jest tylko w jarzmie? Inne jest jarzmo

-czy zacisk z tyłu jest taki sam, czy analogicznie różnica jest tylko w jarzmie (chociaż tutaj wydaje mi się, że ponieważ grubość tarczy jest inna to i zacisk będzie inny). Inny jest zacisk i jarzmo

Zastanawiam się czy przy następnej wymianie tarcz/klocków nie przejść na zestaw 345/300 + oplot. Polecam bo warto

I dalej- czy przewód pomiędzy pompą hamulcową a ABS (ten sztywny) dorabiać z miedzi, czy raczej kupić ori? (wygląda na to, że mi grzybek nie trzyma szczelności) :kwasny:Kup ori

Pamiętaj że musisz jeszcze kupić inne osłony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Tomku! Narazie zbieram informacje. Tarcze mi jeszcze powinny starczyć na nowe klocki, które teraz założyłem. A że przejście z 320 na 345 jest w miarę bezbolesne to pomyślałem o upgradzie na przyszłość.

Co do przewodu to tak właśnie myślałem. Spróbuję jeszcze jakoś zreanimować ten grzybek co wchodzi w pompę ale jak to nic nie da to zostaje tylko zakup nówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem ostatnio temat, więc jak co to pytaj śmiało :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody dorabiałeś czy kupowałeś gotowce?

Bo prawdopodobnie będę zamawiał w firmie robiącej elementy hydrauliczne - mają b.dobre opinie i kilka osób u nich już robiło przewody do aut przeznaczonych do sportu (amatorskiego ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody dorabiałeś czy kupowałeś gotowce?

Bo prawdopodobnie będę zamawiał w firmie robiącej elementy hydrauliczne - mają b.dobre opinie i kilka osób u nich już robiło przewody do aut przeznaczonych do sportu (amatorskiego ;) )

Kupiłem gotowe u deva z firmy Hel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ściema, w ciągu 5h przybyło 50 licytujących i wszyscy z nich nagle mają po 90-130tys na malacza :whistling:

wczoraj bylo w wiadomosciach o tym wiec jeden drugiemu przekazal. a co do gotowki... ludzie maja sianko kolosalne... ale tego nie widac.... sciemka jak sciemka, tez podejzane bo ja bym osobiscie czekal do godziny przed koncem. a tam pewnie bedzie grubo na maxa :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest roznica miedzy 2,7 a 3,0 tdi? Koles mechanik powiedzial mi ze sie roznia tylko turbina i sterownikiem ale jakos dziwne mi sie to wydaje... mowi ze rozbieral oba silniki i wszystko jest takie same- tloki, glowica itp

Bierz 3.0 tylko zapytaj chłopaków z jakimi oznaczeniami, bo pierwsze wypusty były felerne :wink:

Spokojnie Kris napewno wezme 3,0 jak bede zmianial samochod ale jeszcze nie wiem dokladnie kiedy to nastapi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, gdzie są dokładnie odpływy u nas z grodzi podszybia ? Wiem , że są 2 po bokach, a na środku coś jest pod aku albo w około ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuję założyć do sedana w s-line hak holowniczy. Czy poza samym hakiem muszę założyć też moduł haka? Czy jak znajdę oryginalny, to nie będę musiał wycinać dziury w dokładce s-linowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

delikatnie trzeba podciąć dokładkę od spodu ale tego nie widać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

szybkie pytanie czy podejdzie do a4 b7 AVANT

czy będzie pasować chodzi mi o to czy równo siądzie

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-153/zawieszenie-35-40-fk-b6-7-cena-dol-274344/

proszę o konkretna odpowiedz

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mam radio concert to zeby zalozyc RNS-E musze kupic caly tunel 2din czy wystarczy sam kosz 2din? I czy sa jakies przejsciowki z tych kostek od concerta na RNS-E?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tunel może być 1Din tylko trzeba go podciąć odpowiednio lub oryginał 2din

kosz 2din to już wiadomo do tego przejściówka ISO chyba firma mobilem z lublina chyba robi coś takiego

naturalnie klimatronik 2Din do tego dochodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jak podlacze do kupy to wszystko bedzie wspołgralo? Chodzo mi o kiere mf,bt i fis razem z rnsem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...