bigos_s Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Ten znów z tymi BIPAMI jak już wszystko poskładane.Co to te BIPy powiedz bo pierwsze słyszę Bip- to czas otwarcia elektrozaworu. Dla 1,9 sa mniejsze tolerancje niż dla 2,0. O dzięki! Mamy jakiś temat o tym na forum? Chętnie bym się doszkolił i sprawdził jak to na nowym wałku wygląda.
H4mm3R Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Ten znów z tymi BIPAMI jak już wszystko poskładane.Co to te BIPy powiedz bo pierwsze słyszę Bip- to czas otwarcia elektrozaworu. Dla 1,9 sa mniejsze tolerancje niż dla 2,0. O dzięki! Mamy jakiś temat o tym na forum? Chętnie bym się doszkolił i sprawdził jak to na nowym wałku wygląda. VCDS grupa 23 i im bliżej 0 lub nie mogą znacznie odbiegać od siebie to jest dobrze. Gdyby to nie było ważne to bym o tym nie pisał Jarku
bigos_s Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 To jeszcze daj linka do jakiegoś rozsądnego w cenie /vcdsa i masz u mnie flachę bimbru Przeglądam alledrogo i się gubię w tym co będzie dobre dla naszych b7.
Andrzej07 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Jak można ja też bym poprosił o namiary na Vcds-a;) Ps: podpowie ktoś jak skasować serwis z fisa? z góry dziękuje
H4mm3R Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 Poszło PW, Przytrzymujesz przycisk z kluczykiem, przekręcasz zapłon żeby zapaliły się kontrolki, klikasz na 0,0 równocześnie wciskając przycisk z kluczykiem. Puszczasz i masz
Janusz72 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Witam! Mam pytanko, od wtorku jestem posiadaczem A4 B7 2.0 TDI 140KM, co ile sie wymienia rozrząd, z faktur wynika że był zmieniany ok 46000km wcześniej , z tłumaczeń na translatorze jest że jakaś oś w silniku, razem z rozrządem,
H4mm3R Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 Witam! Mam pytanko, od wtorku jestem posiadaczem A4 B7 2.0 TDI 140KM, co ile sie wymienia rozrząd, z faktur wynika że był zmieniany ok 46000km wcześniej , z tłumaczeń na translatorze jest że jakaś oś w silniku, razem z rozrządem, Jeśli ori to co 90 tys. Jaki masz kod silnika?
Janusz72 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 A gdzie znajdę kod silnika? Ostatnio miałem Mondeusza, to wiedziałem o nim wszystko, tego zaczynam poznawać !
H4mm3R Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 Wlepa w książce serwisowej. Naklejka na osłonie paska rozrządu.
Janusz72 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Znalazłem coś takiego! - BPW014687 a moze po VIN cos da się ustalić, - WAUZZZ8E86A164212
niestandardowy Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Twoj kod silnika to BPW Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
H4mm3R Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 Znalazłem coś takiego! - BPW014687 a moze po VIN cos da się ustalić, - WAUZZZ8E86A164212 To zawczasu kup sobie wałek i szklanki chyba że już go wymienili w DE, bo wspomniałeś coś o osi
niestandardowy Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Nie przesadzaj Tomaszu , wywal DPF i nie bedzie problemu z walkami Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
Janusz72 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 To mnie pocieszyłeś! Mówisz o wałku rozrządu, czy coś innego? chyba muszę dac te kwity do tłumaczenia żeby coś więcej się dowiedzieć. A co ile pasek rozrządu wymiana?
H4mm3R Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 Nie przesadzaj Tomaszu , wywal DPF i nie bedzie problemu z walkami Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka W 1.9 niema DPFa a też się to wyciera przy 250KKM, ten typ już tak ma ---------- Post dopisany at 09:57 ---------- Poprzedni post napisany at 09:56 ---------- To mnie pocieszyłeś! Mówisz o wałku rozrządu, czy coś innego? chyba muszę dac te kwity do tłumaczenia żeby coś więcej się dowiedzieć. A co ile pasek rozrządu wymiana? Zrób skan/foto i tu wrzuć. Pisałem, ori co 90KKM
Janusz72 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 A ile sobie winszują za taką operacje, DPF i chyba coś z softem cza zamieszać! Z Konina gdzie najlepiej by było podjechać? ---------- Post dopisany at 12:00 ---------- Poprzedni post napisany at 11:32 ---------- Tu są skany chyba najważniejsze!
H4mm3R Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 A ile sobie winszują za taką operacje, DPF i chyba coś z softem cza zamieszać! Z Konina gdzie najlepiej by było podjechać?---------- Post dopisany at 12:00 ---------- Poprzedni post napisany at 11:32 ---------- Tu są skany chyba najważniejsze! http://s29.postimg.org/a4jlftllv/Last_Scan.jpg http://s29.postimg.org/b83prs68z/Last_Scan1.jpg Usunięcie DPF'a to +/- 500zl, DPF sprzedasz za jakieś 700-800zł, jeśli robisz trasy ja bym go zostawił... Auto z Holandii... o wałku ja tam nic nie rozszyfrowałem..
bigos_s Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 A ile sobie winszują za taką operacje, DPF i chyba coś z softem cza zamieszać! Z Konina gdzie najlepiej by było podjechać?---------- Post dopisany at 12:00 ---------- Poprzedni post napisany at 11:32 ---------- Tu są skany chyba najważniejsze! http://s29.postimg.org/a4jlftllv/Last_Scan.jpg http://s29.postimg.org/b83prs68z/Last_Scan1.jpg Usunięcie DPF'a to +/- 500zl, DPF sprzedasz za jakieś 700-800zł, jeśli robisz trasy ja bym go zostawił... Co ty mówisz mi DPFa wycenili o ile dobrze pamiętam 900zł i po demontażu nie oddali żelastwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się