Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Mi cały czas świszczy, to o niczym nie świadczy jak masz przelot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie kupiłem czujniki poziomowania i miały być do A4 B7 jak zapewniał sprzedawca więc myślałem że będą mieć nr taki jak w opisie o rezanu samopoziomu czyli:

8E0 941 285 J lub C - Czujnik poziomu przod uzywka ( ceny od 100-200 PLN )

8E0 616 571D- Czujnik poziomu tyl Uzywka ( ceny od 100-200 PLN )

a tu przyszły z numerem 8E0 907 503 oba tylko że mają wiadomo przedni dłuższą czarną "nóżkę" a tylny niebieską.

I pytanie czy będzie to dobrze działać czy już mam odsyłać bo mam wątpliwości.

To numer czujnika ale teraz odkopałem z brudu numery podobne do tych z opisu i są takie:

8E0 616 571 H - tył

8E0 941 285 B - przód

Edytowane przez fox60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się dobrze ale zobaczymy, bo "grzebie" teraz w ETCE i znalazłem że 8E0 941 285 B był zamieniony na taki z końcówką 8E0 941 285 C tylko pytanie o tylni bo w etce nie moge znaleźć do jakiego modelu pasuje tylni.

Dobra już dogrzebałem i znalazłem 8E0 616 571 H został zamieniony na 8E0 616 571D czyli pewnie ma pasować. Dla upewnienia jak ktoś wie coś pewnego w tym temacie to proszę o odpowiedź.

Edytowane przez fox60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi cały czas świszczy, to o niczym nie świadczy jak masz przelot.

Ale świszczy ci jak ruszasz czy jak puszczasz gaz??

Bo to jak puszczam gaz i świszczy to wiem że to dlatego że mam przelot, ale dlaczego przy ruszaniu świszczy?? Z tego samego powodu?? Stara nie świszczała przy ruszaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym na pewno, bo słyszałem jak zona ruszała. W środku auta tego nie słychać.

Na ciepłym to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi cały czas świszczy, to o niczym nie świadczy jak masz przelot.

Ale świszczy ci jak ruszasz czy jak puszczasz gaz??

Bo to jak puszczam gaz i świszczy to wiem że to dlatego że mam przelot, ale dlaczego przy ruszaniu świszczy?? Z tego samego powodu?? Stara nie świszczała przy ruszaniu.

Nawet na postoju bez dodawania gazu gwizda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten swist u Tomasza strasznie mi sie podoba :)

Maciej, Przy ruszaniu? Bez wzgledu czy zimny czy cieply silnik?

Nie tylko Tobie :)

ale H4mm3R pojawił się już ze swoim autem nawet u niektórych w avatarze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co mam uważać że wszytko jest w porządku??

Bierze olej, dymi na niebiesko? Jak nie to ja bym się nie przejmował

Ten swist u Tomasza strasznie mi sie podoba :)

Maciej, Przy ruszaniu? Bez wzgledu czy zimny czy cieply silnik?

Nie tylko Tobie :)

ale H4mm3R pojawił się już ze swoim autem nawet u niektórych w avatarze :decayed:

Poka który to taki :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0 to będzie pasować, na pewno 4F nie pasują

Dzięki wielkie czyli zostają i teraz tylko trzeba je zamontować. Tylko z tego co wczoraj patrzyłem to z tyłu jest ciężki dostęp a tutaj w DIY'u http://a4-klub.pl/index.php?/topic/107459-montaz-i-dzialanie-ukladu-samopoziomowania-xenon/#entry1626401 akurat te zdjęcia są nie aktualne i ich nie ma. Czy ktoś mi może powiedzieć co musze koniecznie wyjąć aby się do tego dostać? Bo wg mnie to zbiornik paliwa by pasowało wyjąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

l7sso8dj.png

Masz wielkich fanów :decayed:

Fejm się zgadza :decayed:

8E0 to będzie pasować, na pewno 4F nie pasują

Dzięki wielkie czyli zostają i teraz tylko trzeba je zamontować. Tylko z tego co wczoraj patrzyłem to z tyłu jest ciężki dostęp a tutaj w DIY'u http://a4-klub.pl/index.php?/topic/107459-montaz-i-dzialanie-ukladu-samopoziomowania-xenon/#entry1626401 akurat te zdjęcia są nie aktualne i ich nie ma. Czy ktoś mi może powiedzieć co musze koniecznie wyjąć aby się do tego dostać? Bo wg mnie to zbiornik paliwa by pasowało wyjąć.

Wystarczy wahacz popuścić. Zbiornik paliwa masz po prawej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaj jeszcze ze czujnik po lewej :)

Jeden czujnik na przod a drugi na tyl. Tylko ramiona musza byc skierowane w odpowiednia strone by czujnik nie przekraczal zakresu dzialania. ..

Edytowane przez niestandardowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu, jest problem z wyjęciem tej długiej śruby, trzeba odkręcić całe zawieszenie z lewej > opuścić na tyle aż śruba wyjdzie. Problemem jest zbiornik o który śruba się opiera, najlepiej odkręcić do końca te dwie śruby trzymające zawieszenie na jakieś ostatnie dwa obroty.

Za dużo nie rozkręcaj, byś geometrii sobie nie rozregulował :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu, jest problem z wyjęciem tej długiej śruby, trzeba odkręcić całe zawieszenie z lewej > opuścić na tyle aż śruba wyjdzie. Problemem jest zbiornik o który śruba się opiera, najlepiej odkręcić do końca te dwie śruby trzymające zawieszenie na jakieś ostatnie dwa obroty.

Za dużo nie rozkręcaj, byś geometrii sobie nie rozregulował :)

No właśnie tą śrubę zlokalizowałem i myślałem że to zbiornik paliwa ale widocznie nie, tylko właśnie tak na oko ciężko będzie się pomieścić z tą śrubą żeby ją wyjąć i nie wiedziałem jak to zrobić.

MAT1000 nie dał byś rady zaznaczyć mi na fotce co muszę odkręcić a co popuścić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...