Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Chodziło mi bardziej o silnik i stan niż wyposażenie bo na to juz mogę przymknąć oko ;)

A o silnik chodzi, to ja się nie znam ale jak bym miał brać w benzynie to szukał bym raczej 1.8 t

Co do stanu, pierwsze co to trzeba sprawdzić vin a później to już tylko oględziny, stacja diagnostyczna ewentualnie serwis i kupno [emoji6]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, uwalilo mi jeden czujnik parkowania. Macie jakies sprawdzone zamienniki?

Kup używkę za 30zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykly 2.0 130 KM...

zwykly,niezwykly ale podobno mniej awaryjny niz 2.0tdi. 1.8T wiem ze dobry silnik, ale tego prawie wgl nie ma... 75% ogloszen to 2.0tdi, 10% to 1.9tdi no i pozostale...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamiętaj że są wyjątki od reguły więc da się kupić dobre 2.0 tdi :) 1.8T w b7 jest dość mało bo wchodziły 2.0tfsi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykly 2.0 130 KM...

zwykly,niezwykly ale podobno mniej awaryjny niz 2.0tdi. 1.8T wiem ze dobry silnik, ale tego prawie wgl nie ma... 75% ogloszen to 2.0tdi, 10% to 1.9tdi no i pozostale...

Pytanie ile masz zamiar km robić tym autem i co planujesz dalej, iść w moc? ekonomia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie trochę wczoraj poczytałem i na oku mam mieć trzy silniki .. 1.8t 2.0 zwykły i 2.0 Tfsi. Generalnie auto ma byc z założenia dla mojej matki ale ja tez bym sobie nim jeździł gdyby było wolne . Przeznaczenie to miasto,zakupy i załatwianie spraw , dojaz do pracy i raz na pół roku 130 km w trasie ...

2.0 Tfsi to jest potwór , wszystkie te silniki pała podobnie ale i tak i tak chyba 1.8 t tu najbardziej pasuje i jest i tak najlepszy. 160ps dałoby radę a 2.0 bez turbo wydaje mi sie ze mogłaby byc lipa w kombi . Jaka opinie maja generalnie 2.0 Tfsi ? A najbardziej rozchodzi mi sie o turbiny, co ile trzeba regenerować i jaki koszt? Wiem ze na tym punkcie jest przewrażliwiona bo miała auto(wstyd powiedzieć jakie ) w którym turbinę robiła 4x przez 2 lata , a przez dwa lata może zrobiła 30kk km. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie trochę wczoraj poczytałem i na oku mam mieć trzy silniki .. 1.8t 2.0 zwykły i 2.0 Tfsi. Generalnie auto ma byc z założenia dla mojej matki ale ja tez bym sobie nim jeździł gdyby było wolne . Przeznaczenie to miasto,zakupy i załatwianie spraw , dojaz do pracy i raz na pół roku 130 km w trasie ...

2.0 Tfsi to jest potwór , wszystkie te silniki pała podobnie ale i tak i tak chyba 1.8 t tu najbardziej pasuje i jest i tak najlepszy. 160ps dałoby radę a 2.0 bez turbo wydaje mi sie ze mogłaby byc lipa w kombi . Jaka opinie maja generalnie 2.0 Tfsi ? A najbardziej rozchodzi mi sie o turbiny, co ile trzeba regenerować i jaki koszt? Wiem ze na tym punkcie jest przewrażliwiona bo miała auto(wstyd powiedzieć jakie ) w którym turbinę robiła 4x przez 2 lata , a przez dwa lata może zrobiła 30kk km. Pozdrawiam

Kolego okres żywotności turbiny zależy głównie od użytkownika właśnie, wiec może mama nie studziła turbin dlatego tak padały .... albo firma regenerująca do d*py inaczej tego nie widzę

Ja na 2.0 TFSI złego słowa nie powiem ale widziałem jak szukałem wraki także trzeba uważać

Edytowane przez bartekzks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega miał golfa 2.0tfsi robił 5x turbinę w ciagu 10msc wyszło na to ze jakaś cześć miał zgnitą w środku i turbina nonstop pracowała w trybie awaryjnym i padała. Po piątej naprawie dopiero ten sam mechanik pomyślał Że cos tu nie gra ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega miał golfa 2.0tfsi robił 5x turbinę w ciagu 10msc wyszło na to ze jakaś cześć miał zgnitą w środku i turbina nonstop pracowała w trybie awaryjnym i padała. Po piątej naprawie dopiero ten sam mechanik pomyślał Że cos tu nie gra ...

i

To brawo dla kolegi zdolny jest , ja już po drugiej bym coś podejrzewał (mimo ,że moja wiedza mechaniczna jest wręcz znikoma ale an logikę ... ) no chyba ,że bym za to nie płacił ktoś funduje lub idiota inaczej nie poujmuje jak można robić i myśleć że wszystko jest ok jak się dba odpowiednio, no sory ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy jego to najmniej obchodzilo bo mial $ i wszystko mu oplacal rodzic ;)

a najlepsze ze on nie regenerowal tylko kupowal non stop nowe hehe

Edytowane przez 3lderslave
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam turbo od nowości i 200tyś przelotu przy ~260-270km radzi sobie doskonale.. jak dbasz tak masz, turbo jest żywotne ale pod warunkiem, że użytkowane z głową :) co do 2.0tfsi zadbana sztuka posłuży latami ale po mieście odpuściłbym temat bo spalanie to będzie 13-14l ciągłe odpalanie w korkach itd. 1.8T w gazie najlepszy wybór spalanie troszku mniejsze ale gaz jest tani;). Tu i tu jak dobrze auta nie sprawdzisz i kupisz zaniedbanego wraka to włożysz mase hajsu, zeby to jeździło. Generalnie oba silniki są dobre ;) 2.0tdi to lipa jak już to 1.9tdi z diesli kupuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arek_cccp o benzynie dobrze prawisz, ale jak o dieslach nie masz pojęcia to nie pisz głupot że 1.9tdi jest niby lepszy od 2.0tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.9tdi jest mniej awaryjny o wiele od 2.0tdi w b7, więc co Ty chcesz mi powiedzieć, że nie wiem? Miałem 1.9tdi oraz 2.0tfsi 1.8T też znam a 2.0tdi to lipa w b7 jedne z gorszych silników a to, że Ty władowałeś masę by poprawić buble to nie znaczy, że każdy musi ładować w 2.0tdi bo dobrej sztuki nie kupi z poprawionymi wadami ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...