Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie polecacie jakieś białe/jasne żarówki pod oryg DRL do b7

coś co długo wytrzyma, nie spali się po tyg używania

nie zależy mi na super jasności, nie zależny mi na konkretnej barwie w końcu to tylko pod drl

byle to jakoś ładnie wyglądało

porównywalnie do xenonu,

zaczyna mnie ta żółta żarówka denerwować

ledy i inne tego typu wynalazki odpadają ze względu na homologację

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma być żarówka, to sprawdź Osram Cool Blue Intense. Nie będzie efektu jak na ledach, ale zawsze mniej żółte niż zwykła.
Napisz do akjam'a on ma jakieś sprawdzone ledy w DRL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jaki olej lejecie do swoich furmanek i jakie są wasze spostrzeżenia co do zmian marki oleju, i co polecicie do 3.0 po wywaleniu DPF-a bo ja zawsze latam na LONG LIFE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest kasa to coś z Liqui Moly 5w40 jak mniej to Valvoline MST 5w40.

http://www.valvoline.sklep.pl/mobile/pl/p/VALVOLINE-SynPower-Xtreme-MST-C3-5W40-5L/162

Jeżeli to diesel bo profilu nie uzupełniłeś. ☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jaki olej lejecie do swoich furmanek i jakie są wasze spostrzeżenia co do zmian marki oleju, i co polecicie do 3.0 po wywaleniu DPF-a bo ja zawsze latam na LONG LIFE

Jeden chu.. Co wlejesz skoro latasz na LONG LIFE- i tak zarzniesz każdy motor.

Olej 5W40 i wymiana co 12-15kkm i silnik ci podziękuje :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Panowie jaki olej lejecie do swoich furmanek i jakie są wasze spostrzeżenia co do zmian marki oleju, i co polecicie do 3.0 po wywaleniu DPF-a bo ja zawsze latam na LONG LIFE


Millers 5W40, olej niby do LL ale zmieniam co 8-10kkm

Wcześniej miałem Castrola 5W30 (po 10kkm był jak woda), Motula 5W30 (po 4kkm zmieniłem), Millersa 5W30 i docelowa zmiana na Millersa 5W40 (zrobione już ponad 20kkm na nim (3 zmiany oleju)).


Coś Grono rezaczy w 1wszym poscie nie rośnie.

Muszę umyć swoje padło i wrzucić update w temat... W końcu wpadł Bilstein B12 i pare innych pierdół... :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jaki olej lejecie do swoich furmanek i jakie są wasze spostrzeżenia co do zmian marki oleju, i co polecicie do 3.0 po wywaleniu DPF-a bo ja zawsze latam na LONG LIFE

Jeden chu.. Co wlejesz skoro latasz na LONG LIFE- i tak zarzniesz każdy motor.

Olej 5W40 i wymiana co 12-15kkm i silnik ci podziękuje :hi:

Dokładnie. Ja wymieniam co 10k max 10k - 5W40 Mobil 1

Coś Grono rezaczy w 1wszym poscie nie rośnie.

No właśnie coś słabo siew staracie. :decayed:

Melman wysyłaj zgłoszenie - czekam. :good: I Cała Reszta też!

Edytowane przez akjam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, kto z Was zmienial hamulce na 320/288?

mam maly problem z autem. po wymianie hamuje mi auto. juz wszystko sprawdzilem, podmienialem i nic.

jak i ja tak i nasz szpec Dev rece rozkladają ....

wiecej jak co w moim watku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przy skanowaniu wyskoczył mi dłąd 005512 - problem z poduszkami slinika.

Jest to poważne czy nie, żadnych objawów nie zauważyłem.

Prawdopodbnie jeźdzę z tym już 6 tyś kilometrów. (jeśli przebieg na komunikacie błędu to przebieg przy którym pojawił się błąd)

Co robić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić wtyczki i przewody od poduszek. Jak mocno telepie silnikiem a wtyczki i przewody ok to poduszki do wymiany.

Ogólnie to tylko zawory olejowe które przełączają poduszkę na miękka lub twardą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie silnikiem nic nie telepie. Z błędem już jeżdż około 6tys km (według wskazań VCDS) i nic nie czułem żeby telepało albo co innego się działo.

Jak można dojśc do tych wtyczek i poduch??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd powraca po każdowrazowym włączeniu silnika.

Powtarzalność błędu 157.

Objawów brak. Gdybym nie podłączył VCDS to bym nawet nie wiedzał że go mam.


I co nikt nie pomoże??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten zawór jest tylko na lewej poduszce, sprawdź wtyczkę czy nie jest zaśniedziała. Poza tym zobacz czy poducha się nie poci.

Według Ciebie może być wszystko ok, ale czy masz porównanie z innym autem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam porównania.

Aleczytałem że jak poducha jest uszkodzona to telepie silnikiem a umnie silnik chodzi równo.

Rozumiem że dojście do poduszki jest od dołu, gdzieś przy zwieszeniu przy lewym kole??

A w prawej nie ma żadnej wtyczki, one są jakoś połączone szeregowo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie musi telepać, u mnie na zimnym pali bez telepania, na ciepłym czuć że szarpie. Podczas jazdy i postoju nic nie czuć.

Gdzie tam zawieszenia a poduchy... Z góry patrz w okolice chłodniczki oleju.

W prawej niema nic, nie są niczym połączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To skąd mam widzieć która jest uszkodzona skoro prawa nie ma żadnych styków??

Czy muszę dużo rozbierać żeby dojśc do tej poduchy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...