banshee Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 i co jest lepiej po skróceniu? W ostatnim logu jest bardzo dobrze - masz już od 1650obr. ciśnienie takie jakie chce ECU i większego kopa tu nie będzie od strony turbo. Zrobiłeś tylko za krótki log - nie wiadomo czy N75ogarnia sterowanie przy 4200obrotach. Poza tym teraz należałoby przypatrzeć się przepływce, czyli zrób logi 003, 008 i 010 na 3 biegu od niskich obrotów. Ogólnie, jak odczucia? Poprawiło się coś?
ludwik166 Opublikowano 22 Października 2012 Autor Opublikowano 22 Października 2012 odczucia tak o dla mnie jest coś dziwnego ponieważ jak przyśpieszam na 2 z samego dołu to przy 2 tyś czuć taki strzał mocy jutro zrobię i wrzucę logi
Lishoo Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 I jeszcze 010 na wolnych obrotach, chciałem przyjrzeć się czujnikowi ciśnienia barometrycznego.
banshee Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 odczucia tak o dla mnie jest coś dziwnego ponieważ jak przyśpieszam na 2 z samego dołu to przy 2 tyś czuć taki strzał mocy jutro zrobię i wrzucę logi Może egr się przycina - odłącz od niego węzyk podciśnieniowy na próbę. Oczywiście zaślep wężyk czymś okrągłym, aby podciśnienia nie gubił. Poza tym 2 bieg jest za niski, aby turbina mogła zdążyć się rozkręcić. To samo będzie na 1-ce.
ludwik166 Opublikowano 23 Października 2012 Autor Opublikowano 23 Października 2012 oto logi które prosiliscie w grupie 8 w ostatniej kolumnie przy 2tys zmienia sie z 38mg na 42 nieznam sie ale to jakos mi dało do myślenia Logi: Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Lishoo Opublikowano 23 Października 2012 Opublikowano 23 Października 2012 Kolego masz walnięty czujnik ciśnienia barometrycznego, piewsze logi co robiłeś pokazywało równo 1000mbar, dzisiaj też równo 1000mbar, trochę to nierealne, u kolegi z forum wczoraj jak patrzyłem to miał np 1008mbar zresztą widać to tutaj VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ciśnienie w dolocie niższe niż ciśnienie atmosferyczne? Ruszanie sztangi było pewnie niekonieczne zrób porządek z czujnikiem i doładowanie będzie jak należy. Bo tak do źle liczy ilość powietrza i obcina dawki.
ludwik166 Opublikowano 25 Października 2012 Autor Opublikowano 25 Października 2012 jak to wymienić gdzie co kupić pomocy ---------- Post dopisany at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany at 14:18 ---------- poczytałem o tym trochę w necie i ludzie piszą że powinno być około 1000mbar umnie tak jest Znajomy elektryk pogrzebał mówił ze był coś słabo lutnięty włożyłem kompa oto logi: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Lishoo Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Ciśnienie barometryczne pokazuje już chyba dobrze bo 989mbar czyli czujnik CHYBA naprawiony, przydałby się jeszcze 010 w inny dzień żeby to potwierdzić. Jednak ciśnienie w dolocie pokazuje niższe niż atmosferyczne więc coś jest nie tak jak trzeba jeszcze. Który czujnik sprawdzał elektryk? Jeżeli u ciebie idzie gumowy wężyk do ECU to sprawdź czy jest szczelny i czy obudowa od ECU nie jest zaolejona. Turbo wstaje tylko troszkę ospale, może lekka nieszczelność gdzieś jest.
ludwik166 Opublikowano 27 Października 2012 Autor Opublikowano 27 Października 2012 niema wężyka ciśnienie się zmienia w grupie 010
JONNYxPL Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 ja mam tak samo jak kolega ale nikt nie chce mi pomóc... tylko 1 uzytkownik sie wypowiedzial wiec dalej nie wiem co jest grane. jesli mozecie luknijcie do mojego wątka z logami
ludwik166 Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 witam ponownie panowie przyjrzyjcie się mojemu logowi grupy 010 bo dalej auto jest słabe z dołu zastawaniem się nad wyminą czujnika cienienia atmosferycznego. daje mi do myślenia tez to że ciśnienie atmosferyczne jest większe niż ciśnienie w dolocie po przejrzeniu logów innych kolegów każdy ma ciśnienie atmosferyczne mniejsze niż w dolocie proszę o pomoc
banshee Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 CIśnienie może być niżesz tylko w jednym przypadku - jeżeli turbina nie potrafi podać więcej powietrza na wolnych obrotach niż zasysają tłoki do cylindrów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się