kamelus_ Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Witam. Temat krótszych odbojów do A4 B6 był wielokrotnie poruszany ale nie znalazłem nic konkretnego. Tak więc podziele się moim doświadczeniem w tej sprawie i liczę że temat się rozwinie i pomówimy o konkretnych mądrych rozwiązaniach (pomijam cięcie odboji). Po wymianie zawieszenia na Eibach sportline -50mm miałem wrażenie że auto lekko siedzi na odbojach. Szukałem i wymyśliłem coś na co chyba nikt nie wpadł (a przynajmniej nie podzielił się tą wiedzą). A4 b5 ma inne ale podobne zawieszenie do A4 B6 ale odboje wszystkimi wymiarami identyczne ale krótsze. W serii ma takie odboje jak B6 w 1 BE. Tak więc A4 B5 przy zawieszeniu 1 BE ma skracane odboje i są one krótsze od seryjnych A4 B6 około 2 cm a około 1 cm od A4 B6 1 BE. Tak więc są to chyba najkrótsze idealnie pasujące dostępne odboje. Jeśli ktoś wymyślił czy znalazł coś lepszego proszę się podzielić
Banan Opublikowano 21 Października 2012 Opublikowano 21 Października 2012 Dla info bo przerabiałem to ostatnio przy wymianie zawieszenia u siebie na 1BE - odboje na tył powinny mieć 119 mm: - oryginały 8D0 512 131 K ceny absurdalne ok 80 zł za sztukę - FEBI - 23514 82 zł za sztukę - kupiłem odboje Kayaby dobrali mi na te 119 mm - 75 zł za komplet ( osłony i odboje na obydwie strony ) ale nie wiem jaki numer
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się