Bart-S Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 Bartek ma problemy z doborem koloru zaciskow jak kobieta z wyborem sukni Coś w tym jest ---------- Post dopisany at 13:36 ---------- Poprzedni post napisany at 13:35 ---------- Z drugiej strony jak dokładniej się wczytasz - to stanęło na srebrny vs. czarny z przewagą na czarny
marcin_o23 Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 ja tez miałem dylemat, wybrałem srebrny i mi się podoba, czarny ginie a nie o to chodzi chyba, oprócz tego że mają hamowac niech też wyglądają, w końcu pare grosza to kosztuje
H4mm3R Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 Bartku tu masz nawiercane zimmermanny z czarnym zaciskiem na 18" jeśli chodzi o wielkość, to szału niema. Nawierty też jakoś nie oślepiają więc wiochą nie zalatuje a coś to daje na + przy hamowaniu
Bart-S Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 Fakt - otwory są małe i nie rzucają się w oczy...
Bart-S Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 Ta tarcza w 18" wygląda jak seria... Ma ktoś może fotkę 320mm w 17" ? Ale ustaliliśmy już, że nie ma co świrować...
H4mm3R Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 otwory ????a tarcze ???? Szału niema jak przy RSowych ale dużo lepiej to hamuje niż seria 288/245:wink: a w przypadku Bartka, wkładanie czegoś większego raczej niema sensu.
Bart-S Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 Dev, Ciebie śmieszy 320mm w 18" a fakt jest taki, że to na czym jeździłem do tej pory to dopiero kupa... Tak było na 19" jeszcze przed założeniem H&R (tył siedzi wyżej): Na 17" jest trochę lepiej ale tył i tak wygląda śmiesznie
Dev Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 dlatego tez zwróciłem Twoja szanowna uwage na ten aspekt pojazdu jakim własnie sie poruszasz po naszych kochanych, roz....j**anych poskich drogach
Bart-S Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 dlatego tez zwróciłem Twoja szanowna uwage na ten aspekt pojazdujakim własnie sie poruszasz po naszych kochanych, roz....j**anych poskich drogach Najlepsze jest to, że wcześniej kompletnie nie zwracałem na to uwagi... Dobrze jest mieć na forum fachowca od tych spraw
pablo_ua4 Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 ja u siebie to cyba raczej bym zapodal czerwone zaciski bo o czarnego czerwień pasuje moim zdaniem:decayed:
marcin_o23 Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 no fakt przy 19 wygląd komiczny, ale najlepsze przy zmianie hebli na większe jest jednak to hamowanie
mroova81 Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 No dobra - po dzisiejszej debacie z Tomkiem stanęło na tarczach Zimmermann i klockach ori (czyli w zasadzie ATE) lub Ferodo...Jest kilka spraw przy których się waham. 1 - w jaki kolor dać zaciski? 2 - tarcze standardowe z Coat Z czy sportowe (nawiercane)? http://www.otto-zimmermann.de/en/assets/uploads/bs-standard.png VS http://www.otto-zimmermann.de/en/assets/uploads/bs-sport.png Jeśli chodzi o dobór tarcz - nie chcę przesadzić ale... dopłata jest nieduża, a pomijając plusy - po prostu cholernie mi się podobają(...) Szkoda, że mi się nie pytałeś osobiście. Mam takie zimmermany gładkie, oraz klocki też zimmermana (Klocki tak naprawdę produkuje saxid, a zimmer tylko pakuje). Generalnie tak: pomimo docierania zgodnie ze sztuką itd przód jest w tej chwili krzywy. Nie mierzyłem dokładnie, ale na oko lewa 0.05mm a prawa 0.02 widać to przy klocku. Będzie przetaczanko. Także pomimo wielu świetnych opini, nie jarałbym się zbyt mocno zimmermanem. Klocki pylą w piz*u. Felgi czyszczę o każdej parzystej godzinie Pamiętaj, że nawiercane tarcze będą jeszcze bardziej pylić. U nas bdb opinie mają klocki jurid. Również nieźle wypadają EBC green stuff. Te drugie zwłaszcza pod względem pylenia. Tył mam również na tym zestawie, ale tam jest prosto i czysto. Skuteczność jest zadowalająca. (324x30przód 324x12tył no i ponad 2T )
AndyN Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 Ma ktoś może fotkę 320mm w 17" ? Trochę się przykurzyły i straciły połysk, właściwie ich nie widać. Laik nie zorientuje się, że hamulce były zmieniane. O to mi chodziło Wychodzę z założenia, że one mają działać a nie wyglądać. A zmiana z 288 na 321 na pewno będzie odczuwalna
Dev Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 Kolego, zapomnij o klockach Zimmermanna, to jest tylko smród podczas hamowania nic innego, kolejna sprawa to EBC, to kolejny chybiony temat i pamietaj: TARCZE NIE PYLĄ !!!!!! Bart ma juz jasno okreslony cel, pozostaje nam tylko okreslenie koloru zacisków oraz jarzm
mroova81 Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 Wiem, że tarcze nie pylą, ale nacinane/nawiercane powodują mocniejsze pylenie klocków.
pablo_ua4 Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 oj Tomek czemu nie ładnie wygladaja do czarnego
Rekomendowane odpowiedzi