Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Bartek ma problemy z doborem koloru zaciskow jak kobieta z wyborem sukni :grin:

Coś w tym jest :decayed:

---------- Post dopisany at 13:36 ---------- Poprzedni post napisany at 13:35 ----------

Z drugiej strony jak dokładniej się wczytasz - to stanęło na srebrny vs. czarny z przewagą na czarny :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ja tez miałem dylemat, wybrałem srebrny i mi się podoba, czarny ginie a nie o to chodzi chyba, oprócz tego że mają hamowac niech też wyglądają, w końcu pare grosza to kosztuje :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartku tu masz nawiercane zimmermanny z czarnym zaciskiem na 18"

sam4023.jpg

jeśli chodzi o wielkość, to szału niema. Nawierty też jakoś nie oślepiają więc wiochą nie zalatuje a coś to daje na + przy hamowaniu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda to jak 288 w B5 :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt - otwory są małe i nie rzucają się w oczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otwory ????

a tarcze ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta tarcza w 18" wygląda jak seria... Ma ktoś może fotkę 320mm w 17" ? Ale ustaliliśmy już, że nie ma co świrować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otwory ????

a tarcze ????

Szału niema jak przy RSowych ale dużo lepiej to hamuje niż seria 288/245:wink: a w przypadku Bartka, wkładanie czegoś większego raczej niema sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev, Ciebie śmieszy 320mm w 18" a fakt jest taki, że to na czym jeździłem do tej pory to dopiero kupa...

Tak było na 19" jeszcze przed założeniem H&R (tył siedzi wyżej):

front19.JPG

rear19.JPG

Na 17" jest trochę lepiej ale tył i tak wygląda śmiesznie :wink:

both17.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego tez zwróciłem Twoja szanowna uwage na ten aspekt pojazdu

jakim własnie sie poruszasz po naszych kochanych, roz....j**anych poskich drogach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego tez zwróciłem Twoja szanowna uwage na ten aspekt pojazdu

jakim własnie sie poruszasz po naszych kochanych, roz....j**anych poskich drogach

Najlepsze jest to, że wcześniej kompletnie nie zwracałem na to uwagi... Dobrze jest mieć na forum fachowca od tych spraw :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie to cyba raczej bym zapodal czerwone zaciski bo o czarnego czerwień pasuje moim zdaniem:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no fakt przy 19 wygląd komiczny, ale najlepsze przy zmianie hebli na większe jest jednak to hamowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra - po dzisiejszej debacie z Tomkiem stanęło na tarczach Zimmermann i klockach ori (czyli w zasadzie ATE) lub Ferodo...

Jest kilka spraw przy których się waham.

1 - w jaki kolor dać zaciski?

2 - tarcze standardowe z Coat Z czy sportowe (nawiercane)?

http://www.otto-zimmermann.de/en/assets/uploads/bs-standard.png VS http://www.otto-zimmermann.de/en/assets/uploads/bs-sport.png

Jeśli chodzi o dobór tarcz - nie chcę przesadzić ale... dopłata jest nieduża, a pomijając plusy - po prostu cholernie mi się podobają(...)

Szkoda, że mi się nie pytałeś osobiście. Mam takie zimmermany gładkie, oraz klocki też zimmermana (Klocki tak naprawdę produkuje saxid, a zimmer tylko pakuje). Generalnie tak:

pomimo docierania zgodnie ze sztuką itd przód jest w tej chwili krzywy. Nie mierzyłem dokładnie, ale na oko lewa 0.05mm a prawa 0.02 widać to przy klocku. Będzie przetaczanko. Także pomimo wielu świetnych opini, nie jarałbym się zbyt mocno zimmermanem. Klocki pylą w piz*u. Felgi czyszczę o każdej parzystej godzinie ;) Pamiętaj, że nawiercane tarcze będą jeszcze bardziej pylić. U nas bdb opinie mają klocki jurid. Również nieźle wypadają EBC green stuff. Te drugie zwłaszcza pod względem pylenia. Tył mam również na tym zestawie, ale tam jest prosto i czysto. Skuteczność jest zadowalająca. (324x30przód 324x12tył no i ponad 2T :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może fotkę 320mm w 17" ?

img9018m.th.jpg img9016b.th.jpg img9007t.th.jpg img9006v.th.jpg

Trochę się przykurzyły i straciły połysk, właściwie ich nie widać. Laik nie zorientuje się, że hamulce były zmieniane. O to mi chodziło :smiley:

Wychodzę z założenia, że one mają działać a nie wyglądać. A zmiana z 288 na 321 na pewno będzie odczuwalna :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, zapomnij o klockach Zimmermanna, to jest tylko smród podczas hamowania

nic innego, kolejna sprawa to EBC, to kolejny chybiony temat

i pamietaj: TARCZE NIE PYLĄ !!!!!!

Bart ma juz jasno okreslony cel, pozostaje nam tylko okreslenie koloru zacisków oraz jarzm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...