Bart-S 75 Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Bartek ile dałeś za ten komplecik zawiechy?? Bez końcówek drążków i łączników niecałe 2000zł u Toma77... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladi 1 Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Bartek ile dałeś za ten komplecik zawiechy?? Bez końcówek drążków i łączników niecałe 2000zł u Toma77... Acha dobrze wiedzieć dzięki:wink:---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ---------- A powiedz czy można ewentualnie wymieniać pojedynczo wahacze czy całość trzeba bo zauważyłem że mi w jednym wahaczu gumka delikatnie pękła i nie wiem ile pojeżdżę ale narazie nic się nie dzieje złego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Bartek ile dałeś za ten komplecik zawiechy?? Bez końcówek drążków i łączników niecałe 2000zł u Toma77... Acha dobrze wiedzieć dzięki:wink:---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:06 ---------- A powiedz czy można ewentualnie wymieniać pojedynczo wahacze czy całość trzeba bo zauważyłem że mi w jednym wahaczu gumka delikatnie pękła i nie wiem ile pojeżdżę ale narazie nic się nie dzieje złego... Zwykle jest tak, że jak walnie jeden to zaraz poleci drugi - minimum to 2 od razu (np. górne przód i tył). U mnie było mega twardo (zawieszenie jeszcze z fabryki) a teraz po wymianie jest odczuwalnie lepiej (jak wcześniej na sprężynach 1BE). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Placebo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Placebo ? Dobre pytanie ale... im dłużej jeżdżę tym bardziej się w tym fakcie utwierdzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Bartek, a co rezałeś w zawieszeniu ? nie jestem w temacie ;] Całe zawieszenie z przodu wymienione na nowe (wszystkie wahacze, łączniki stabilizatora i końcówki drążków - wszystko Lemfordera). No coś tam widać 288 x 245... http://www.a4-klub.pl/manuale-www/Bart-s/storyline/oldR.JPG ...vs. 320 x 288 http://www.a4-klub.pl/manuale-www/Bart-s/storyline/newR.JPG ...i sesja solo dla 320mm http://www.a4-klub.pl/manuale-www/Bart-s/storyline/newFront.JPG ...i 288mm http://www.a4-klub.pl/manuale-www/Bart-s/storyline/newRear.JPG ale bieda .... :decayed: żartowałem :polew::polew: a swoją drogą lepiej było zapodac 345/300 mm ---------- Post dopisany at 20:56 ---------- Poprzedni post napisany at 20:55 ---------- a tak na marginesie... czuć jakąś różnicę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 a tak na marginesie... czuć jakąś różnicę ? Nie, póki co nie... Zobaczymy po kolejnym odpowietrzeniu. Będę chciał też pobawić się kodowaniem i ustawieniami ABS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 zmien ustawienia na hamulce 320/288mm odpowietrz ukłąd VAG-iem pod warunkiem że przejdzie procedurę tył zaciski tak jak Ci mówiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 zmien ustawienia na hamulce 320/288mmodpowietrz ukłąd VAG-iem pod warunkiem że przejdzie procedurę tył zaciski tak jak Ci mówiłem OK. W piątek mam wolne więc spróbuję ogarnąć temat... Tylko tak sobie myślę, że soft ABS w B6 nie pozwoli na ustawienie 320/288 - mogę mu podać co najwyżej 312/255 lub 345/300 od Ski (ale tam jest inny moduł, nie znam różnic między agregatem 8E0 614 517 L a 8E0 614 517 R). Nie wiem jak możliwości swapa na moduł z B7... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 :facepalm::facepalm::facepalm: qurwa, peybało mi sie z B7, masz racje swap nie przejdzie, inna budowa bloku i sterownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 :facepalm::facepalm::facepalm:qurwa, peybało mi sie z B7, masz racje swap nie przejdzie, inna budowa bloku i sterownika No to pipka - jak blok ma inną konstrukcję to przewalenie softu z B7 do mojego sterownika też mija się z celem... Nie wiem czy wrzucenie 345/300 ze względu na inną budowę tego hamulca nie będzie wiązało się z jakimiś konsekwencjami (zatem zostaje chyba 312/55). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 tak na prawde to chodzi o czestotliwosc "uderzeń" ABS-u im wieksza tarcza tym jest ich mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 tak na prawde to chodzi o czestotliwosc "uderzeń" ABS-uim wieksza tarcza tym jest ich mniej I tu powiem Ci nie pomyśleliśmy bo rzeczywiście trzeba było zayebać 345/300 i całość by się ładnie zgrała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 zawsze mozna to zmienic, pojezdzij, może Ci sie znudzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 zawsze mozna to zmienic, pojezdzij, może Ci sie znudzi OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stolkien 0 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Noo w końcu porządne hamowanie PS. Też mam takie . :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Noo w końcu porządne hamowanie PS. Też mam takie . :D No właśnie sęk w tym Karolu, że nie hamuje Ale podłubiemy i zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stolkien 0 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 pamiętasz o odpowietrzaniu na zapłonie? A może byś chciał od 2.0 TFSi pompę hamulca? mam 2szt. ---------- Post dopisany at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany at 22:26 ---------- A to nie Nowe Klocki i tarcze? to tez może wpływać na początku na słabe hamowanie. Tak czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 pamiętasz o odpowietrzaniu na zapłonie? Tak, odpowietrzaliśmy na włączonym zapłonie... A to nie Nowe Klocki i tarcze? to tez może wpływać na początku na słabe hamowanie. Tak czy nie? Niby też, więc czekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 tak czytam czytam...i mnie Bartek załamałeś...ja właśnie zamówiłem 320mm i myślałem, że będzie lepiej a Ty piszesz, że jest tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi