MARCIN607 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Dzięki Teraz tylko czekam na nocną sesję Z niedzieli na poniedziałek lalo wczoraj padalo i burza z pierunami dzis tez pada i nie ma kiedy , tylko miedzy czasie taka fote zrobilem . to postojówka? Tak to postój. własnie zainwestowałem 24 zł dzięki chłopaki
HiRide Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Bartek to ile chcesz za swoje Bixy...ja bym to kupił dla obudowy (czarne środki) Artur - ale ja nie będe ich sprzedawał. Raczej w grę wchodzi renowacja. Mario[/b] - ale ja mam zaklajstrowany otwór regulacji. Ba nawet folię na reflektorze i pupa - paruje. Nie chce mi się bawić w szukanie dziury, dlatego wymyśliłem sobie przekładkę reflektora do nowej budy. Miałem ten sam problem, podjechałem do ASO w Lubinie powiedziałem o co chodzi i po problemie (już ponad rok), zapłaciłem z tego co pamiętam niecałą 100 Więcej detali podaj Mario - ale ja mam zaklajstrowany otwór regulacji. Ba nawet folię na reflektorze i pupa - paruje. Nie chce mi się bawić w szukanie dziury, dlatego wymyśliłem sobie przekładkę reflektora do nowej budy. Nad tą regeneracją muszę poważnie pomyśleć bo obecne światła są już po prostu tragiczne (dopiero jak włączę drogowe to coś widać). Moze uszczelnienie dekla pomoze ? Nie bawil bym sie w przekladke wnetrza do innej lampy bo wtedy parowanie moze byc juz norma... Z regeneracja bywa roznie - u mnie gosciu zrobil wszystko ok ale nie byla to juz fabryka choc nawet nowe kiepsko oswietlaja pobocza a i droga nie jest jakos za dobrze oswietlona. Dlatego kazdemu polecam zmiane tych soczewek na nowsze. To może wpadnę do Ciebie na tą regenerację? od razu bys musial na nocleg :doh1:
miczek.mk Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Witaj Bartek, przeczytałem CAŁY ten wątek, spędziłem nad tym tydzień, podziwiam ilość modyfikacji elektrycznych w Twoim aucie ! Piszę w tym wątku, bo może Cię ten temat zainteresuje, bo Twoje mody są solidnie przeprowadzone. Mianowicie, jak już pisałem, mam A4 B6 1.9TDI 2004 Avant AVF quattro 170KM by Rogal kupione w salonie w Polsce, fabrycznie z bixenonem, z czujnikiem zmierzchu, coming /leaving w przeciwmgienych i funkcją "AUTO" na przełączniku. Pomijam te wszystkie pakiety napędowe, servotronicowe, świetlne i chromowe, bo nie wnoszą nic do tematu. Jakieś pół roku temu regenerowałem odbłyśniki w lampach xenonowych, bo słabo już świeciły. Od tej pory denerwuje mnie jeżdżenie na xenonach w dzień. Więc wymyśliłem, że może dałoby się wymieniając włącznik który u mnie jest oryginalnie jednym pokrętłem 0-1 od włączania / wyłączania funkcji coming /leaving, na ten od B7 co oprócz pokrętła włączania / wyłączania funkcji coming / leaving ma drugie pokrętło 0-1 do DRL do włączania funkcji świateł dziennych (bez różnicy czy wewnętrzne zwykłe żarówki świateł drogowych słabiej świecące czy światła przeciwmgielne) w warunkach położenia włącznika świateł w pozycji "AUTO" i pokrętło DRL w pozycji "1", pod warunkiem, że czujnik zmierzchu nie włącza świateł mijania? Takie włącznik nowy w ASO od b7 kupiłem, zamieniłem w swojej B6 i moduł coming /leaving nadal działa prawidłowo, ale te DRL chciałoby się mieć... Czytałem cały wątek w "warsztacie" pod tytułem montaż DRL W B6, ale dla mnie to nie to. Do tego wersja "skandynawska" to świecące się światła mijania..., a montaż modułu z allegro na światła drogowe w przypadku bixenonów to wiecznie zasilane cewki bixenona, więc to - bez obrazy - druciarstwo... Macie jakieś pomysły?
HiRide Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Czester z Gliwic ma u siebie wlasnie tak podlaczony DRL z b7 jak piszesz bo ma tez fabryczny czujnik zmierzchu i u niego wszystko dziala cacy,Tez mam u siebie wlacznik DRL z b7 zamontowany ale musze sobie dzienne wlaczac tym pokretelkiem.Tyle ze ja to przekrecam raz za jakis czas tylko sprawdzic czy pokretelke sie jeszcze kręci
Bart-S Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 To może wpadnę do Ciebie na tą regenerację? od razu bys musial na nocleg :doh1: Ależ bardzo chętnie - mógłbym odwiedzić mamę w BB (no i przy okazji wujka Siemiana ). Teraz na poważnie - Mariusz, chętnie przyjadę jeśli się podejmiesz. Tak musiałbym wiele rzeczy rozkminiać sam a we dwójkę pójdzie nam raźniej i pewnie jeszcze przy tym pęknie flaszka lub dwie Dużo rzeczy robiłem sam ale reflektorów jakoś się boję Witaj Bartek, przeczytałem CAŁY ten wątek, spędziłem nad tym tydzień, podziwiam ilość modyfikacji elektrycznych w Twoim aucie ! Piszę w tym wątku, bo może Cię ten temat zainteresuje, bo Twoje mody są solidnie przeprowadzone. Mianowicie, jak już pisałem, mam A4 B6 1.9TDI 2004 Avant AVF quattro 170KM by Rogal kupione w salonie w Polsce, fabrycznie z bixenonem, z czujnikiem zmierzchu, coming /leaving w przeciwmgienych i funkcją "AUTO" na przełączniku. Pomijam te wszystkie pakiety napędowe, servotronicowe, świetlne i chromowe, bo nie wnoszą nic do tematu. Jakieś pół roku temu regenerowałem odbłyśniki w lampach xenonowych, bo słabo już świeciły. Od tej pory denerwuje mnie jeżdżenie na xenonach w dzień. Więc wymyśliłem, że może dałoby się wymieniając włącznik który u mnie jest oryginalnie jednym pokrętłem 0-1 od włączania / wyłączania funkcji coming /leaving, na ten od B7 co oprócz pokrętła włączania / wyłączania funkcji coming / leaving ma drugie pokrętło 0-1 do DRL do włączania funkcji świateł dziennych (bez różnicy czy wewnętrzne zwykłe żarówki świateł drogowych słabiej świecące czy światła przeciwmgielne) w warunkach położenia włącznika świateł w pozycji "AUTO" i pokrętło DRL w pozycji "1", pod warunkiem, że czujnik zmierzchu nie włącza świateł mijania? Takie włącznik nowy w ASO od b7 kupiłem, zamieniłem w swojej B6 i moduł coming /leaving nadal działa prawidłowo, ale te DRL chciałoby się mieć... Czytałem cały wątek w "warsztacie" pod tytułem montaż DRL W B6, ale dla mnie to nie to. Do tego wersja "skandynawska" to świecące się światła mijania..., a montaż modułu z allegro na światła drogowe w przypadku bixenonów to wiecznie zasilane cewki bixenona, więc to - bez obrazy - druciarstwo... Macie jakieś pomysły? Kolego miczek.mk - zacznę od podziękwań za ciepłe słowa Co do Twojego pytania - m.in. z tą myślą (uruchomienie DRL w B6 na fabrycznych Bixach) powstał wątek o MCE... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0 Nie trwało długo zanim znalazły się chętne osoby na swap MCE z B7 do B6. I tak dzięki koledze Tomkowi (KFX) projekt wszedł w życie - jest tam jeszcze parę rzeczy do dogrania ale generalnie cały mod daje radę. Przebrnąłeś przez mój wątek więc te dodatkowe 40-kilka strona nie będzie dla Ciebie problemem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=200069.0
HiRide Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 To może wpadnę do Ciebie na tą regenerację? od razu bys musial na nocleg :doh1: Ależ bardzo chętnie - mógłbym odwiedzić mamę w BB (no i przy okazji wujka Siemiana ). Teraz na poważnie - Mariusz, chętnie przyjadę jeśli się podejmiesz. Tak musiałbym wiele rzeczy rozkminiać sam a we dwójkę pójdzie nam raźniej i pewnie jeszcze przy tym pęknie flaszka lub dwie Dużo rzeczy robiłem sam ale reflektorów jakoś się boję Witaj Bartek, przeczytałem CAŁY ten wątek, spędziłem nad tym tydzień, podziwiam ilość modyfikacji elektrycznych w Twoim aucie ! Piszę w tym wątku, bo może Cię ten temat zainteresuje, bo Twoje mody są solidnie przeprowadzone. Mianowicie, jak już pisałem, mam A4 B6 1.9TDI 2004 Avant AVF quattro 170KM by Rogal kupione w salonie w Polsce, fabrycznie z bixenonem, z czujnikiem zmierzchu, coming /leaving w przeciwmgienych i funkcją "AUTO" na przełączniku. Pomijam te wszystkie pakiety napędowe, servotronicowe, świetlne i chromowe, bo nie wnoszą nic do tematu. Jakieś pół roku temu regenerowałem odbłyśniki w lampach xenonowych, bo słabo już świeciły. Od tej pory denerwuje mnie jeżdżenie na xenonach w dzień. Więc wymyśliłem, że może dałoby się wymieniając włącznik który u mnie jest oryginalnie jednym pokrętłem 0-1 od włączania / wyłączania funkcji coming /leaving, na ten od B7 co oprócz pokrętła włączania / wyłączania funkcji coming / leaving ma drugie pokrętło 0-1 do DRL do włączania funkcji świateł dziennych (bez różnicy czy wewnętrzne zwykłe żarówki świateł drogowych słabiej świecące czy światła przeciwmgielne) w warunkach położenia włącznika świateł w pozycji "AUTO" i pokrętło DRL w pozycji "1", pod warunkiem, że czujnik zmierzchu nie włącza świateł mijania? Takie włącznik nowy w ASO od b7 kupiłem, zamieniłem w swojej B6 i moduł coming /leaving nadal działa prawidłowo, ale te DRL chciałoby się mieć... Czytałem cały wątek w "warsztacie" pod tytułem montaż DRL W B6, ale dla mnie to nie to. Do tego wersja "skandynawska" to świecące się światła mijania..., a montaż modułu z allegro na światła drogowe w przypadku bixenonów to wiecznie zasilane cewki bixenona, więc to - bez obrazy - druciarstwo... Macie jakieś pomysły? Kolego miczek.mk - zacznę od podziękwań za ciepłe słowa Co do Twojego pytania - m.in. z tą myślą (uruchomienie DRL w B6 na fabrycznych Bixach) powstał wątek o MCE... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=157734.0 Nie trwało długo zanim znalazły się chętne osoby na swap MCE z B7 do B6. I tak dzięki koledze Tomkowi (KFX) projekt wszedł w życie - jest tam jeszcze parę rzeczy do dogrania ale generalnie cały mod daje radę. Przebrnąłeś przez mój wątek więc te dodatkowe 40-kilka strona nie będzie dla Ciebie problemem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=200069.0 Mozna pomyslec ale zeby dobrze ustawic projektory w lampach musi byc juz po zmroku - trzeba co najmniej kilka razy wyciagac kazda lampe i regulowac wewnatrz projektor. Jesli nie czytales to zachecam http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=202021.msg2385564#msg2385564
Bart-S Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 Mozna pomyslec ale zeby dobrze ustawic projektory w lampach musi byc juz po zmroku - trzeba co najmniej kilka razy wyciagac kazda lampe i regulowac wewnatrz projektor. Jesli nie czytales to zachecam http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=202021.msg2385564#msg2385564 Kurcze, nie wiem czy chcę aż tak ingerować w reflektor. Może jednak spróbuję z regenracją i palnikami? Polecicie jakiś konkretny warsztat gdzie można je wysłać?
Młody_drog Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Polecam P. Huberta z http://www.regeneracja-hc.com/informacje.html Facet, z którym naprawdę da się dobrze dogadać, wysłał mi odbłyśniki do Irlandii a ja mu dopiero odesłałem moje, żebym nie musiał unieruchamiać auta
Bart-S Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 Polecam P. Huberta z http://www.regeneracja-hc.com/informacje.html Facet, z którym naprawdę da się dobrze dogadać, wysłał mi odbłyśniki do Irlandii a ja mu dopiero odesłałem moje, żebym nie musiał unieruchamiać auta Ile trwała ta operacja (wysyłka) i jakie koszty? ...teraz patrzę - Turew, to blisko mnie
Młody_drog Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Wysyłka ekspresowa, nie pamiętam dokładnie bo to parę miesięcy temu ale zadzwoń do niego to się jakoś umówicie jak Ci będzie pasowało.
Bart-S Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 Wysyłka ekspresowa, nie pamiętam dokładnie bo to parę miesięcy temu ale zadzwoń do niego to się jakoś umówicie jak Ci będzie pasowało. Ciekawe czy gdybym podjechał to po wcześniejszym ustaleniu terminu pyknąłby mi to na miejscu Jutro dryndnę
Młody_drog Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Pewnie tak, ile to lampy wyciągnąć, pare minut A od razu Ci ustawi te gumki to nie będziesz miał potem problemów z długimi świecącymi za nisko lub za wysoko
Bieniek Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Polecam P. Huberta z http://www.regeneracja-hc.com/informacje.html Facet, z którym naprawdę da się dobrze dogadać, wysłał mi odbłyśniki do Irlandii a ja mu dopiero odesłałem moje, żebym nie musiał unieruchamiać auta Ile trwała ta operacja (wysyłka) i jakie koszty? ...teraz patrzę - Turew, to blisko mnie P. Hubert ma komplet odblysnikow na podmianke.Jak podjedziesz to wymiana od reki.
miczek.mk Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Wysyłka ekspresowa, nie pamiętam dokładnie bo to parę miesięcy temu ale zadzwoń do niego to się jakoś umówicie jak Ci będzie pasowało. Ciekawe czy gdybym podjechał to po wcześniejszym ustaleniu terminu pyknąłby mi to na miejscu Jutro dryndnę Ja pojechałem do niego do miejscowości tam pod Czempiń, ma około 10 sztuk na wymianę i wymienił na miejscu. Do tego na giełdzie w Przeźmierowie ma swoje stoisko z regenerowanymi lampami, także na pewno się dogadasz. Polecam, bo różnica jest SZOKUJĄCA. Projektory z A4 B8 nie będą potrzebne. P.S. Ciekawe jest to tylko, że moja A4 B5 do tej pory nie miała regenerowanych odbłyśników w xenonie (lampy marki Hella) i nadal świecą świetnie, a w B6 fabryczne Valeo bixenony przed regeneracją światła świeciły gorzej niż światła lamp halogenowych z Astry.
Bieniek Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Valeo w porownaniu do Helli to jak polski WESEM. Ja i tak chyba pomysle,nad zmiana soczewek na b8.Bo regeneracji to jeszcze nie jest to.W koncu cos widze,ale jeszcze mi brakuje.Moze nowe zarniki pomoga. HiRide podejmiesz sie??
Flyer Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Wysyłka ekspresowa, nie pamiętam dokładnie bo to parę miesięcy temu ale zadzwoń do niego to się jakoś umówicie jak Ci będzie pasowało. Ciekawe czy gdybym podjechał to po wcześniejszym ustaleniu terminu pyknąłby mi to na miejscu Jutro dryndnę mysle, ze tak, bo oni to odsylaja czasami tego samego dnia... czyli robota to "chwila".
Bieniek Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Wysyłka ekspresowa, nie pamiętam dokładnie bo to parę miesięcy temu ale zadzwoń do niego to się jakoś umówicie jak Ci będzie pasowało. Ciekawe czy gdybym podjechał to po wcześniejszym ustaleniu terminu pyknąłby mi to na miejscu Jutro dryndnę mysle, ze tak, bo oni to odsylaja czasami tego samego dnia... czyli robota to "chwila". Nie wiem czy chwila,ale tak jak pisalismy wyzej posiada kilka kompletow zregenrowanych i oddajesz mu swoje na podmianke.
GRazny Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Valeo w porownaniu do Helli to jak polski WESEM. Ja i tak chyba pomysle,nad zmiana soczewek na b8.Bo regeneracji to jeszcze nie jest to.W koncu cos widze,ale jeszcze mi brakuje.Moze nowe zarniki pomoga. HiRide podejmiesz sie?? no ja u niego robiłem regenerację i "niestety" od razu założylem nowe palniki (polecam taki manewr)... różnica kolosalna
Flyer Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 Wysyłka ekspresowa, nie pamiętam dokładnie bo to parę miesięcy temu ale zadzwoń do niego to się jakoś umówicie jak Ci będzie pasowało. Ciekawe czy gdybym podjechał to po wcześniejszym ustaleniu terminu pyknąłby mi to na miejscu Jutro dryndnę mysle, ze tak, bo oni to odsylaja czasami tego samego dnia... czyli robota to "chwila". Nie wiem czy chwila,ale tak jak pisalismy wyzej posiada kilka kompletow zregenrowanych i oddajesz mu swoje na podmianke. taka chwila w cudzyslowiu... moje dostal rano i tego samego dnia odeslal z powrotem
miczek.mk Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 no ja u niego robiłem regenerację i od razu założylem nowe palniki (polecam taki manewr)... różnica kolosalna Ze względu na utrudniony dostęp zrobiłem tak samo, wymieniłem wszystkie żarówki i palniki oraz jedną przetowrnicę, bo mrugała, i jest OK. Ale fakt faktem, lampa xenon Hella z B5 a lampa bixenon Valeo z B6, co do jakści to porównania nie ma. W B6 lampy Valeo parują, brudzą się, wypalają się, a B5 przdlift Xenon Hella - żadnych problemów.
Rekomendowane odpowiedzi