Bart-S Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 a jak Ci sie na nich jezdzi? Lepiej niż na H&R + amorki 1BE. Ale mimo wszystko nadal jest za twardo - u mnie są paskudne drogi. Na autostradzie czy nowych odcinkach jest super ale jeżdżąc w swoim mieście tylko się wkurzam. Jest kiepsko, nawet teraz na 17". Dlatego zastanawiam się nad swapem na Weitec -30 + Monroe Reflex ale dla standardowego zawieszenia. Znacie kogoś z takim setupem? do 19" nie będzie to za specjalnie wyglądaćIle masz teraz na 17" od ziemi do błotnika z przodu i z tyłu? Nie sprawdzałem na 17"... Na 19" Przód 640mm a tył 645mm... Na -20mm nie wygląda to ciekawie. Przy -30/35 myślę, że będzie OK. H&R obniża o -35mm ale jest to uśredniona wartość (u mnie zeszło na -45mm). Weitec podaje -30 zatem myślę, że auto pójdzie jeszcze 5mm do góry. Do tego bardziej tłumiący amorek i powinno być OK [br]Dopisany: 30 Grudzień 2011, 14:01_________________________________________________Najlepszym wyjściem byłby porządny gwint z regulacją twardości - rozwiązało by to problem zawiechy raz na zawsze. Niestety nie mam teraz na to kasy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 a jak Ci sie na nich jezdzi? Lepiej niż na H&R + amorki 1BE. Ale mimo wszystko nadal jest za twardo - u mnie są paskudne drogi. Na autostradzie czy nowych odcinkach jest super ale jeżdżąc w swoim mieście tylko się wkurzam. Jest kiepsko, nawet teraz na 17". Dlatego zastanawiam się nad swapem na Weitec -30 + Monroe Reflex ale dla standardowego zawieszenia. Znacie kogoś z takim setupem? ja z twardości u mnie jestem bardzo zadwolony. moge nawet powiedziec ze mogłoby byc troche bardziej twardo. Zobaczymy co będzie jak 19' na lato wrzuce. Kurcze ide z ciekawosci zmierzyc u mnie odleglosc blotnika od ziemi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Najlepszym wyjściem byłby porządny gwint z regulacją twardości - rozwiązało by to problem zawiechy raz na zawsze. Niestety nie mam teraz na to kasy... przeciez zwykly gwint bedzie twardszy niz to co masz, chyba, ze zalozylbys taki wynalazek jak Bilstein PSS9, ale kosztuje to majatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Sieman sprawdz u siebie bo ja mam teraz 65cm przód i tył na 1Be i 17" Kupiłem właśnie kit H&R z Passata co pasuje do B6 i ma specyfikacji -40. Ciekawe ile u mnie pójdzie w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Najlepszym wyjściem byłby porządny gwint z regulacją twardości - rozwiązało by to problem zawiechy raz na zawsze. Niestety nie mam teraz na to kasy... przeciez zwykly gwint bedzie twardszy niz to co masz, chyba, ze zalozylbys taki wynalazek jak Bilstein PSS9, ale kosztuje to majatek. Właśnie o to chodzi Michu - dlatego napisałem, że mnie nie stać Sieman sprawdz u siebie bo ja mam teraz 65cm przód i tył na 1Be i 17" Kupiłem właśnie kit H&R z Passata co pasuje do B6 i ma specyfikacji -40. Ciekawe ile u mnie pójdzie w dół. Marek właśnie poleciał mierzyć U mnie na 19" i ori sprężynach/amorach 1BE było 665mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Ja coś czuje że przez moje amory które mają już przebieg 200tysi tak nisko jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 ja na zimówce 235/40/18 mam przód: 618mm tył 633mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 ja na zimówce 235/40/18 mam przód: 618mm tył 633mm Z takiego efektu u siebie był bym zadowolony z zdjęć wynika że tył nawet będzie niżej ale te 618 na przodzie to jest już całkiem ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 tak z ciekawości ile jest standardowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 ja na zimówce 235/40/18 mam przód: 618mm tył 633mm baardzo nisko przod masz, nie ocierasz o nadkola? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 ja na zimówce 235/40/18 mam przód: 618mm tył 633mm Ale przy takich wartościach (poniżej 635mm) koło chowa się już za najwyższym punktem rantu błotnika - a tego efektu chiałem uniknąć. Chociażby dlatego, że letnia felga ma dystans dający ET31 a zimowa ET28 - tarłoby mi błotnik... Maras - wrzuć fotę z profilu... tak z ciekawości ile jest standardowo? Jeśli dobrze pamiętam to na 1BE i 17" jest 660mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 obcieram przecież Ci już kiedyś dzwoniłem A jak założyłem zimówke z dużym bieżnikiem to już nawet na minimalnych bujnięciach obciera tak samo jak idzie sie bokiem w łukach ale jak sie radio pogłośni to nie słychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Na takich Kicie Eibacha pewnie będziesz miał coś takiego jak ja. Ktoś mi mówił że ja mam -3 do serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 ja na zimówce 235/40/18 mam przód: 618mm tył 633mm Ale przy takich wartościach (poniżej 635mm) koło chowa się już za najwyższym punktem rantu błotnika - a tego efektu chiałem uniknąć. Chociażby dlatego, że letnia felga ma dystans dający ET31 a zimowa ET28 - tarłoby mi błotnik... no tył jest równo z błotnikiem. Przód nestety minimalnie sie chowa. Myślałęm osttnio o dorobieniu czegos w rodzaju dystansu na kielich żeby przód podnieść o 1cm, bo na 19' może nie być widać z przodu opony Ja mam ET 35[br]Dopisany: 30 Grudzień 2011, 14:24_________________________________________________ Maras - wrzuć fotę z profilu... moje...? :polew: :polew: :polew: :polew: nie chcielibyście Jak auta to już szukam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Maras - wrzuć fotę z profilu... moje...? :polew: :polew: :polew: :polew: nie chcielibyście Jak auta to już szukam Haahahaa, wiedziałem, że ktoś się doyebie - ale nie, że Ty Tak, auta... obcieram przecież Ci już kiedyś dzwoniłem A jak założyłem zimówke z dużym bieżnikiem to już nawet na minimalnych bujnięciach obciera tak samo jak idzie sie bokiem w łukach ale jak sie radio pogłośni to nie słychać Niestety ale trzeba Ci dobrać inne sprężyny... Zastanawiam się tylko dlaczego tak nisko zlazł Ci z przodu. Odbojniki też wymieniłeś czy same amory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 ja na 19 mam przod 635 a tyl 645 i nizej bym nie chcial,widze ze Siemian ma grubo swoja glebe :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 chyba same amory, o odbojnikach nic mi nie wiadomo. Nie no ogólnie jest fajnie. Twardość mi pasuje tylko żeby był o ten. 1cm wyżej. Ja mam zawias pod benzyne pamiętasz jak gadaliśmy pewnie dlatego.[br]Dopisany: 30 Grudzień 2011, 14:31_________________________________________________jak na lato wejdą takie koła to będzie koxik [br]Dopisany: 30 Grudzień 2011, 14:33_________________________________________________trzeba być hardkorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 mialem na poczatku glebe chyba z -610 cos takiego na sprezynach fk -50 i jak bylem w Tune Up tp na hamowni rozwalila mi sie poducha silnika auto spadlo w rolki i jeblo w beton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 mialem na poczatku glebe chyba z -610 cos takiego na sprezynach fk -50 i jak bylem w Tune Up tp na hamowni rozwalila mi sie poducha silnika auto spadlo w rolki i jeblo w beton u mnie był kłopot przy hamowaniu w CompSporcie bo stabilizator zahaczał o rolke Ale popuścili na pasach i sie udało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi