Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Uff skończyłem składać... Alarm i układ kontroli ciśnienia działają :good: Pozostałe wiązki zostały położone i czekają na osprzęt - chciałbym bardzo podziękować Fantasticowi za pomoc (praktycznie sam położył i polutował wszystkie wiązki).

Co prawda kontrola ciśnienia zapięta na sterowniku z końcówką A ale myślę, że na starszej wersji drivera też spokojnie odpali. Błąd komunikacji na FIS był spowodowany złą sekwencją wyboru ustawień w menu. Po zainstalowaniu systemu w pierwszej kolejności trzeba wybrać zmianę opon a dopiero później zapisać aktualną wartość ciśnienia (tutaj podziękowania należą się H4mm3rowi, który udostępnił i przetłumaczył instrukcję obsługi z B7).

Co do braku komunikacji z czujnikami - układ sprawdzania ciśnienia działa tylko podczas jazdy (strzelam, że sprawdzany jest sygnał prędkości >15km/h tak jak w przypadku PDC czy tilta). Na postoju sterownik przestaje monitorować sensory. Wcześniej w grupie 16 w blokach wartości mierzonych miałem tylko wartości 0. Dziś gdy udałem się na przejażdżkę w grupie w końcu pojawiły się wymagane wartości...

mb16.jpg

Zanim wrzucę tutorial, chciałbym jeszcze troszkę potestować układ - myślę, że dział warsztat zaktualizuję pod koniec tygodnia (Grzesiek :wink4:)

Jutro nareszcie wymiana końcówek i zalepianie kratki wylotu powietrza. Nic, lecę odsapnąć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki Bartek za OT.

Ale sam dużo rzeźbisz, jak i masz kontakt z ludźmi od VAGowania.

Możesz looknąc na mój problemik?

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_wymiana_modulu_kierownicy_pod_tempomat_kierownice_multifunkcyjna-t23501.0.html;msg1529677#msg1529677

THX i EOT :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arturo dziś już pas. Jutro się temu przyjżę ;)

Spoko. I tak zaraz jadę w trasę, także popatrzę w piątek.

THX :good:

Cholera jednak nie zdążyłem - dopiero wracam z rezania końcówek. Dobrze, że wracasz w piątek - będę miał jeszcze trochę czasu ;)

Za co się nie braliśmy to jakiś zonk - trochę to trwało ale nareszcie zrobione :) Ulterki przyspawane, kratka wylotu powietrza wytłumiona i nareszcie w bagaju przestało pierdzieć (troszkę inny patent niż wuja ale dał radę :good:). Antena układu kontroli ciśnienia przewalona przez belkę i pod zderzak - jutro tylko polutuję kable i można składać bagażnik :decayed:

Na szybko i na brudniaka cyknąłem (jutro umyję autko i zrobię porządną sesję ;)) - nowa dupka vs. stara...

new1a.JPGvsnew1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o nowe koncowki znacznie lepiej znacznie :good:

jaki to producent jakie srednice i jaka cena ?

Hehe - myślę, że Flyerowi przypasi fakt zniknięcia "parapetu" :decayed: Nowe końcówki to Ulter N1-90RS - koszt jednej sztuki to 110zł. Średnice: wylot 90mm, montażowa 50mm. Mam nadzieję, że podczas następnej zimy dadzą radę i nie przefarbują się na rudo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kratka wylotu powietrza wytłumiona i nareszcie w bagaju przestało pierdzieć (troszkę inny patent niż wuja ale dał radę :good:

poka :naughty:

klamka nie pierdzi :wink4:

końcówy :good:

Nie zrobiłem foty bo czas nas gonił. Jutro jak będę składał bagażnik to cyknę - generalnie najpierw za Twoją radą okleiłem kratkę ale efekt był taki, że pierdziało 10x głośniej :polew: Nie ten materiał? Nie tak sklejone? NVM. Ostatecznie Robert wpadł na pomysł z zablokowaniem gumek - włożył w kratkę kawałki maty wygłuszającej (takiej jak posiada tapicerka lub schowek na swojej wewnętrznej stronie) o wymiarach odpowiadających gumkom. Cisza, spokój i bezinwazyjnie :good: Wcześniej było mi wstyd (pryt, pryt...) ale tera jak podkręciłem doł to włosy na głowie zaczęły mi się elektryzować :polew::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek jak mozesz to cyknij jeszcze jakies fotki jak te koncowki wygladaja z zadku tzn stan za samochodem kawalek dalej i zrob fotke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszzz... tu masz z ziemniakami i kosiarką w tle... Jutro się bardziej postaram ;)

new1b.JPG

new1c.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ten materiał? Nie tak sklejone?

tylko dobrze klejącą taśmą to zrób, co by trzymała się i na środku kratki bo jak się membrana zrobi to też może prykać :gwizdanie:

ja to dość mocno klejącą foliową taśmą konkretnie okleiłem :decayed:

ale tera jak podkręciłem doł to włosy na głowie zaczęły mi się elektryzować :polew::decayed:

jest pierdolnięcie :naughty::kox::evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sliczna a4 :kox:;)... tak powinna wygladac kazda po opuszczeniu fabryki :decayed:

sporo pracy wlozone ale mam pytanie ...

nie przeczytalem nigdzie o programie ;> ?

jakies plany z tym zwiazane sa ? bo silnik az sie prosi o pare kuni wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sliczna a4 :kox:;)... tak powinna wygladac kazda po opuszczeniu fabryki :decayed:

sporo pracy wlozone ale mam pytanie ...

nie przeczytalem nigdzie o programie ;> ?

jakies plany z tym zwiazane sa ? bo silnik az sie prosi o pare kuni wiecej

jest chyba oddzielny temat o chipowaniu, a nie jest to takie proste z uwagi na skrzynię :wink4:

a co do modów brak słów :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszzz... tu masz z ziemniakami i kosiarką w tle... Jutro się bardziej postaram ;)

new1b.JPG

new1c.JPG

dzzieki :) mysle o zmianie koncowek u siebie ale na jakies mniejsze bo 90mm to jednak dla mnie za duzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze Bart-S spore te końcówy są.

Mam w 3.0 V6 też dwa wydechy ale chyba mniejsze są.

Albo taka prespektywa zdjęcia od spodu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...