Bart-S Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Uff skończyłem składać... Alarm i układ kontroli ciśnienia działają Pozostałe wiązki zostały położone i czekają na osprzęt - chciałbym bardzo podziękować Fantasticowi za pomoc (praktycznie sam położył i polutował wszystkie wiązki). Co prawda kontrola ciśnienia zapięta na sterowniku z końcówką A ale myślę, że na starszej wersji drivera też spokojnie odpali. Błąd komunikacji na FIS był spowodowany złą sekwencją wyboru ustawień w menu. Po zainstalowaniu systemu w pierwszej kolejności trzeba wybrać zmianę opon a dopiero później zapisać aktualną wartość ciśnienia (tutaj podziękowania należą się H4mm3rowi, który udostępnił i przetłumaczył instrukcję obsługi z B7). Co do braku komunikacji z czujnikami - układ sprawdzania ciśnienia działa tylko podczas jazdy (strzelam, że sprawdzany jest sygnał prędkości >15km/h tak jak w przypadku PDC czy tilta). Na postoju sterownik przestaje monitorować sensory. Wcześniej w grupie 16 w blokach wartości mierzonych miałem tylko wartości 0. Dziś gdy udałem się na przejażdżkę w grupie w końcu pojawiły się wymagane wartości... Zanim wrzucę tutorial, chciałbym jeszcze troszkę potestować układ - myślę, że dział warsztat zaktualizuję pod koniec tygodnia (Grzesiek ) Jutro nareszcie wymiana końcówek i zalepianie kratki wylotu powietrza. Nic, lecę odsapnąć
truckmaniac Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Sorki Bartek za OT. Ale sam dużo rzeźbisz, jak i masz kontakt z ludźmi od VAGowania. Możesz looknąc na mój problemik? http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_wymiana_modulu_kierownicy_pod_tempomat_kierownice_multifunkcyjna-t23501.0.html;msg1529677#msg1529677 THX i EOT
Bart-S Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Arturo dziś już pas. Jutro się temu przyjżę
truckmaniac Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Arturo dziś już pas. Jutro się temu przyjżę Spoko. I tak zaraz jadę w trasę, także popatrzę w piątek. THX
Bart-S Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Arturo dziś już pas. Jutro się temu przyjżę Spoko. I tak zaraz jadę w trasę, także popatrzę w piątek. THX Cholera jednak nie zdążyłem - dopiero wracam z rezania końcówek. Dobrze, że wracasz w piątek - będę miał jeszcze trochę czasu Za co się nie braliśmy to jakiś zonk - trochę to trwało ale nareszcie zrobione Ulterki przyspawane, kratka wylotu powietrza wytłumiona i nareszcie w bagaju przestało pierdzieć (troszkę inny patent niż wuja ale dał radę ). Antena układu kontroli ciśnienia przewalona przez belkę i pod zderzak - jutro tylko polutuję kable i można składać bagażnik Na szybko i na brudniaka cyknąłem (jutro umyję autko i zrobię porządną sesję ) - nowa dupka vs. stara...
HiRide Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 o nowe koncowki znacznie lepiej znacznie jaki to producent jakie srednice i jaka cena ?
Bart-S Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 o nowe koncowki znacznie lepiej znacznie jaki to producent jakie srednice i jaka cena ? Hehe - myślę, że Flyerowi przypasi fakt zniknięcia "parapetu" Nowe końcówki to Ulter N1-90RS - koszt jednej sztuki to 110zł. Średnice: wylot 90mm, montażowa 50mm. Mam nadzieję, że podczas następnej zimy dadzą radę i nie przefarbują się na rudo
wuju Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 kratka wylotu powietrza wytłumiona i nareszcie w bagaju przestało pierdzieć (troszkę inny patent niż wuja ale dał radę poka klamka nie pierdzi końcówy
Bart-S Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 kratka wylotu powietrza wytłumiona i nareszcie w bagaju przestało pierdzieć (troszkę inny patent niż wuja ale dał radę poka klamka nie pierdzi końcówy Nie zrobiłem foty bo czas nas gonił. Jutro jak będę składał bagażnik to cyknę - generalnie najpierw za Twoją radą okleiłem kratkę ale efekt był taki, że pierdziało 10x głośniej Nie ten materiał? Nie tak sklejone? NVM. Ostatecznie Robert wpadł na pomysł z zablokowaniem gumek - włożył w kratkę kawałki maty wygłuszającej (takiej jak posiada tapicerka lub schowek na swojej wewnętrznej stronie) o wymiarach odpowiadających gumkom. Cisza, spokój i bezinwazyjnie Wcześniej było mi wstyd (pryt, pryt...) ale tera jak podkręciłem doł to włosy na głowie zaczęły mi się elektryzować
HiRide Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Bartek jak mozesz to cyknij jeszcze jakies fotki jak te koncowki wygladaja z zadku tzn stan za samochodem kawalek dalej i zrob fotke
Bart-S Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Proszzz... tu masz z ziemniakami i kosiarką w tle... Jutro się bardziej postaram
wuju Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Nie ten materiał? Nie tak sklejone? tylko dobrze klejącą taśmą to zrób, co by trzymała się i na środku kratki bo jak się membrana zrobi to też może prykać :gwizdanie: ja to dość mocno klejącą foliową taśmą konkretnie okleiłem ale tera jak podkręciłem doł to włosy na głowie zaczęły mi się elektryzować jest pierdolnięcie
Nowak_zg Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 sliczna a4 ... tak powinna wygladac kazda po opuszczeniu fabryki sporo pracy wlozone ale mam pytanie ... nie przeczytalem nigdzie o programie ;> ? jakies plany z tym zwiazane sa ? bo silnik az sie prosi o pare kuni wiecej
Piechol Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 sliczna a4 ... tak powinna wygladac kazda po opuszczeniu fabryki sporo pracy wlozone ale mam pytanie ... nie przeczytalem nigdzie o programie ;> ? jakies plany z tym zwiazane sa ? bo silnik az sie prosi o pare kuni wiecej jest chyba oddzielny temat o chipowaniu, a nie jest to takie proste z uwagi na skrzynię a co do modów brak słów
Nowak_zg Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 aaa nie doczytalem ze tu jest multi ... troche szkoda ale i tak auto jesli chodzi o body i interior jest kozak
HiRide Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Proszzz... tu masz z ziemniakami i kosiarką w tle... Jutro się bardziej postaram dzzieki mysle o zmianie koncowek u siebie ale na jakies mniejsze bo 90mm to jednak dla mnie za duzo
Młody_drog Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Ta część między dwoma wydechami jest w innym kolorze? Bo na zdjeciach tak wychodzi jakoś na szarawo
MARCIN607 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 tak ma być-to eskowo o ile się nie myle
julo23 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Kurcze Bart-S spore te końcówy są. Mam w 3.0 V6 też dwa wydechy ale chyba mniejsze są. Albo taka prespektywa zdjęcia od spodu ?
Rekomendowane odpowiedzi