wyder Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 Bart-S jak zdemontować listwy ozdobne wokoło szyb?? http://www.a4-klub.pl/smf/nadwozie/all_b6_listwy_ozdobne_wokol_szyb-t80018.0.html;new Bo nie wiem jak sie do tego zabrać
Bart-S Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Opublikowano 15 Maja 2009 Tutorial jest już w Twoim wątku. Pozdrawiam! Wracając do tematu - VARIO wielkie dzięki za załatwienie wszystkiego. Cena rewelacja, założyli mi od razu. +17mm Wygląda za***iście i czuć że dupka trzyma się teraz drogi Tutaj niestety plusy się kończą... niestety przy wyższych prędkościach auto dostaje wibracji - testowałem dziś na A2, do 110/120 jest spokojnie. Powyżej zaczynają się schody... przy 160 kierownica drży za***iście mocno, czego bez dystansów nie miałem nawet przy wyższych prędkościach. Nie wiem czy jest to wina źle wyważonych dystansów? Faktem jest że jedna z tylnych opon jest nieco przychamowana ale tak jak napisałem wcześniej bez dystansów nie miałem aż takich problemów. Co poradzicie?
Flyer Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 Dystanse z pierscieniem? Jesli tak - to wywaz ponownie kolo [mi gosc zdejmowal opone, smarowal ja odpowiednio i inaczej ukladal - pomoglo, mimo, ze mialem tez przyhamowana]. Jesli bez dystansow nic sie nie dzialo - to niestety cos nie tak z nimi... Ja tez mam 17mm i nie ma najmniejszego drgania.
Bart-S Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Opublikowano 15 Maja 2009 Dzięki za wskazówki Flyer OK, w poniedziałek ściągam i jeszcze raz sprawdzę jak bez nich fela zachowuje się na trasie. BTW pamięta ktoś jakie ET i rozmiar ma ori felga 9-ramienna 18" od S-Line'a w B6?
Flyer Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Ori to 17", ET43. Jak zakladales dystanse - czysciles piaste i felge na styku z dystansem? Niby nic, ale warto sprawdzic.
Bart-S Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Opublikowano 16 Maja 2009 Nie czyściłem... Masz rację, warto spróbować.
variocustoms Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Ja dzisiaj zamontowałem dystanse i na razie jest ok, sprawdzę na A2 w poniedziałek ale myślę, że wszystko powinno być ok, a kierownica drży jak coś jest nie tak z przodem a zakładałeś dystanse na tyle przecież.
Bart-S Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Opublikowano 16 Maja 2009 Bartuś w wibracje wchodzi całe auto - na kierownicy najbardziej czuję. Może Flyer ma rację i wystarczy tylko wyczyścić piastę - trochę zasyfiona jest... BTW - dziś montowałeś dystanse? Myślałem że już masz? Zmieniałeś coś?
variocustoms Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Zamówiłem razem z twoimi ale wczoraj wróciłem o 21 do poznania, nie zmieniałem niczego, dłuższe śruby tylko. Zastanawia mnie fakt wibracji u Ciebie, nie powinno być tego objawu, w innym aucie miałem 25 mm na koło i nic nie biło. Może warto jak pisał flyer oczyscić piastę a nawet zamienić opony.[br]Dopisany: 16 Maj 2009, 13:17_________________________________________________Bart-S sprawdziłem u siebie i do 210 km/h żadnych negatywnych objawów.
Bart-S Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Opublikowano 16 Maja 2009 A możemy zrobić tak że dam Ci moje i sprawdzisz na swoim furaku? Tak chyba będzie najszybciej... Znajdziesz na to chwilkę czasu? Z terminem się dopasuję... Jutro jestem w Pozku, gdyby udało nam się zgadać - mógłbyś się przejechać moim i sam ocenić...
variocustoms Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Hmm, nie wiem co jutro będę robił, po za tym nie zdejmuję i nie zakładam sam kół. Mogę się przejechać twoim autem i pewnie znajdę przyczynę, mam w tym jakieś doświadczenie. Wątpię jednak żeby wibracje były bezpośrednią przyczyną wibracji.
Flyer Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Zmien tez kola przod z tylem.. u mnie jedno przednie mialo bicie i to bylo efektem drgan.
Bart-S Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Opublikowano 18 Maja 2009 Jestem po testach u VT. Jutro przekładka opon przód <-> tył - zobaczymy co się będzie działo.
variocustoms Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 Moim skromnym zdaniem to wina opon. Doradziłem zamianę tyłu na przód.
Flyer Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 No tak, ale stalo sie to zaraz po zalozeniu dystansow - przeciez to niemozliwe No chyba, ze Bart sam sobie je przyhamowal Jesli wina opon, to jedz do szpeca - niech zdejmie opony, przed zalozeniem niech dobrze przesmaruje i stara sie wywazyc lepiej tak aby nie bily gora/dol. U mnie tak wlasnie byl rozwiazywany identyczny problem.
variocustoms Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 Po założeniu dystansów jest to możliwe, ramię jest dłuższe i wcześniejsze wibracje mogły być nie wyczuwalne. Opony są raczej nie pierwszej jakości no i tył może być "poząbkowany".
Gość Chris_LWC Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Jeszcze jak by był napęd Quattro, manualna skrzynia i jakieś ciekawe alufelgi było by przepięknie Ale i bez tego jest zazdroszczę właścicielowi :gwizdanie:
Bart-S Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Opublikowano 21 Maja 2009 Dzięki za wszystkie opinie ...no to LEDy w postojach wyrezane, praktycznie bez problemu, nie musiałem instalować wcześniej zakupionych rezystorów. Całość podeszła PNP, bez piłowania symetrycznych bolców. FIS nie robi problemów, żarówki nie mrugają też przy włączeniu zapłonu tak jak miało to miejsce w kilku innych przypadkach (B7). Jeśli chodzi o porównanie barwy światła to teraz ori xenonki (4300) wypadają troszeczkę żółtawo w porównaniu do LED - ale i tak jest o niebo lepiej niż ze standardowymi żarówkami H6W. Poniżej porównanie, więcej fotek wrzuciłem jak zwykle do pierwszego postu. LED vs. H6W LED vs. xenon No nic.. teraz czas na kolejne mody Na tapecie jest teraz podwójny wydech (szukam odpowiedniej ori instalacji) no i do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze HID-ów w przeciwmgielnych.... polecicie coś? Słyszałem że jest trochę rezania z mocowaniem przetwornicy do zderzaka...?
Rekomendowane odpowiedzi