Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tutorial jest już w Twoim wątku. Pozdrawiam! :)

Wracając do tematu - VARIO wielkie dzięki za załatwienie wszystkiego. Cena rewelacja, założyli mi od razu. +17mm Wygląda za***iście i czuć że dupka trzyma się teraz drogi :) Tutaj niestety plusy się kończą... niestety przy wyższych prędkościach auto dostaje wibracji - testowałem dziś na A2, do 110/120 jest spokojnie. Powyżej zaczynają się schody... przy 160 kierownica drży za***iście mocno, czego bez dystansów nie miałem nawet przy wyższych prędkościach.

Nie wiem czy jest to wina źle wyważonych dystansów? Faktem jest że jedna z tylnych opon jest nieco przychamowana ale tak jak napisałem wcześniej bez dystansów nie miałem aż takich problemów.

Co poradzicie?

Opublikowano

Dystanse z pierscieniem? Jesli tak - to wywaz ponownie kolo [mi gosc zdejmowal opone, smarowal ja odpowiednio i inaczej ukladal - pomoglo, mimo, ze mialem tez przyhamowana].

Jesli bez dystansow nic sie nie dzialo - to niestety cos nie tak z nimi... Ja tez mam 17mm i nie ma najmniejszego drgania.

Opublikowano

Dzięki za wskazówki Flyer :)

OK, w poniedziałek ściągam i jeszcze raz sprawdzę jak bez nich fela zachowuje się na trasie.

BTW pamięta ktoś jakie ET i rozmiar ma ori felga 9-ramienna 18" od S-Line'a w B6?

Opublikowano

Ori to 17", ET43.

Jak zakladales dystanse - czysciles piaste i felge na styku z dystansem? Niby nic, ale warto sprawdzic.

Opublikowano

Nie czyściłem... Masz rację, warto spróbować.

Opublikowano

Ja dzisiaj zamontowałem dystanse i na razie jest ok, sprawdzę na A2 w poniedziałek ale myślę, że wszystko powinno być ok, a kierownica drży jak coś jest nie tak z przodem a zakładałeś dystanse na tyle przecież.

Opublikowano

Bartuś w wibracje wchodzi całe auto - na kierownicy najbardziej czuję. Może Flyer ma rację i wystarczy tylko wyczyścić piastę - trochę zasyfiona jest...

BTW - dziś montowałeś dystanse? Myślałem że już masz? Zmieniałeś coś?

Opublikowano

Zamówiłem razem z twoimi ale wczoraj wróciłem o 21 do poznania, nie zmieniałem niczego, dłuższe śruby tylko. Zastanawia mnie fakt wibracji u Ciebie, nie powinno być tego objawu, w innym aucie miałem 25 mm na koło i nic nie biło. Może warto jak pisał flyer oczyscić piastę a nawet zamienić opony.[br]Dopisany: 16 Maj 2009, 13:17_________________________________________________Bart-S sprawdziłem u siebie i do 210 km/h żadnych negatywnych objawów.

Opublikowano

A możemy zrobić tak że dam Ci moje i sprawdzisz na swoim furaku? Tak chyba będzie najszybciej... Znajdziesz na to chwilkę czasu? Z terminem się dopasuję...

Jutro jestem w Pozku, gdyby udało nam się zgadać - mógłbyś się przejechać moim i sam ocenić...

Opublikowano

Hmm, nie wiem co jutro będę robił, po za tym nie zdejmuję i nie zakładam sam kół. Mogę się przejechać twoim autem i pewnie znajdę przyczynę, mam w tym jakieś doświadczenie. Wątpię jednak żeby wibracje były bezpośrednią przyczyną wibracji.

Opublikowano

No to tak zróbmy :)

Opublikowano

Zmien tez kola przod z tylem.. u mnie jedno przednie mialo bicie i to bylo efektem drgan.

Opublikowano

Jestem po testach u VT. Jutro przekładka opon przód <-> tył - zobaczymy co się będzie działo.

Opublikowano

Zdzialaliscie cos?

Opublikowano

Moim skromnym zdaniem to wina opon. Doradziłem zamianę tyłu na przód.

Opublikowano

No tak, ale stalo sie to zaraz po zalozeniu dystansow - przeciez to niemozliwe :evil:

No chyba, ze Bart sam sobie je przyhamowal :wink4:

Jesli wina opon, to jedz do szpeca - niech zdejmie opony, przed zalozeniem niech dobrze przesmaruje i stara sie wywazyc lepiej tak aby nie bily gora/dol.

U mnie tak wlasnie byl rozwiazywany identyczny problem.

Opublikowano

Po założeniu dystansów jest to możliwe, ramię jest dłuższe i wcześniejsze wibracje mogły być nie wyczuwalne. Opony są raczej nie pierwszej jakości no i tył może być "poząbkowany".

Gość Chris_LWC
Opublikowano

Jeszcze jak by był napęd Quattro, manualna skrzynia i jakieś ciekawe alufelgi było by przepięknie :naughty: Ale i bez tego jest :good: zazdroszczę właścicielowi :gwizdanie:

Opublikowano

Dzięki za wszystkie opinie :)

...no to LEDy w postojach wyrezane, praktycznie bez problemu, nie musiałem instalować wcześniej zakupionych rezystorów. Całość podeszła PNP, bez piłowania symetrycznych bolców. FIS nie robi problemów, żarówki nie mrugają też przy włączeniu zapłonu tak jak miało to miejsce w kilku innych przypadkach (B7). Jeśli chodzi o porównanie barwy światła to teraz ori xenonki (4300) wypadają troszeczkę żółtawo w porównaniu do LED - ale i tak jest o niebo lepiej niż ze standardowymi żarówkami H6W. Poniżej porównanie, więcej fotek wrzuciłem jak zwykle do pierwszego postu.

LED vs. H6W

porpos2.JPG

LED vs. xenon

ledxen.JPG

No nic.. teraz czas na kolejne mody :) Na tapecie jest teraz podwójny wydech (szukam odpowiedniej ori instalacji) no i do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze HID-ów w przeciwmgielnych.... polecicie coś? Słyszałem że jest trochę rezania z mocowaniem przetwornicy do zderzaka...?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...