Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie macie przebiegi swoich 2.0 TDI spalanie


akita

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego wychodzi ze nowe 2.0TDI CR to prawie taki sam paciak jak stare konstrukcje. Przerabiałem ten temat w 8P (pekająca głowica)

... 150tys km...

a tak w ramach "kawa na ławę" komu zepsuło sie cos w silniku 2,0TDI CR powazniejszego niz ewentulanie problemy z czujniczkami (i komus tam sie T zajezdzilo)?....i nastala cisza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno poważniejsze problemy zaczynają się po przekroczeniu 200 tysi, takie info mam od magika który ma pogwarancyjny serwis Audi :wink: ale ciekawe czy ktoś się przyzna czy mu coś siadło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest. 150 - 200 tys km i drenaż kieszeni w serwisie. Zresztą nie tylko tak z audi jest.

Jakieś konkrety? Czy tylko przekazujesz to co usłyszałeś od kogoś, a tamten usłyszał od kogoś innego... :decayed:

U mnie 113 tys. km drenażu nie było i oby nie było :whistling:

Tak poza awaryjnością... do ilu Wam się kręcą te CRy? Mój dzisiaj na 3 i 4 biegu zakręcił do 5300 obrotów :decayed: dopiero przy 5300 obr. odcięło i zanurkował :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja mam 214tys i 3 dni temu wymieniłem łożysko z przodu z lewej stronicy, przy 180tys wymieniony rozrząd (w Aso Niemcy) Zauważyłem niedawno dziwne dzwieki co jakiś czas z lekkim szarpaniem na luzie, bez skakania obrotów, podejrzewam ze to dwumas ale głowy nie dam... bede czekał aż sytuacja sie rozwienie. Poza tym wszystko ok, zbiera sie niezle, cicho chodzi, nie dymi, srednie spalanie w granicach 6L-7L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja mam 214tys i 3 dni temu wymieniłem łożysko z przodu z lewej stronicy, przy 180tys wymieniony rozrząd (w Aso Niemcy) Zauważyłem niedawno dziwne dzwieki co jakiś czas z lekkim szarpaniem na luzie, bez skakania obrotów, podejrzewam ze to dwumas ale głowy nie dam... bede czekał aż sytuacja sie rozwienie. Poza tym wszystko ok, zbiera sie niezle, cicho chodzi, nie dymi, srednie spalanie w granicach 6L-7L

Znajomemu rozrząd nei wytrzymał do danych serwisowych i skończył się przy 140tys było to A5 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 TDI CAHA, przebieg 125 tys. (21 tys zrobiłem ja) kompletnie bezawaryjne auto :whistling: żadnych stuków, auto ładnie kręci, mało pali, ja jestem bardzo zadowolony. w niedługim czasie olej, filtry i pewnie rozrząd wymienię wcześniej niż producent zaleca :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochód przywieziony z niemiec osobiście serwisowane co 40 tyś potwierdzone w aso i książki serwisowe przy 148 tyś ostatni serwis i przywieziony z niemiec teraz posiada 172 tys z napraw jakie wykonałem,uszkodzona przepustnica,wymiana turbiny,wymiana pompy sprzęgła,wymiana rozrządu wraz pompą wody,padł siłownik klapki wlewu podejrzewam że nie długo będzie dwumas i sprzęgło.Na bieżąco klocki oleje filtry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w swojej audi mialem przebieg 240tys :] i juz bral olej :]

1.9tdi 90km

piszemu tu o usterkach jakie nas napotkały w B8 kolego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochód przywieziony z niemiec osobiście serwisowane co 40 tyś potwierdzone w aso i książki serwisowe przy 148 tyś ostatni serwis i przywieziony z niemiec teraz posiada 172 tys z napraw jakie wykonałem,uszkodzona przepustnica,wymiana turbiny,wymiana pompy sprzęgła,wymiana rozrządu wraz pompą wody,padł siłownik klapki wlewu podejrzewam że nie długo będzie dwumas i sprzęgło.Na bieżąco klocki oleje filtry

Widzę że te auta maja określone przebiegi kiedy co ma sie popsuć, osobiście 166tys wymiana przepustnicy, węży idących do nagrzewnicy (zrobiły się dziurki) , dwumas powoli słychać, rozrząd wymieniony przed czasem serwisowym aby spokojniej spać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytając te posty przebiegi się pokrywają co do wymiany części widocznie nie zależne od stylu jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwidoczniej zaplanowano że ma się tak popsuć w odpowiednim momencie i tyle na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiedzcie mi proszę co może być powodem dziwnego rwania opony z przodu? Własnie zauważyłem ze z jednej ze stron mam poszczepioną oponę od zew. strony.

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 350229863c5e3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiedzcie mi proszę co może być powodem dziwnego rwania opony z przodu? Własnie zauważyłem ze z jednej ze stron mam poszczepioną oponę od zew. strony.

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 350229863c5e3.jpg

Wycieczka na stacje diagnostyczą i dokładne sprawdzenie zawieszenia, jak wszystko z zawiechą ok to zbierznosć przód, tył najlepiej ta 3D z nachyleniami kąta kół itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem na stacji zawieszenie okey. Amorki po 78% , zbierzności w porządku, martwi mnie sam kąt prawej strony

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 0ab45f8362ffb.jpg

Przed sekunda zauważyłem w książce serwisowej ze nie mam standardowego zawiszenia 1BA tylko 1BE. Jak jest roznica i co to moze oznaczać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...