Badboy_k-ce Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Witam Chcę wam przedstawic mój nowy nabytek jakim jest B6 2.5 TDI v6 Multitronic. Przed zakupem czytałem bardzo dużo złych opini na temat tego silnika i skrzyni,( głownie od posiadaczy 1.9 TDI ) ale po przejażdzce zakochałem sie ..wczesniej miałem okazje jeździć 1.9 TDi który był boski .. no ale.. wybór padł na w/w model. A wiec koniec gadania "głupot" Co nieco o samochodzie: - Audi A4 /S4 ( niby pakiet S4- co to ma byc to niewiem ). - Rocznik 2002/2003 ( I rej.). - Przebieg 157 tys. Udokumentowany, ksiazka pojazdu , serwisowany do końca. - Silnik 2.5 TDI V6 114 KW / 155 kM. - Skrzynia Automat -Multitronic 6 Biegów ( Mozliwosc zmiany biegów przy kierownicy). - Zawieszenie "podobno" fabrycznie obnizone -20mm. - Sportowe podgrzewane i pompowane fotele. - Nagłosnienie Bose, Chorus + Zmieniarka 6 CD + 8 Głosników + woofer + wzmacniacz. - Kierownica Multimedialna ( Wielofunkcyjna ,4 Ramienna ). - 8 x Air Bag ( Kurtyny przód-tył ). - Pakiet "Oswietlenie" + Pakiet "Schowki". - Climatronic 2 strefowy. - Abs+Esp. - Elektrry. lusterka + 4 x szyby. - ELektry. Szyberdach. - Wspomaganie kierownicy. - Immobilizer. - Komputer pokladowy. - 2x podłokietnik + drewniane wykończenia. - Oryginalne 16 calowe felgi. ( niestety ) - Kolor Czarny. Z tego co pamietam to by było na tyle... Plany na przyszłośc: + Duza Navi + Felunek 18" + Ściema na szyby + Zmiana zderzaków S4 + Dwie Koncówki wydechu i Jesli cos sie polepszy z Wirusem w tym silniku to sie na mod-a skusze. Foty: (jeszcze na niemieckich blachach) Dzięki za oględzinki samochodu. Pozdrawiam.
Młody Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Drewno jak ono mi się nie podoba a tak ładna
Badboy_k-ce Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2008 Dzieki za opinie .. kwestia gustu jeden woli "dres" drugi "Garnitur" ..
bartek213 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autko super żeby tylko nic zlego z skrzynią sie nie działo no i poczytaj na forum jak zadbac dobrze o silniczek
kaj82 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Z s4 to ona nie ma nic wspolnego,zawiecha to raczej standard, a silnik bajki
Gość juras Opublikowano 9 Czerwca 2008 Opublikowano 9 Czerwca 2008 .. kwestia gustu jeden woli "dres" drugi "Garnitur" .. ja wole aluminiowe ale to nie znaczy ze nosze dresy:))) i tak jak pisales - kwestia gustu. moze pomysl nad jakis innym oryginalnym radiem. w sumie zmieniarke masz ale ten kaseciak:(
Badboy_k-ce Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2008 .. kwestia gustu jeden woli "dres" drugi "Garnitur" .. ja wole aluminiowe ale to nie znaczy ze nosze dresy:))) i tak jak pisales - kwestia gustu. moze pomysl nad jakis innym oryginalnym radiem. w sumie zmieniarke masz ale ten kaseciak:( Witam. Z tym dresem był taki mały zarcik .. A co do radyjka mam w planach Duze navi RNS-E wiec kaseciak pojdzie do szafy .. jedyne czego sie boje to ze mieszkam w troszke mało bezpiecznej okolicy .. a kaseciak tak nie kuje w oczy złodzieji jak Kolorowe duze navi pzdr.
kadaf Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 z tego co wiem AYM były już wolne od wat poprzedzających je 2,5 litra.. chyba że się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu
krajek_007 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 z tego co wiem AYM były już wolne od wat poprzedzających je 2,5 litra.. chyba że się mylę to wyprowadźcie mnie z błędu mam taką nadzieję bo mam właśnie taki sam silnik (od 2miesięcy) jak Ty i Badboy_k-ce
Tomeks Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 oj ,chyba dopiero silniki B.. byly ulepszone Dzięki zmianom w BAU, BDG, BDH i BCZ uzyskano: - silnik w którym opory wewnętrzne zredukowano o > 50% - zlikwidowano problem wycierających się krzywek wałków rozrządu w silnikach obsługiwanych niezgodnie z instrukcją serwisową i przy braku zdrowego rozsądku użytkownika Wink - zoptymalizowanie pracy silnika w każdych warunkch (poprawione ECU i zwiększony strumień informacji) - praktycznie "niezniszczalną" jednostkę silnikową i tańszą w obsłudze od nowych 2.7 i 3.0 TDi (należy jednak wiedzieć, że oszczędności bilansują się dopiero po przebiegu > 250 tyś.km.) info z AKP
krajek_007 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Opublikowano 17 Czerwca 2008 no a AYM co miało takiego charakterystycznego? w ogóle malo popularny silnik - ciekawe czemu? i ciekawe dlaczego produkowany tylko lekko ponad rok... ale mimo to jest porządną konstrukcją - mam taką wielką nadzieję :naughty:
Badboy_k-ce Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2008 no a AYM co miało takiego charakterystycznego? w ogóle malo popularny silnik - ciekawe czemu? i ciekawe dlaczego produkowany tylko lekko ponad rok... ale mimo to jest porządną konstrukcją - mam taką wielką nadzieję :naughty: .. no powiem ze mam znajomego mechanika w Mysłowicach na ulicy janowskiej .. specjalizujacego sie w tego typu maszynkach .. i powiedział ze jeszcze mu sie nie trafił model 2.5 AYM z problemem wycierajacych się wałków .. a wiec tchnoł wemnie odrobine optymizmu .. aktualnie jestem po wymianie all filtrów oraz oleju .. i auto jak nowe ... teraz czekam tylko na wymiane rozrzadu .. ale to dopiero 7 lipca ... gonią goscia terminy strasznie ..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się