Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BKE] Moja Czarnulka 1.9


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie zastanawiam się czy czasem nie zmienić od razu turbiny bo nie wiadomo ile ta wytrzyma :whistling: w ogóle nie wiem w jakim jest stanie :grin:

Opublikowano

Dymi na zimnym? bo dpfa to Ty raczej nie masz...

Opublikowano

A turbina z BRD pasuje P&P czy rzeźba? :mysli:

---------- Post dopisany at 18:49 ---------- Poprzedni post napisany at 18:47 ----------

Dymi na zimnym? bo dpfa to Ty raczej nie masz...

Czy dymi? Hmm... jak to diesiel, przy zapaleniu coś tam wypuści, ale żeby cały czas coś dymiło to chyba nie, nie zwróciłem na to uwagi.

Opublikowano
A turbina z BRD pasuje P&P czy rzeźba? :mysli:

---------- Post dopisany at 18:49 ---------- Poprzedni post napisany at 18:47 ----------

Dymi na zimnym? bo dpfa to Ty raczej nie masz...

Czy dymi? Hmm... jak to diesiel, przy zapaleniu coś tam wypuści, ale żeby cały czas coś dymiło to chyba nie, nie zwróciłem na to uwagi.

Do 1.9 pasuje bez większych przeróbek.

kolejny co modzi ale o stan techniczny auta już nie dba...:whistling:

Opublikowano

Może jakby kopciło to bym zwrócił uwagę :wink:

Opublikowano

Odpal na zimnym i patrz czy kopci na niebiesko :wink:

Opublikowano

Jak będę przy aucie to sprawdzę :wink: teraz pada to mi się nie chce iść :decayed:

---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:14 ----------

Bez zmiany turbiny ile można bezpiecznie wyciągnąć ze 115 kucy? :mysli:

Opublikowano

około 140 koników

Opublikowano

Na poczatek bedzie musialo wystarczyc :wink:

Nastukane z samsunga

Opublikowano

Wczoraj byłem na przeglądzie i musiałem zerwać z tylnych szyb folię bo nie chciał mi podbić :facepalm: . Najlepsze jest to że w tamtym roku robiłem u tego samego kolesia i przeszło. Szyby miałem przyciemniane w PL i wiem że chcieli mi naklejać na szyby numer atestu czy czegoś tam, ja wtedy powiedziałem żeby nie kleili bo nie wiem jak to będzie wyglądało na Austriackich przeglądach. Gość wczoraj próbował się doszukac tych własnie numerów, mówił że w numerze takim musi byc literka D lub EU.

Mógłby mi ktos powiedziec kto przyciemniał szyby czy ma na nich taki własnie numer na foli?

Opublikowano (edytowane)

Wczoraj byłem na przeglądzie i musiałem zerwać z tylnych szyb folię bo nie chciał mi podbić :facepalm: . Najlepsze jest to że w tamtym roku robiłem u tego samego kolesia i przeszło. Szyby miałem przyciemniane w PL i wiem że chcieli mi naklejać na szyby numer atestu czy czegoś tam, ja wtedy powiedziałem żeby nie kleili bo nie wiem jak to będzie wyglądało na Austriackich przeglądach. Gość wczoraj próbował się doszukac tych własnie numerów, mówił że w numerze takim musi byc literka D lub EU.

Mógłby mi ktos powiedziec kto przyciemniał szyby czy ma na nich taki własnie numer na foli?

Hejka! Ja też miałem taki problem, wprawdzie w Oplu Vivaro, lecz też szukał atestu na folii i chciał ode mnie taką książeczke z certyfikatem CE, auto było z niemiec... Lecz przecież w Polsce też takie coś musiałbyś dostać przy montażu.

Edytowane przez Audi sline
Opublikowano

I dostałem, ale gdzie ja to teraz mam? To już nie ważne, jak będę w PL to folia wróci na szyby i tym razem przykleję wszystko co mi dadzą, zobaczymy za rok w innym zakładzie diagnostycznym czy będzie pasować ;) no chyba że wcześniej będzie zmiana auta :whistling:

Opublikowano

Piotrku, ja tak z innej beczki. Bo już mówimy na temat przeglądu. Widziałem , że zalożyłeś nowe kapcie '18 . Jak na przegladzie, pytał ktoś o nie czy zrobiłeś do nich Gutachten do dowodu? Pytam, bo teraz DTM-y kupiłem, a w przyszłym tygodniu przegląd a nie chce mi się dwa razy kół zmieniać. Pozdrawiam

Opublikowano

Nie mam nic w dowód wbite a na przeglądach nikt się nie czepiał jeszcze. Nie wiem czy mam szczęście że nie zauważyli tego czy po prostu aż tak nie zwracają na to uwagi. Myślę, że gdyby to były 19 lub większe to może by ktoś się wtedy doczepił.

Jak przegląd masz za tydzień a koła jeszcze nie założone to na wszelki wypadek poczekaj z nimi ;)

Opublikowano

Właśnie na furce są, i wyważałem na osi .Więc teraz szybka podmianka na 16 zimowe , ale co z tym wyważeniem wtedy. Pojadę tam i zobaczymy. Tylko teraz , poszukałem fora DE. I stoi tam w taki tekst, że jeżeli kupujesz orginalne felgi do danego modelu z kodem 8EO nie musisz nic wbijać do dowodu, gdyż ten samochód pomimo to,że ty masz tylko w wlepce do '17 ma homologacje na większe koła. Chyba ta ustawa dotyczy XY firm jezeli chcesz miec na aucie.Wiec narazie się nie martwie. W niemczech też mają hopla na tym punkcie jak w Austrii więc chyba będzie tak samo....

Opublikowano

Jak masz już założone to jedź z nimi i zobaczysz ;)

Opublikowano (edytowane)

Z BKE spokojnie wyciągniesz 145 koni i 330 niutków, to jest bezstresowy program. U mnie wleciało 140.5km i 323nm, z powodu, ze turbine mam lekko burdną i przycinało na większej mocy :naughty:

Edytowane przez SHITERS
Opublikowano (edytowane)

Turbinkę zawsze można zmienić ;):naughty:


Wyjazd do PL i znów coś się podłubało, nie dużo ale zawsze do przodu :D Przy okazji wyjazdu do polski musiałem jeszcze wymienić rolkę na alternatorze bo się zmęczyła i odmówiła posłuszeństwa. Zostały też ponownie przyciemnione szyby na tylnych drzwiach które musiałem zrywać na przeglądzie.

Nowe mody to: Gałeczka s-line z audi A3 przerobiona pod A4 :) i dekory 1NK (szczotkowane aluminium). W garażu leżą jeszcze listwy s-line na progi, ale montaż dopiero po naprawieniu szkody czyli za jakiś miesiąc ;)

Zdjęcia

DSC_0911_2x.jpg

DSC_0912_3x.jpg

Pozdrawiam :hi:

Edytowane przez shakal
Opublikowano
:good:
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...