Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy stoujecie jakieś domieszki do diesla w zimie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tylko tankować dobrą/sprawdzoną ropę.

Czyli jeździć tankować za granicę bo u nas taka nie występuje:grin:

---------- Post dopisany at 13:53 ---------- Poprzedni post napisany at 13:52 ----------

To że auta na niej jakoś jeżdzą i żyją nie oznacza że jest dobra.

Ja teraz testowałem dodatek do czyszczenia wtrysków LM no i po zalaniu go 2 razy byłem ostatnio sprawdzić korekcje na wtryskach w 3.0 TDI i wyraźnie spadły bo było powyżej 10 na każdym wtrysku a teraz się wachają od 5 do 8 i drgania na wolnych obrotach zniknęły póki co. Za parę tysięcy km zaleję 3 raz i znowu sprawdzę i jak jeszcze spadną to znaczy że to działa i można znacznie przedłuzyć życie wtryskom, a tanie one nie są więc wolę lać dodatek niż poźniej wydać 5 tys. zł na nowe.

Opublikowano
tylko tankować dobrą/sprawdzoną ropę.

Czyli jeździć tankować za granicę bo u nas taka nie występuje:grin:

---------- Post dopisany at 13:53 ---------- Poprzedni post napisany at 13:52 ----------

To że auta na niej jakoś jeżdzą i żyją nie oznacza że jest dobra.

Ja teraz testowałem dodatek do czyszczenia wtrysków LM no i po zalaniu go 2 razy byłem ostatnio sprawdzić korekcje na wtryskach w 3.0 TDI i wyraźnie spadły bo było powyżej 10 na każdym wtrysku a teraz się wachają od 5 do 8 i drgania na wolnych obrotach zniknęły póki co. Za parę tysięcy km zaleję 3 raz i znowu sprawdzę i jak jeszcze spadną to znaczy że to działa i można znacznie przedłuzyć życie wtryskom, a tanie one nie są więc wolę lać dodatek niż poźniej wydać 5 tys. zł na nowe.

ja też jestem tego zdania ale tylko do środków czyszczących raz na jakiś czas a nie typu skydd i tym podobne co trzeba przy kazdym tankowaniu lać, ja akurat korekcji po zalaniu srodka nigdy nie sprawdzalem ale drgania na jalowym po zalaniu znikły

---------- Post dopisany at 14:05 ---------- Poprzedni post napisany at 14:05 ----------

więc korekcja pewnie też się poprawiła nastepnym razem to sprawdze

Opublikowano

To może i ja coś napiszę- bo ostatnio sprawdzałem u siebie korekcje (a staram się to robić cyklicznie) i wygląda na to, że na tych gdzie miałem w lato lekkie odchyłki (od 4 do 6), pospadały do zera.

Lałem raz motula (chyba) do wtrysków - ale po nim niewiele się zmieniło. Teraz w zimie leję STP z antyżelem- co 3 tankowanie pełna zalecana dawka na cały bak, co każde tankowanie około 1/3 - 1/4 zalecanej dawki na bak.

Od ponad pół roku auto tankowane tylko na jednej stacji BP zwykłym ON.

Opublikowano

ja polecam liqui moly spulung

Opublikowano

Moze ktoś podpowiedzieć gdzie odczytam na VAGu te korekcje wtryków ?

Jak ktoś potrzebuje mam do odsprzedania LM disel spulung -płukanka - oddam za 1/2 ceny.

Opublikowano
Moze ktoś podpowiedzieć gdzie odczytam na VAGu te korekcje wtryków ?

Jak ktoś potrzebuje mam do odsprzedania LM disel spulung -płukanka - oddam za 1/2 ceny.

z tego co pamiętam engine grupa 13,18,23

Opublikowano
Ja tam też nie dolewam...

Facet od którego kupiłem swoją A-trójeczkę, mówił przy kupnie żeby niczego nie dolewać, tylko tankować dobrą/sprawdzoną ropę.

Ponądź pompy lubią umierać od takich dodatków ;)

A były i mrozy po -30 w nocy i auto odpalałem niegarażowane.

ten facet od którego kupiłeś widać że zna się na rzeczy...:whistling:

:facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...