Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Długo kręci gdy zimny, a kąt wtrysku ustawiony na 49-51


SowaBezOka

Rekomendowane odpowiedzi

W poprzednia zime odpalal od strzala przy mrozach. Teraz, gdy mam ustawiony kat wtrysku na ideal (nie sugeruje, ze to moze byc przyczyna), ale nie odpala najlepiej. Auto postoi kilka godzin przy temperaturze 1st i juz jest lekki problem (za pierwszym przekreceniem czekam, az swiece zgasna,a trwa to dlugo bo przewaznie po przekreceniu kluczyka tylko migna, a teraz gdy mroz przyszedl juz dlugo podgrzewaja). Odpala przy dluzszym kreceniu,a gdy juz odpali to lekko trzesie buda przez jakies dwie chwile.

- Kat wtrysku idealny,

- Akumulator sprzed roku, wiec mozna powiedziec, ze nowy,

- Nowe swiece (rok temu kupione) jeszcze czekaja w domu,

Co jeszcze moge zrobic by przy -30stopniach mnie auto nie zaskoczylo i odpalilo od strzlaa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej zawieź komuś żeby to odkrecił bo jak ukręci swiece to będzie problem.Ja odkreciłem trzy a czwarta sie ukręciła w głowicy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za pieprzenie z tymi świecami, do -10 w miarę sprawny diesel powinien odpalić bez nich. Zweryfikuj układ paliwowy, wtryskiwacze, dawkę rozruchową, w jakim stanie jest pompa, czy nie ma gdzieś nieszczelności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - filtr paliwa dzisiaj wymieniony i pali znacznie lepiej, (nawet sie nie zapowietrzyl ^^).

Tommy Gun, a powiedz mi jak ustawic dawke startowa? Jesli chodzi o kat wtrysku to ustawilem jakis czas temu na ideal (49-51). Jesli o cos innego to opisz procedure ;)

@bebos - niedlugo wymieniam rozrzad i w ten czas sprawdze cisnienie, mam nadzieje, ze nie bedzie lipy... :wink:

Co do nieszczelnosci, to faktycznie moze byc bo zbiera mi sie paliwo (miedzy nastawnikiem a blokiem silnika) no i wlasnie wyglada jakby czasem cos ucieklo z nastawnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli masz klopot to pewnie komresji brak ale jezeli chcesz sie przeturlac.To kat wtrysku na 65-68 ustaw dawke paliwa na 3mg i startowa na max.Oczywiscie termika silnika musi byc sprawna czujniki itp.Jak i swiece i prad do nich dochodzacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vauxhall95 - Dzisiaj na blacie 8.5 stopnia bylo i auto odpalilo od strzala (od zmiany filtra paliwa znacznie lepiej odpala, przy temp. bliskiej zera rowniez prawie od strzala).

Tak czy owak dawke startowa postaram sie zaraz ustawic troche wieksza.

Teraz powiedzcie mi, grupa 05 wartosc domyslna jest 128, aby zwiekszyc dawke startowa cisnac cyferki do gory? Ustawic 144 na przyklad? Bo przy dawce paliwa na ktorej sie jezdzi trzeba chyba zmniejszyc liczbe, aby realnie podwyzszyc dawke?

---------- Post dopisany at 12:30 ---------- Poprzedni post napisany at 11:45 ----------

Zwiekszylem troche dawki, auto i tak odpala od strzala gdy ustawialem minimalna dawke startowa i gdy ustawialem maksymalna dawke startowa (78 i 178) - z tym, ze po uruchomieniu silnika wchodzac w MS grupe podgladawszy grupe 05 (okienko nr 2) to nic sie nie zmienialo praktycznie caly czas bylo cos w okolicach 22.2-23.8mg/R (po pierwszym odpaleniu bylo 28.2mg/R)

Dawke paliwa do jazdy ustawilem na 4.0-4.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

speckom

Zwiekszylem troche dawki, auto i tak odpala od strzala gdy ustawialem minimalna dawke startowa i gdy ustawialem maksymalna dawke startowa (78 i 178) - z tym, ze po uruchomieniu silnika wchodzac w MS grupe podgladawszy grupe 05 (okienko nr 2) to nic sie nie zmienialo praktycznie caly czas bylo cos w okolicach 22.2-23.8mg/R (po pierwszym odpaleniu bylo 28.2mg/R)

Dawke paliwa do jazdy ustawilem na 4.0-4.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie cisnienie powinno panowac w cylindrach w moim silniku????

---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ----------

Dawka do jazdy 4.0 - 4.4 nie za duza??

i Dawka startowa okolo 22-23 mg/R dobra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze odpalenie jak zrobilem to wyskoczylo 28mg/R, pozniej nic nie zmieniajac bylo okolo 22-23, tak powinno byc czy cos zle jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj lipa byla, z wieczora krecil z 10 sekund zanim odpalil :/

Dzisiaj zmienilem kat wtrysku na taki jak kiedys byl (okolo 98-102). Dam znac jutro czy poprawa jest czy nie.

Jesli bedzie palil jak kiedys, tzn idealnie przy kacie wtrysku 98-102 to co to bedzie oznaczac? Silnik w slabej kondycji czy tylko pompa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...