kyjo Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Witam, zakupiłem Audi z 2000 roku modelowy 2001 I jak sie okazało rezerwa paliwa Zapala sie na wyswietlaczu pray wskazaniu ok 1/4 poziomu paliwa niewiem cozy szukaj przyczyny w zegarach czy w plywaku moze miał ktoś już taki problem?
adadur Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 teraz co jest prawdą: - jak wskazanie paliwa jest poprawne a problemem jest tylko kontrolka rezerwy to szukał bym problemu przy pływaku (trzeba by prześledzić skąd idzie impuls na rezerwę) - jak wskazanie ilości paliwa przekłamuje i faktycznie odpala rezerwę bo fizycznie mało już paliwa i patrząc na rocznik auta to problem może faktycznie dotyczyć zegarów
kyjo Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 Muszę właśnie zalać pod korek i zobaczyć ile wejdzie paliwa i może coś się rozjasni
Krzysiekcalibra Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 sprawdź najpierw vagiem czy na teście zegarów wskazówka od paliwa dochodzi do końca i staję równo na połowie to wyeliminujesz zegary
machina Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Dokładnie zrób test zegarów i obserwuj wskazówki, dodatkowo zwróć dokładnie uwagę czy wskazówka od paliwa przypadkiem nie tańczy troche w lewo i w prawo:decayed: i raczej rozglądaj się za zegarami z całym fisem:wink:
bediks Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 sprawdź najpierw vagiem czy na teście zegarów wskazówka od paliwa dochodzi do końca i staję równo na połowie to wyeliminujesz zegary właśnie patrząc na rok auta pewnie ma 1/2 fis jaegera wiec na stówę zegary , procek do wymiany , koszt ok 250-350 zł I test zegarów nic nie daje w większości , będzie poprawny i tyle, błędów w zegarach na vagu brak, przerabiałem to i paru forumowiczów
kyjo Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 Zegary tak jak wyżej 1/2 fis a jakie to już nie wiem nie wyciagalem ich jakby ktoś napisał co trzeba dokładnie bo mam brata elektronika to może ogarnie temat żeby nie płacić takich kwot. edit Byłem zrobić test zegara więc tak: Błędów brak Podczas testu wskazówki poszły do końca lekko przycięło temp płynu ale poszła , ale wracając wszystkie stanęły na połowie oprócz poziomu paliwa która stanęła w ok 3/4 wskaźniika Dodam że po paru jazdach zaczyna ginąć ekran 1/2 fis tak jakby sie lekko zamazywał i raz którejś nocy zdarzyło się że zegarek wraz z data się zresetował. Pozdrawiam.
Krzysiekcalibra Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 no to jak się wskazówka paliwa zatrzymała na 3/4 to ją wyciągnij zrób jeszcze raz test zegarów żeby reszta wskazówek zatrzymała się na środku i włóż wskazówkę od paliwa też na środek i zrób test zegarów i zobacz czy idzie do końca i czy zatrzymuje się w połowie jak tak to wystarczy sprawdzić czy będzie równo się zapalała rezerwa tak jak powinna i po sprawie powinno byc
machina Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Zegary do naprawy lub wymiany, uwalony procesor Motoroli.
bediks Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Jak wyżej , jak jeszcze zresecil się zegarek to na bank rocek. Jeśli masz brata elektronika to milo będzie jak i u mnie po kosztach zrobi
bediks Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Tak w tych licznikach w a4 i jeszcze częściej w a3 czytałem duzo w necie ze w latach 2000-01 jaeger robił liczniki ze zlej jakości prockow motoroli
kyjo Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Opublikowano 2 Listopada 2012 Dziś zalałem 20l ON i wskazówka zaczęła skakać raz za polowe raz przed polowe skali. Chyba faktycznie nie ma co szukać wiecej tylko od razu za licznik się brać. No i faktycznie licznik jeager jak patrzyłem.
bediks Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 no i masz ten sam problem co ja ;-) skacze jak u mnie ??
machina Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Jakbym widział mój poprzedni licznik:grin:
bediks Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 No ja cały czas mam dylemat czy naprawiać czy wymieniać na Full fis tylko skąd tu wsiąść luzem tałzena przed swietami
kyjo Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Opublikowano 2 Listopada 2012 No podobnie i u mnie jest, Przekręcam zapłon i wskoczy na 1/4 wskaźnika pomimo że rezerwa się świeci, za moment na 3/4 i powrót. ehh 2 tyg temu kupiłem auto jeszcze nie zdążyłem zarejestrować nawet a tu juz pokazują się wydatki Ma ktoś gotowy wsad do zaprogramowania procesora? bo wymianę by mi miał kto ogarnąć może ale nie mam skąd wziąć programatora i musze kogos szukać
bediks Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 z tego co rozmawialem z jedym gosciem który ogarnia te rzeczy kojarze ze mówil o zgraniu pamieci z uszkodzonego procka do nowego, bo uszkodzeniu ulega ponoc sam procek a nie jego pamiec
machina Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Ale czy warto to naprawiać? Jak nie procek to za jakiś czas zacznie blednąć wyświetlacz1/2 fis w gorące dni i nawet temp. zewnętrznej nie będzie widać. Najlepiej wymienić na VDO z nowym wyświetlaczem i spokój na lata:wink:
bediks Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 dlatego mówie ze koszty mnie przerazaja bo szkoda mi 1000 zł na taka przyjemnosc wydac, wyszlo by taniej jakbym swoje czesci licznik dal magikowi do podpiecia a tak za ta cene mam w pełni poliftowy wyserwisowany fis ( wlacznie z wymienionym wyswietlaczem ) i podlaczenie wszystkiego i zaprogramowanie aby dzialaly wszystkie 6 zegarów z 2 letnia gwarancja na to co bylo robione ( a na sam wysiwetlacz do zywotnio :kox:)
machina Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Da rade zakupić wszystko taniej ok 7 setek już wraz z manetka oczywiście na gwarancji, a podłączenie i zaprogramowanie to bajka:decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się