Łukasz_Novy Opublikowano 9 Czerwca 2008 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Proszę o analizę "logów", bo nie wiem czy to logami można nazwać, jestem początkującym laikiem, dopiero się wdrażam w temat i nie bardzo wiem co i jak, ale zerknijcie proszę na to, co mi wyszło ;-) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/42f0932199f6cb3e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f87a2008eaa33d8e.html * logi umieszczamy w dziale diagnostyka VAG [Musashi]
mcm Opublikowano 9 Czerwca 2008 Opublikowano 9 Czerwca 2008 przepływka szwankuje, i tnie dawki z tego co widze, a poza tym źle zrobione logi i nie wszystkie
Łukasz_Novy Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2008 Dziękuje. A przepływomierz mocno źle dawkuje? jak powinien? co muszę zrobić, żeby poprawnie zrobić te logi?
Piotrek98igo Opublikowano 9 Czerwca 2008 Opublikowano 9 Czerwca 2008 mocno nie tnie tych dawek,wez go przeczysc
mcm Opublikowano 9 Czerwca 2008 Opublikowano 9 Czerwca 2008 najpierw wyczyść potem zrób pełne logi tak jak tu zalecane http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_diagnostyka_vag-t5141.0.html
spanky Opublikowano 10 Czerwca 2008 Opublikowano 10 Czerwca 2008 przepływka szwankuje, i tnie dawki z tego co widze, a poza tym źle zrobione logi i nie wszystkie ja tam nie widze zeby obcinalo gnoj .... filtr powietrza do wymiany jak nie pomoze to plukanie lmm [tak profilaktycznie]
Łukasz_Novy Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2008 Logi robione 3 godziny po zmianie filtra na nowy chyba zostaje czyszczenie lmm (filtr był zaje...brudzony masakrycznie)
PAWEL69 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 przepływka szwankuje, i tnie dawki z tego co widze, a poza tym źle zrobione logi i nie wszystkie ja tam nie widze zeby obcinalo gnoj .... filtr powietrza do wymiany jak nie pomoze to plukanie lmm [tak profilaktycznie] Ja toże nie wiżu obcinaniania gn...... :wink4: Zrób wsie loginki a MISZCZ SPANKI POMOGIET Sory spanki że tak sobie pozwalam ale!!!!!!!!!!!!!!!!