Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik 1.8T 150 czy 180KM? - niedobór mocy.


Gość Shiftback

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zajrze na audi TT forum tam zdobyłem jak się srawdza szczelność.... Zapytam..

Mycie IC i kolektora zrobie pomimo tego, że aż tak by to wpłynęło na zanik mocy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam w sumie nie ma co myć za bardzo, co by przeszkadzało w przepływie powietrza, chyba że dla sportu chcesz ;p

Wystukane z Pegasusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiedzcie co oznacza w Logach w 25-tej grupie Charge Selenoid Valve % - dokładnie ten procent.

Co to jest? Sygnał elektryczny, zamknięcie? 100% jest czym? Całkowitym upustem na TIP?Jest to procent ciśnienia wywieranego na sztange boli mnie ten za szybki spadek na 65%.... dzieki.

Tłoczek na max się otwiera i wpada air na tip. mniejsze wartości przymykają tłoczek? mam dobry schemat n75 jednak nie umiem zinterpretować tej grupy.

N75 - 06a 906 283 E - macie Etke? prawidłowa "n"-ka do 180PS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Procenty to wartość otwarcia klapy wg, im więcej tym klapą bardziej upuszcza ciśnienie czyli zaworek ma więcej roboty, ale dziwne, bo po logach masz bardzo dobre wartości, ja właśnie mam problem z boostem i duty cycle zaworka jest u mnie b niskie, bo doladowanie gdzieś jest uciete więc nie trzeba upuszczac ciśnienia którego nie ma, i zawodem nie musi wykonywać pracy

Tak, ta enka będzie dobra

Wystukane z Pegasusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg ETKI 058 906 283 F

ale moze to jest to samo

---------- Post dopisany at 16:36 ---------- Poprzedni post napisany at 16:35 ----------

taki cudak jest lepszy:

http://howertonengineering.com/wp-content/gallery/mac-valve/mac.jpg

:decayed::decayed::decayed::decayed::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Procenty to wartość otwarcia klapy wg, im więcej tym klapą bardziej upuszcza ciśnienie czyli zaworek ma więcej roboty, ale dziwne, bo po logach masz bardzo dobre wartości, ja właśnie mam problem z boostem i duty cycle zaworka jest u mnie b niskie, bo doladowanie gdzieś jest uciete więc nie trzeba upuszczac ciśnienia którego nie ma, i zawodem nie musi wykonywać pracy

Tak, ta enka będzie dobra

Wystukane z Pegasusa

Chyba odwrotnie im większy procent tym mniejsze otwarcie wg, czyli jak się otoworzy na 100% to niby wszystko idzie zpowrotem do dolotu zamiast na gruszkę, widac to na niskich obrotach kiedy nie ma zadanego ciśnienia procent leci prawie na 100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat---"Chyba odwrotnie im większy procent tym mniejsze otwarcie wg, czyli jak się otoworzy na 100% to niby wszystko idzie zpowrotem do dolotu zamiast na gruszkę, widac to na niskich obrotach kiedy nie ma zadanego ciśnienia procent leci prawie na 100." ----Cytat

No właśnie....

Prawdą by było że odpięty WG daje tyle mocy że nawet dziura (mała) nie puści i turbo przewala na 1,2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat---"Chyba odwrotnie im większy procent tym mniejsze otwarcie wg, czyli jak się otoworzy na 100% to niby wszystko idzie zpowrotem do dolotu zamiast na gruszkę, widac to na niskich obrotach kiedy nie ma zadanego ciśnienia procent leci prawie na 100." ----Cytat

No właśnie....

Prawdą by było że odpięty WG daje tyle mocy że nawet dziura (mała) nie puści i turbo przewala na 1,2?

Tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzenie układu płynem wykazującym dziury... Ma to sens? na jałowym nie dmuchnę 0,5, i jest podciśnienie... nie wciągnie specyfiku do środka? dobry gel mógłby jednak "pracować" na oczach...

---------- Post dopisany 22-01-2013 at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany 18-01-2013 at 19:41 ----------

Taki oto hattrick zrobiłem kilka minut temu....

20130122106.jpg | czakmaster | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

Jest to drugi (stary) N75 założony między obecnym a WG - jako własnej roboty boost controller i o dziwo robi robote. z racji własnych zdolności moge nagiąć ciśnienie do 0,8max. No powiem że już mi się podoba jazda.

Jednak turbawka po 2km czerwona. i chyba zakręce go z powrotem.

Na dwóch N żeby nie złapał 0,9 no to dziursko chyba... i tyle

Co byście podpowiedzieli....?? taka sama akcja jak na filmie tylko max teraz mam 0,8. no i dynamika lepsza...

a... i jak kat ma sie do tego?

Znaleźć tylko te dziure czy co i i sie cieszyć odechciewa sie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rano już na 0,7 dławił mi sie (przeładowywało) - skręciłem na 0,5 z powrotem.

Wyciąć i wspawać spoko luz, tylko co się tam wstawia? podobno strumienice?

(kolega z pracy twierdzi że można załatwić sprawe gwożdziem albo wiertłem :decayed:)

w warsztacie takim na czas bym to zrobił/ szeryf by pocheftował całość sam bym wyciął i ogarnął. Części tylko jakie. Szwagier z podpowiada strumienice z robotą cacy tylko że w PL, a tu wyczytałem, że strumienice wstawiamy do F16....

Gołej rury nie wsadze przecież... jeszce cwaniej to wepcham to wszystko w starego kata co by na przeglądzie mieć spokój....

---------- Post dopisany at 19:49 ---------- Poprzedni post napisany at 18:17 ----------

Strumienice.... trzeba wg. fachowca. Spawarke, przecinarkę i dobre chęci. Trochę szmalcu i znajomości w Dęblińskiej szkole lotniczej :decayed::decayed::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po Ci tam drugi N75 ?

załóz ten nowy w miejsce starego

czerwone turbo w tych silnikach to norma

u mnie jest żólte razem z kolektorem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze masz, tylko po co ?

jezeli na starym było niedoładowanie znakiem tego nie jest szczelny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cofa cofa, zaciał mi sie. Na 0,5 a teraz na normalnym daniu gazu mam 0,15, jeszcze ją zapchałem, i spalanie 12 trasa

---------- Post dopisany at 21:02 ---------- Poprzedni post napisany at 19:54 ----------

Zagotowało wylot Turbo w 3km na lekkim pałowaniu... Mówie co tak śmierdzi.. zarzałem pod maske stary a tam ognisko przodków indiańskich... Rano na tym samym ustawieniu czyli 0,8 z max odkręconym drugim n75 dławi sie na 0,7. Turbawka ciemna ale mamy zime i -5"C. Zakręciłem na dawny sposób gdzie mam take samo ciśnienie na n75 co norma przewiduje. i mam 0,15 na lekkiej jeździe.... spalanie znowu 9,5 - tym razem miasto. Nawet słyszałem "piękne brzmienie" silnika i wyraźny dobry moment na jałowym gdy miałem controller odkręcony. Tak czekam czekam miałem chwile 0,8 i była frajda.... to zrobie kat i podkręce na 0,95. Trzymam za słowo za wbicie w fotel, bo na moich ustawieniach na początku na lekkim dodaniu gazu wskaźnik doładowania elegancko kładł igłę na 0,45 ~ 0,5..... A ja kupiłem 150hp z myślą że jakoś bedzię stary koń szedł...:decayed:

---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:02 ----------

Mam praktycznie ten sam problem, ustawialem juz nawet wg, podejrzewam dziurawego icka, czekam na pogodę żeby się do niego dobrać

Wystukane z Pegasusa

Porównaj DOKŁADNIE prace wskazówki wskaźnika doładowania..... Przecież to klasyczny wskaźnik ciśnienia/podciśn. Kopie fura. Moja splunie krwią niedługo...:thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurfa bo mój też nie chce jechać:kwasny: Obstawiam dv bo nic nie syczy ani nic i chodzi jakby turbo wogole nie pracowało:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...