Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik 1.8T 150 czy 180KM? - niedobór mocy.


Gość Shiftback

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Shiftback

No spoko tak zrobię... dobry pomysł z własnym pomiarem...:naughty:

Skąd dokładnie idzie ciśnienie na DV, które DV ma utrzymać? Z tej grubej rury na intercooler?

(podobno ori montują wg tego co mówisz, jednak przy Forge'u wole go ułożyć w sposób taki aby nadciśnienie szło w kontre na ciśnienie z kolektora) (wtedy na zaworze sprężyna ustępuję i upust robi) - tak wydaję mi się prawidłowo....

---------- Post dopisany 11-12-2012 at 19:06 ---------- Poprzedni post napisany 09-12-2012 at 16:04 ----------

odwróciłem Forge'a, czekam na VAGa...

Troche jakby złapał wigoru, bardziej szumi, szybciej łapie 0,5bara z 2,300rpm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wymianę N75 i DV....

Nadadzą się te dwa podzespoły?

N75:

N75 Tuning Ventil Turbo Race Audi A4 Passat 3B BG 1,8T | eBay

Dump Valve:

Forge Pop Off Ventil / Blow Off Ventil FMCL007P 1.8T | eBay

:hi:

---------- Post dopisany 24-11-2012 at 15:57 ---------- Poprzedni post napisany 12-11-2012 at 22:25 ----------

Z nówką sztuką N75 i założonym wskaźnikiem doładowania pokazuje 0,5 i podrzuca na chwil kilka max do 0,7 bar przy "sandałku w podłodze" ale na ktrótko.

Świszczy coś już cichutko,... jakby gwizdek czajnika...

Mimo wszystko to nie to jeszcze ( AJL pompuje ponoć do 0.9 nawet)...

Czekam na Forge'a 007P.... - Po instalacji spróbuje przedstawić całość na jakimś wideo może.

---------- Post dopisany at 16:12 ---------- Poprzedni post napisany at 15:57 ----------

Poza tym, po odpięciu n75, ściśnięciu węzyka od zimnej strony, która podaje powietrze pod ciśnieniem na n75 i przegazowaniu, z łatwością blokowałem wydostające sie powietrze. coś tam syczał jak poluzowałem, jednak nie było tam dużego ciśnienia....

W takim przypadku można wniskować, iż DV nie trzyma ciśnienia?

Nie wiem czy w dobrym kierunku kombinuje...

z tego co wiem w serji powinna pompować góra 0.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ajl ma fabrycznie 0.8B stąd te jego 180KM bo reszta silnika jest ta sama co AEB, jakby AEB miał też 0.8B to miałby właśnie 180KM na oko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0.9 bara, jezeli mamy byc dokładni, większe wtryski

AJL ma jeszcze zmienną fazy na dolocie, AEB tego nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znaczy że ma napinacz z wtyczką? wiązka silnika od AEBa i AJL'a z 98 roku ma ten sam numer, wtryski również ten sam numer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, napinacz jest z wtyczką

co do wtrysków masz racje

pyebałem z wersja na Etanol :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z tym napinaczem to też dziwna sprawa, bo 98 ajl jest bez zmiennych faz

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzałem temat tego napinacza w ETCE

i według ETKI jest ten sam nr dla AEB i AJL

u mnie jest wtyczka a teoretycznie nie powinno jej byc

za niedługo bede zmieniał rozrzad, popychacze uszczelki, łańcuch i inne g....a

to sie temu przyjrzę :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są identyczne motory z wyjątkiem ecu, chce dorwac jakiegos kompa i na próbę podmienic

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

watpie zeby spasowalo turbina raczej nie pompnie tyle co w ajl teoretycznie bo praktycznie czemu nie haha. ciekawe jak tez z wtyczkami do kompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo jest to samo.... wszystkie czesci zarowno silnika jak i osprzetu sa identyczne... wtyczka od kompa tez powinna byc ta sama bo wiązki komputerowe mają te same numery dla AEBa i AJLa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Shiftback

po Swiętach zloguje auto. Jednak mogą do takiego stanu rzeczy przyczynić się cewki zapłonowe?

(przy wymianie uszczelki dekla silnika miałem grubo oleju w otworach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyczysc dobrze fajki i zobacz czy sprezyny nie pokorodowaly te co wchodza na glowki swiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da rady z tych ;d 2, 7, 25 loguj

Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Shiftback

Potrafiłby kat cofać do 0,5bar ciśninie, hamować? Rozmawiałem dziś na ten temat troche, Vag nie podaje tego ponoć....:eusathink:

---------- Post dopisany at 23:01 ---------- Poprzedni post napisany at 22:33 ----------

Zauważyłem też, że nie podaje już 0.65-0.7bar w max bucie, dziś patrzyliśmy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz zawsze odpiac wydech na zlaczu zaraz za plecionka i sie przejechac na probe, ale myslalbym bardziej ze masz cos nie tak ze szczelnoscia ukladu, bądź DV popuszcza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...