Problem z ogrzewaniem w naszych A4 A do Z

    281 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    otuż problem polega na tym,auto normalnie pracuje nie przegrzewa się temp.ok ale nie leci ciepło ani po 1km ani 50km czy to może termostat?
    a nieraz nawet nie puszcza wody na obieg i hłodnica tez zimna.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jak masz klimatronik zrób test vag,termostat wygląda na sprawny.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    moze cos z silniczkiem klapy cieple/zimne cos jest nie teges

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    własnie wszystko dziwne,vag nic nie pokazał,a jeszczę zauwazyłem ze 1-górny wąż od termostatu 2-z boku są gorące a dolny juz nie a jechałem 100km/h no i woda w zbiorniku od płynu chłodzenia zimna

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Jak masz klimatronik zrób test vag,termostat wygląda na sprawny.

    B6 miało tylko climatronic 2 strefowy:wink: Termostat to koszt 360zł:facepalm: Jak chcesz sam wymienić to pisz pw to napisze jak bo nie jest łatwo:kwasny:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    własnie auto wruciło od mechamika po wymianie termostatu 400zł w aso,i dalej niema efektu leci zimno.Na dodatek płyn chłodniczyw zbiorniczku po przejechaniu 10km zimny a było dobrze kiedys.Mechanik powiedział ze to moze nagrzewnica bo węże są zimne ale płyn też tak jakby coś się zapchało.Ręce opadają

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Mam tak samo , wymienialme termostat , pompe wody itp. Tylko ze u mnie na doddatek ucieka plyn chlodzacy i tez nie grzeje ; ]

    Sprawdz czy samochod ci grzeje na obrotach, krec go przez 1-2 minuty na 2.5 - 3 tys. i zobacz. U mnie wtedy leci cieple jak w saunie jak powinno byc natomiast stojac nie gazujac zimne jak lod ; ]

    Obstawiam u siebie uszczelke pod glowica badz nagrzewnice. Jade dzis zrobic test uszczelki i zobaczymy ;/

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    robiłem tak trzymałem na obrotach tak jak kolega pisał i tak samo jk jade gorąco a jk stane lód.Kolega moze napisac co z teg wynikło,moje auto dzis tez u mechanika wieczorem będe wiedział co może byc przyczyną

    ---------- Post dopisany at 18:35 ---------- Poprzedni post napisany at 14:24 ----------

    właśnie się dowiedziałem,mechanik stwierdził ze prawdopodobnie uszczelka pod głowicą do tego czujnik temperatury i jakiś wirnik o pompie wody nie wspominam.trochę potrwa zanim zrobi wiec napiszę jak będzie wszystko ok

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    I co wyniklo? Ja nie zdazylem do mechanika dzisiaj podjechac ... Jutro podjade na test uszczelki, juz nerwicy dostaje jak nie grzeje... lubie swoj samochod ale jak pomysle o tym ogrzewaniu to mam ochote roz**** o drzewo je. Mam nadzeije ze to wkoncu zrobie. : )

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja bym obstawiał nagrzewnice, miałem tak w audi 80 b3 , jak trzymałem na 3 tyś to grzał a na postoiu zimno, po wymianie było ok.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a czy mozliwe zeby plyn chlodzacy uciekal przez wadliwa nagrzewnice? Dzis robie test uszczelki okolo 16 wiec napisze co i jak : ]

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Może być tak że nagrzewnica jest nie drożna i potrzeba większego ciśnienia w układzie żeby ją ogrzać, można spróbować płukać , wyciek możesz sprawdzić macając dywan w aucie powinien być mokry od płynu.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ale co powiedzieli ze jest przyczyna?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam.Musze stwierdzić że mam podobny problem zanim sie rozgrzeje jest okj ale po przejechaniu kilku kilometrów samochód na wolnych obrotach nie grzeje mysle że termostat jest dobry bo trzyma caly czas 90' no i chyba to nie uszczelka bo to mialem robione nie całe 6000 km temu a do tej pory bylo dobrze dodam jeszcze że wąż od magrzewnicy jeden jest goracy i jak mu przytrzymam 2.5- 3 tyś obrotów grzeje powiem Wam że powoli mam dość tego audi chociaż uwielbiam tą marke ponieważ od kiedy go mam niema miesiąca żeby coś sie nie działo już zaczynam sie zastanawiać mad sprzedażą i zmianą marki(pod naciskiem żony co prawda ale co sie dziwic)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    1-pompa wody

    2-uszczelka pod głowicą

    3-jakiś czujnik

    tak mi powiedział mechanik,do końca tygodnia ma naprawic dam znac

    ---------- Post dopisany at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ----------

    grzes2132 też bym z chęcią sprzedał ale auta tanieją i ciężko sprzedac duzo mozna stracic.ja tez załuje ze nie kupiłem a6

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Witam.Musze stwierdzić że mam podobny problem zanim sie rozgrzeje jest okj ale po przejechaniu kilku kilometrów samochód na wolnych obrotach nie grzeje mysle że termostat jest dobry bo trzyma caly czas 90' no i chyba to nie uszczelka bo to mialem robione nie całe 6000 km temu a do tej pory bylo dobrze dodam jeszcze że wąż od magrzewnicy jeden jest goracy i jak mu przytrzymam 2.5- 3 tyś obrotów grzeje powiem Wam że powoli mam dość tego audi chociaż uwielbiam tą marke ponieważ od kiedy go mam niema miesiąca żeby coś sie nie działo już zaczynam sie zastanawiać mad sprzedażą i zmianą marki(pod naciskiem żony co prawda ale co sie dziwic)

    Niedrożna nagrzewnica :facepalm:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W tamtym roku miałem podobny problem z ogrzewaniem z tym ze mialem sprawdzaną nagrzewnice( po tym okazalo sie ze to uszczelka) i była drożna jeszcze troche to strace cierpliwość do tego samochodu bo pochłonoł juz pieć tysiecy bez mała( nie licząc rozrzadu i płynów) i nadal się coś pieprzy

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    W tamtym roku miałem podobny problem z ogrzewaniem z tym ze mialem sprawdzaną nagrzewnice( po tym okazalo sie ze to uszczelka) i była drożna jeszcze troche to strace cierpliwość do tego samochodu bo pochłonoł juz pieć tysiecy bez mała( nie licząc rozrzadu i płynów) i nadal się coś pieprzy

    Grzes cos o tym wiem ma to samo ze nie grzeje i sie juz wku***** i mam ochote sprzedac go i kupic fiata pande i miec wy**** ale narazie walcze.

    A co do nie grzania do uklad jest zapotwietrzony i pod cisnieniem na obrotach jak u mnie grzeje za***iście. Wczoraj bylem u mechanikow i powiedzieli zen ie zrobia mi testu na uszczelke bo gnije mi nagrzewnica i z tamtad saczy sie plyn i ucieka co moze byc powodowem ni grzania. Wymienie po weekendzie i zobaczymy , jak to nic nie da to say goodbye audi . ; x

    ---------- Post dopisany at 14:47 ---------- Poprzedni post napisany at 14:46 ----------

    *** nie nagrzewnica tylko CHLODNICA!!!!!!!!!

    ---------- Post dopisany at 14:48 ---------- Poprzedni post napisany at 14:47 ----------

    1-pompa wody

    2-uszczelka pod głowicą

    3-jakiś czujnik

    tak mi powiedział mechanik,do końca tygodnia ma naprawic dam znac

    ---------- Post dopisany at 18:53 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ----------

    grzes2132 też bym z chęcią sprzedał ale auta tanieją i ciężko sprzedac duzo mozna stracic.ja tez załuje ze nie kupiłem a6

    A powiedzial jaki laczny koszt? i sprawdzal czy to uszczelka poprzez test na C02? czy poprostu tak powiedzial :>?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Byłem dziś u mechanika no i stwierdził ze zaczoł by od korka zbiorniczka bo on takze ma za zadanie upuszczać nadmiar cisnienia i przez to może nie grzać jesli to nie pomoże to ja am powiem ze chyba także pożegnam marke audi i kupie sobie opla tak jak naciska żonka mam go rok czasu a zrzarł mi tyle nerwów o kasie już nie wspomne poprzednia Audi 1.9tdi 95r miałem z nia troche pracy ale to rezczy eksploatacyjne bo poprzedni własciciel nie dbał ale ta to juz przekracza wszelkie granice

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    byłem dziś u mechanika no i stwierdził ze zaczoł by od korka zbiorniczka bo on takze ma za zadanie upuszczać nadmiar cisnienia i przez to może nie grzać jesli to nie pomoże to ja am powiem ze chyba także pożegnam marke audi i kupie sobie opla tak jak naciska żonka mam go rok czasu a zrzarł mi tyle nerwów o kasie już nie wspomne poprzednia audi 1.9tdi 95r miałem z nia troche pracy ale to rezczy eksploatacyjne bo poprzedni własciciel nie dbał ale ta to juz przekracza wszelkie granice

    najgorsze jest to ze cena jest wysoka 20 tys + a za te pieniadze chyba kupie opla vectre 2006 rok no ale jednak nie to samo ; /

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    satineqq-masz rację opel to jednak nie to samo co wykonanie audi narazie niedawaj za wygraną ja jak mi naprawią pojezdze i zobaczę,wyzywam na audiczkę ale autko i markowe i wykonanie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A ja tak czytam , patrze i nie wierze... Odpowietrzal te auta wogole ktos ? Bo juz nie raz slyszalem ze audi "Samo" sie odpowietrza. Szczegolnie na 90% problem z odpowietrzeniem ma kolega ktoremu na obrotach grzeje a na niskich nie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Też mi się wierzyć nie chce. Miałem podobny problem z brakiem ciepłego powietrza w B5, znajomy od którego kupiłem cuda na kiju robił, a to silniczki, a to płukanie nagrzewnicy, nawet filtr kabinowy wyją (bo miało pomóc) jak zaczęło się robić chłodniej zamówiłem nową nagrzewnicę, i korzystając z weekendu wybebeszyłem całą deskę aby się do rzeczonej nagrzewnicy dostać, co się okazało była tak zapchana, że po wlaniu wrzątku lekko ciepłe zrobiły się rurki, a sama nagrzewnica zimna, a w nowej nie zdąrzyłem zalać całej i nie byłem jej w stanie w rękach utrzymać !

    Po zmianie grzała jak szalona - wysiedzieć nie dało rady.

    A skąd to się bierze? jak ktoś oszczędza i leje wode zamiast płynu to i się kamień wytrąca

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Pisałem o tym nie raz, że odpowietrzyć trzeba, a oni swoje, nie wspominając o mechanikach. :grin:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ale o czym my mowimy, o odpowietrzeniu ? Dobra juz nie raz to robilem, jednakze plyn mi ucieka notorycznie wiec uklad chlodzenia jest nieszczelny co za tym idzie ciagle sie zapowietrza i dlatego nei grzeje. Powodem u mnie moze byc chlodnica ktora wymieniam w weekend bo gnije i sączy płyn sie znije chlodzący.

    Wiec prosze was nie mowice o odpowietrzaniu w moim przypadku bo gdzies ten plyn spier***** wiec uklad jest nieszczelny ;]

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    To Cię chłopie podziwiam , wymieniłeś większość elementów nie potrzebie wiedząc że układ masz nieszczelny. Trochę naprawiasz ten samochód od d*py strony(powinno być 1 DIAGNOZA,2 NAPRAWA,a nie odwrotnie) i jak się czyta takie posty to się doradzania odechciewa .:thumbdown:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Też mi się wierzyć nie chce. Miałem podobny problem z brakiem ciepłego powietrza w B5, znajomy od którego kupiłem cuda na kiju robił, a to silniczki, a to płukanie nagrzewnicy, nawet filtr kabinowy wyją (bo miało pomóc) jak zaczęło się robić chłodniej zamówiłem nową nagrzewnicę, i korzystając z weekendu wybebeszyłem całą deskę aby się do rzeczonej nagrzewnicy dostać, co się okazało była tak zapchana, że po wlaniu wrzątku lekko ciepłe zrobiły się rurki, a sama nagrzewnica zimna, a w nowej nie zdąrzyłem zalać całej i nie byłem jej w stanie w rękach utrzymać !

    Po zmianie grzała jak szalona - wysiedzieć nie dało rady.

    A skąd to się bierze? jak ktoś oszczędza i leje wode zamiast płynu to i się kamień wytrąca

    Nie no chyba już nikt nie jest tak głupi żeby do auta z ponad 20tys oszczędzać na płynie chłodzącym. Chociaż :decayed:

    Ale najprędzej gdy ciekła chłodnica ktoś dolał jakiegoś specyfiku do uszczelniania co spowodowało że uszczelniła się nagrzewnica (ale w środku:decayed:) a chłodnica cieknie dalej.

    Sama z siebie nagrzewnica się tak łatwo nie zapcha. Jeśli nie grzeje na wolnych obrotach a na wysokich jest ok to oznacza raczej że układ jest zapowietrzony. Może to być uszczelka pod głowicą ale to prędzej jakaś nieszczelność w układzie chłodzenia. Można spróbować zdjąć lekką ten górny wąż idący do nagrzewnicy, ten z małą dziurką do odpowietrzania i sprawdzić czy nie ma powietrza.

    Można też zdjąć ten drugi wąż, do króćcy podłączyć wąż z wodą z kranu i przepłukać nagrzewnicę:decayed: Oczywiście podłączyć ciśnienie do dolnego króćca aby płynęło odwrotnie niż podczas pracy. Swoją droga nie ma tu cudów i każdy mechanik powinien sobie z tym poradzić

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Czy to problem w tych silnikach, zdawało mi się że są podobne do 1.8T, mam na myśli blok :eusathink:

    Wymieniałem płyn i nic nie odpowietrzałem, zagrzałem tylko auto do 90st i klimatronik na HI i wszystko działa i grzeje b.dobrze

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy