johnny2002 Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Filtr paliwa ma numer 8K0 127 400 Aby się do niego dostać musisz wymontować osłony aerodynamiczne płyty podłogowej po prawej stronie. – Wykręcić nakrętki -1- i -2-. – Przechylić uchwyt -3- w dół -strzałka-, odczepić i zdjąć z nadwozia. – Postawić wannę ściekową pod filtr paliwa. – Wymontować węże doprowadzania paliwa -1- i -4-. – Odczepić przewód powrotnego obiegu paliwa -3- przy ogranicznikach -2-. – Zdjąć filtr paliwa -5- z ogranicznikami Procedura uruchamiana wstępnej pompy paliwa za pomocą systemu VCDS:UWAGA! PODCZAS WYKONYWANIA POWYŻSZEJ PROCEDURY NIE WOLNO DOTYKAĆ PEDAŁU GAZU I SILNIK NIE MOŻE BYĆ URUCHOMIONY. Wymagania: * zapłon włączony, silnik wyłączony * napięcie min. 11.5 V * wystarczający poziom (ilość) paliwa z zbiornikuWybieramy:[01 - Silnik][ustawienia podstawowe - 04] Wybierz grupę "035"[idź!][ON/OFF/Dalej]Elektryczna pompa paliwa powinna pracować przez 30 sekund.[Gotowe, Wróc] Przy wymianie filtra paliwa powyższą procedurę stosuje się jednorazowo. Przy wymianie m.in. wtryskiwacza oraz innych naprawach związanych z układem paliwowym poleca się zastosowanie powyższej procedury min. trzykrotnie.
wojtekz Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 przepraszam, z jakiej to książki korzystacie wklejając te zdjęcia dot. rozbiórki samochodu?
wrclaguna Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Program ELSA grupy VAG Szukaj w googlach
johnny2002 Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 Dzięki, to mam jeszce pytanie o to odpowietrzenie, bo w zasadzie głównie o to mi chodziło. Jak to się robi ? Jakaś śrubka ?
wrclaguna Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Dzięki, to mam jeszce pytanie o to odpowietrzenie, bo w zasadzie głównie o to mi chodziło. Jak to się robi ? Jakaś śrubka ? Nic nie musisz odpowietrzać tylko silnik trochę dłuzej pokreci
johnny2002 Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 Ok To jeszcze mały OT. Czy w ELSie jest manual jak sprawdzić stan imbusika (zabieraka pompy olejowej) ? Czy tą czynność da sie wykonać samemu czy lepiej zlecić. Jeżeli jest w ELSA, to czy ktoś może zamieścić w warsztacie lu tutaj jak coś takiego wykonać ? I pytanie dot. odpowietrzania: czy tylko w B8 nie trzeba tego robić ? w starszych dieslach to chyba był problem tak ? (palenie na plak itp ?)
wrclaguna Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Nie ma takiego manuala o imbusiku
Biszczan Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Ok To jeszcze mały OT. Czy w ELSie jest manual jak sprawdzić stan imbusika (zabieraka pompy olejowej) ?Czy tą czynność da sie wykonać samemu czy lepiej zlecić. Jeżeli jest w ELSA, to czy ktoś może zamieścić w warsztacie lu tutaj jak coś takiego wykonać ? I pytanie dot. odpowietrzania: czy tylko w B8 nie trzeba tego robić ? w starszych dieslach to chyba był problem tak ? (palenie na plak itp ?) Samochody z 4-cylindrowym silnikiem lub 6-cylindrowym silnikiem 2,7 l i 3,0 l : Za względu na budowę silnika i zamontowaną w zbiorniku paliwa wstępną pompę paliwa układ paliwowy w samochodach z silnikiem z pompowtryskiwaczami i silnikiem Common Rail nie musi być odpowietrzany. Układ paliwowy odpowietrza się sam przy uruchomieniu rozrusznika.
wojtekz Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Ok To jeszcze mały OT. Czy w ELSie jest manual jak sprawdzić stan imbusika (zabieraka pompy olejowej) ?Czy tą czynność da sie wykonać samemu czy lepiej zlecić. Jeżeli jest w ELSA, to czy ktoś może zamieścić w warsztacie lu tutaj jak coś takiego wykonać ? wiesz co, sporo szukałem i nie doszukałem się ani jednej informacji na sieci aby komuś ten imbusik padł w B8 - a przecież takich samochodów z przebiegiem 200+ tyś jest juz sporo.
wrclaguna Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Nie ma co mieszać temat dotyczy filtra wymiany paliwa Do poczytania ---> http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/macie-maksymalne-przebiegi-swoich-a4-b8-2-0-tdi-cr-249610/
johnny2002 Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 Czy w ETCE opisane jest jak zdjąć te osłony ? czy trzeba wszystkie odkecac bo one chyba z kilku części się składają ? I takie pytanie jeżeli nie ma się oryginalnego podnośnika to czy można samochód podnieśc tradycyjnym podnośnikiem "żaba" ? Jeżeli tak to gdzie są punkty podparcia ? ---------- Post dopisany 18-11-2012 at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany 17-11-2012 at 10:04 ---------- Już sobie poradziłem, trzeba zdjąć dwie pierwsze oslony od przodu (kilka plastikowych nakrętek na klucz 10mm i dwa kołki rozporowe). Jeżeli chodzi o miejsca na podnośnik to są dwa obszary które nie są osłonięte oslonami. Pytanie tylko czy na tej zgrzewie karoserii można normalnie żabą podnosić czy trzeba miec jaką specjalną końcówkę?
grom Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Panowie odkopie temat, czy do zdjęcia/założenia wężyków z filtra potrzebne jest jakieś specjalne narzędzie?? Pytam bo podjechałem ostatnio na jedną z tzw szybkich stacji obsługi i koleś mi powiedział, że sie nie podejmą, bo trzeba mieć jakiś specjalne coś do tego.. Prawda to??
johnny2002 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2013 Nieprawda, ja sobie poradziłem za pomocą kombinerek z tego co pamiętam.
Kaiserman Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 a jaki koszt wymiany moze byc w aso tez musze wymienić filtr ale w CAHA ale to chyba to samo?
frog125 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Wymontowanie i zamontowanie w aso 106 a sam filtr paliwa 150zł
Świetlikx Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 W serwisach gdzie zajmują się tylko wymianą olejów i filtrów koszt to najczęściej tylko cena części. W moim przypadku było to 109zł brutto.
gontash Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 W serwisach gdzie zajmują się tylko wymianą olejów i filtrów koszt to najczęściej tylko cena części.W moim przypadku było to 109zł brutto. W Warszawie masz taki sklepik z wymianą gratis ? Możesz podesłać adres. Jakiej marki oferują filtry ?
Świetlikx Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 tutaj wymieniam działa ta mapka? Mapa - Panorama Firm - mapa Polski, plany ponad 700 miast, lokalizacja, plan dojazdu.
Dikson Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Ja bym wolał wymienić filtr na ori. Ja zmienialem na ori.
A4B9 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Witam Czy po wymianie filtra paliwa należy go / filtr/ zalać paliwem lub uruchomić jakaś specjalną procedurę z VAG-a? Dzięki Fafiks ---------- Post dopisany at 15:12 ---------- Poprzedni post napisany at 14:59 ---------- Ok To jeszcze mały OT. Czy w ELSie jest manual jak sprawdzić stan imbusika (zabieraka pompy olejowej) ?Czy tą czynność da sie wykonać samemu czy lepiej zlecić. Jeżeli jest w ELSA, to czy ktoś może zamieścić w warsztacie lu tutaj jak coś takiego wykonać ? I pytanie dot. odpowietrzania: czy tylko w B8 nie trzeba tego robić ? w starszych dieslach to chyba był problem tak ? (palenie na plak itp ?) Samochody z 4-cylindrowym silnikiem lub 6-cylindrowym silnikiem 2,7 l i 3,0 l : Za względu na budowę silnika i zamontowaną w zbiorniku paliwa wstępną pompę paliwa układ paliwowy w samochodach z silnikiem z pompowtryskiwaczami i silnikiem Common Rail nie musi być odpowietrzany. Układ paliwowy odpowietrza się sam przy uruchomieniu rozrusznika. Tu do końca nie jestem pewny, ELSA podaje że przed odpaleniem silnika należy z VAG uruchomić procedurę pompowania paliwa ponieważ brak paliwa w układzie może uszkodzić pompę wysokiego cisnienia. Jednak nie jestem pewny i stąd moje pytanie w poprzednim poście.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się