wesoly_ Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Faja i tyle Chcesz kupuj i wymieniaj takie filtry na własną odpowiedzialność Każdy robi jak uważa że jest to słuszne. Dobrze że kolega posłuchał i zmienił filtr paliwa na inny i problem mu się rozwiązał Pozdrawiam.
wyzyk83 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Opublikowano 7 Sierpnia 2018 2 minuty temu, wesoly_ napisał: Faja i tyle Chcesz kupuj i wymieniaj takie filtry na własną odpowiedzialność Każdy robi jak uważa że jest to słuszne. Dobrze że kolega posłuchał i zmienił filtr paliwa na inny i problem mu się rozwiązał Pozdrawiam. pewnie że będę stosował dalej filtrona stosuję je od 15lat u siebie i klientów i żadnych problemów
puczyl1990 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 W dniu 18.07.2018 o 22:59, arek252525 napisał: Sory nie czujni tylko zawór na szynie wtryskowej ten od strony kabiny i sprawdzisz go na vcds ale jak silnik pracuje na wolnych obrotach. Kolego jak VCDS-em sprawdzic ten czujnik?
puczyl1990 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 A ja mam problem z procedura, co tu muszę wpisać aby ruszyla?
arek252525 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 5 godzin temu, puczyl1990 napisał: A ja mam problem z procedura, co tu muszę wpisać aby ruszyla?
puczyl1990 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Kiedys tak wlasnie robiłem i poszło bez problemu, teraz muszę podac jakieś wartosci w tych dwóch polach, bo inaczej nie wystartuje.
arek252525 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 (edytowane) 2 godziny temu, puczyl1990 napisał: Kiedys tak wlasnie robiłem i poszło bez problemu, teraz muszę podac jakieś wartosci w tych dwóch polach, bo inaczej nie wystartuje. ty masz pierwsze napełnianie zbiornika to nie to. Edytowane 15 Sierpnia 2018 przez arek252525
arek252525 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 3 minuty temu, arek252525 napisał: ty masz pierwsze napełnianie zbiornika to nie to. musisz włączyć aktywacje pompy paliwa
arek252525 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 wchodzisz w kanał 1 Silnik potem kanał 3 i tam masz test pompy i to włączasz, będzie chodzić pompa około 30 s.
puczyl1990 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Moje niedopatrzenie, robiłem to w maju i teraz zapomnialem? dzieki. A powiedz mi jeszcze cos na temat sprawdzenia czujnika cisnienia paliwa tego na szynie wtryskowej. Test vcds-em pokaze jego niesprawności? Mialem dwa razy blad niskiego cisnienia paliwa na szynie.
puczyl1990 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Moje niedopatrzenie, robiłem to w maju i teraz zapomnialem? dzieki. A powiedz mi jeszcze cos na temat sprawdzenia czujnika cisnienia paliwa tego na szynie wtryskowej. Test vcds-em pokaze jego niesprawności? Mialem dwa razy blad niskiego cisnienia paliwa na szynie.
arek252525 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 56 minut temu, puczyl1990 napisał: Moje niedopatrzenie, robiłem to w maju i teraz zapomnialem? dzieki. A powiedz mi jeszcze cos na temat sprawdzenia czujnika cisnienia paliwa tego na szynie wtryskowej. Test vcds-em pokaze jego niesprawności? Mialem dwa razy blad niskiego cisnienia paliwa na szynie. musisz wejść w logi i zaznaczyć aktualne ciśnienie na pompie wtryskowej i wymagane ciśnienie i porównać różnice czy na biegu jałowym niema zbyt wysokich odchyleń.
puczyl1990 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 (edytowane) Mowisz o tym tak? http://youtu.be/X0Ea6b-zF20 Edytowane 15 Sierpnia 2018 przez puczyl1990
arek252525 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 (edytowane) 13 godzin temu, puczyl1990 napisał: Mowisz o tym tak? Ciężko powiedzieć bo wygląda w porządku, bo na dobrym i uszkodzonym skoki są. Ale jak masz zamiar ruszać wtryski lub pompę i wydawać kupę kasy na regeneracje to lepiej spróbować najpierw wymienić ten zawór i sprawdzić czy na nim niema opiłków. Ja wymieniałem już ten zawór kilkanaście razy w wielu autach audi i vw a oznakami uszkodzenia były też nieregularne wibracie karoserii. Edytowane 16 Sierpnia 2018 przez arek252525
puczyl1990 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 No to tutaj jest w porządku, poza różnicą regulacji, duże skoki chyba że tak ma byc?
arek252525 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 2 godziny temu, puczyl1990 napisał: No to tutaj jest w porządku, poza różnicą regulacji, duże skoki chyba że tak ma byc? Ciężko powiedzieć bo wygląda w porządku, bo na dobrym i uszkodzonym skoki są. Ale jak masz zamiar ruszać wtryski lub pompę i wydawać kupę kasy na regeneracje to lepiej spróbować najpierw wymienić ten zawór i sprawdzić czy na nim niema opiłków. Ja wymieniałem już ten zawór kilkanaście razy w wielu autach audi i vw a oznakami uszkodzenia były też nieregularne wibracie karoserii.
KoJ@K Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 O którym zaworze mówisz i za co on odpowiada ?
arek252525 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 2 godziny temu, KoJ@K napisał: O którym zaworze mówisz i za co on odpowiada ? Na listwie wtryskowej od strony szyby, ten co odpowiada za regulacje ciśnienia paliwa
puczyl1990 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 4 godziny temu, arek252525 napisał: Ciężko powiedzieć bo wygląda w porządku, bo na dobrym i uszkodzonym skoki są. Ale jak masz zamiar ruszać wtryski lub pompę i wydawać kupę kasy na regeneracje to lepiej spróbować najpierw wymienić ten zawór i sprawdzić czy na nim niema opiłków. Ja wymieniałem już ten zawór kilkanaście razy w wielu autach audi i vw a oznakami uszkodzenia były też nieregularne wibracie karoserii. Wibracji nie ma, mialem tylko dwa razy tryb awaryjny (zaraz po odpaleniu auta) w odstepach 2 miesiace, związane bylo to z za niskim cisnieniem w systemie/na szynie paliwowej. Pompę zamowilem drugą póki co (moge odeslac). Wykrecalem w niej czujnik i niby opilkow nie bylo, no wlasnie niby bo jakis jakby wiór czy cos tam siedzialo. A ten czujnik z tylu listwy nie jest jednorazowy, tzn nie mozna go z powrotem wkrecic juz tak? Czujnik kosztuje 500 a pompa 800, ale niby te pompy i tak sie sypia w koncu?
arek252525 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 2 godziny temu, puczyl1990 napisał: Wibracji nie ma, mialem tylko dwa razy tryb awaryjny (zaraz po odpaleniu auta) w odstepach 2 miesiace, związane bylo to z za niskim cisnieniem w systemie/na szynie paliwowej. Pompę zamowilem drugą póki co (moge odeslac). Wykrecalem w niej czujnik i niby opilkow nie bylo, no wlasnie niby bo jakis jakby wiór czy cos tam siedzialo. A ten czujnik z tylu listwy nie jest jednorazowy, tzn nie mozna go z powrotem wkrecic juz tak? Czujnik kosztuje 500 a pompa 800, ale niby te pompy i tak sie sypia w koncu? Pompy sie sypią ale dopiero jak opiłkują. większość ludzi wymienia na te bez wad z 2013r tak dla spokoju. czujnik z przodu auta można odkręcić i z powrotem wkręcić, tylko zawór z drugiej strony jest według serwisu jedno razowy bo po demontazu frez co na nim jest morze być już nieszczelny. jeśli nie masz opiłków a miałeś błąd za niskiego ciśnienia to bym wymienił czujnik i zawór. Ale to moje spostrzeżenie. Ja w każdym przypadku wymieniałem ten zawór jak występowały nieregularne wibracie karoseria w jednym przypadku zdarzyło mi się ze były to wtryski.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się