pAsasel Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Witam wszystkich. Zdaję sobie sprawę, że do likwidacji tych błędów będzie potrzebna wizyta w kilku działach i masę szukania ale na początek proszę o wskazówki. Zrobiłem full scan i wywaliło kilka błędów ;( Auto to B7, 2.0, BLB, kombi. 1. Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 AJ Component: A4 Klimaautomat 2731 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 VCID: 69D2BFFA7F23F454 1 Fault Found 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-00 - Signal too Low Klima jakby zawisła na ECONO i blado dmucha - wiem na 100%, że jest do nabicia - czy to może powodować błąd? No i czy to jest przyczyną, że nie da się wyłączyć ECONO? 2. Address 09: Cent. Elect. Labels: 8E0-907-279-8EC.lbl Part No: 8E0 907 279 K Component: int. Lastmodul ECE 0304 Coding: 10001 Shop #: WSC 06325 VCID: 3A7030B64A058FCC 1 Fault Found 01518 - Bulb for Back-Up Lights; Left (M16) 30-00 - Open or Short to Plus Lampę rozebrałem, wszystko wytarłem, wyczyściłem, styki wyczyściłem. Żarówka światła cofania żarzy po wyłączeniu zapłonu jakiś czas - nie wiem jak długo - do rana gaśnie. A może to żarówka - wymieniłem jakiś czas temu na LED'y. Proszę o sugestie. 3. Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-94.lbl Part No SW: 8E0 959 655 G HW: 8E0 959 655 G Component: Airbag 9.41 H10 3230 Revision: 91H10323 Serial number: 0036M002688C Coding: 0033622 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 3B7E35B2453FB6C4 2 Faults Found 01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 10 Reset counter: 99 Time Indication: 0 01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200) 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10100001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 7 Time Indication: 0 Błąd pojawił się po tym jak jeden z pasażerów p....ął drzwiami. Skasowałem ale po kilku tygodniach wrócił. Wyczytałem, że konieczne może być odgrzebanie złączek pod siedzeniem pasażera i wyczyszczenie. Proszę o korektę. 4. Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl Part No SW: 8E0 920 950 S HW: 8E0 920 950 S Component: KOMBI+WFS 4 H12 0040 Revision: 0040 Serial number: 00000000000000 Coding: 0006441 Shop #: WSC 00115 512 00000 VCID: 39722FBA4F0384D4 1 Fault Found 01304 - Radio 004 - No Signal/Communication Tu jakby bez zdziwienia bo radio wymieniłem na inne ale prawie nie łapie niczego. Separator jest. Ori radio grało jak trzeba, obecne w poprzednim aucie też. Radio to Kenwood KDC-BT6544U jeżeli to ma jakieś znaczenie. 5. Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MAX.lbl Part No: 8E0 959 433 BM Component: Komfortgerát T3B 2431 Coding: 07163 Shop #: WSC 06325 VCID: 7DFAFBAA1BAB78F4 Part No: 8E2959802B Component: Tõrsteuer.FS BRM 0205 Part No: 8E2959801B Component: Tõrsteuer.BF BRM 0205 Part No: 8E0959801A Component: Tõrsteuer.HL BRM 0205 Part No: 8E0959802A Component: Tõrsteuer.HR BRM 0205 3 Faults Found 01134 - Alarm Horn (H12) 37-10 - Faulty - Intermittent 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 00962 - Alarm via. Tilt Sensor 35-00 - - No i tu się zaczyna. Dużo poczytałem na forum ale tej kombinacji nie znalazłem. Fabryczny alarm, elektryczne szyby tył, oświetlenie przestrzeni nóg, MK BM. Alarm zdechł całkowicie - nie działa. Przyciski w drzwiach są podświetlone ale nic nie daje przyciskanie. Nie uzbraja się, nic nie daje kołysanie autem, taniec na siedzeniu w środku - nie wyje i już. Centralny działa ale przy zamykaniu tylko "mruga" - żadnych dźwięków. Proszę o sugestie. Dodam, że była robiona pompa oleju więc akumulator odpinany pewnie kilka razy. Dziękuję za pomoc.
Dev Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 jeżeli uciekł Ci czynnik z klimy to masz juz po spręzarce czujnik wysokiego cisnienia padł wszystko znjadziesz w google wystarczy wpisac nr błędu qurwa co Wy w tej Angoli macie za VAG-i ???
pAsasel Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Opublikowano 14 Listopada 2012 Ja kupiłem w PL na TYM forum kabel i programik bo podstawy zrobię ale tak jakoś szczególnie się nie pławię w temacie A apropos Angoli to tutaj jakby wszystko jest trochę inne i ja bym rzekł trochę chu..e - taki kraj. OK google powie. A da się coś wycisnąć z tego raportu odnośnie alarmu? Czy to MK? Czy za mało danych? Gdzie sprawdzić? Do tego dochodzi jeszcze sprawa o której nie pisałem - coś się auto dusi - pewnie turbina albo sterowanie - przy 2200 obrotów dostaje kopa dopiero, wcześniej myśli czy jechać ale tu muszę logi porobić. Zrobię, wlepię - popatrzysz? Tak czy inaczej dzięki wielkie za odpowiedź.
Dev Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 dawaj wszystko co masz bedziemy szukac przyczyny
pAsasel Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Opublikowano 15 Listopada 2012 Pojeździłem wczoraj po okolicy ale tutaj nawet logów nie ma gdzie zrobić. Po robocie spróbuję co znaleźć ---------- Post dopisany at 20:20 ---------- Poprzedni post napisany at 09:27 ---------- Logi zrobię w nocy jak nie będzie ruchu. Trochę teorii - może coś pomoże. Klima do nabicia jak pisałem. Zawisła na ekono i tyle. Nabiję to zobaczymy czy ruszy. Czynnik chyba nie uciekł, po prostu blado chłodzi - może tylko nabicie. Działała elegancko. Auto ma 130000 mil W zeszłym roku w grudniu padł EGR i przepływomierz - oba wymienione, EGR to nawet w servisie Audi w Berlinie - taki fart (400E) Wymieniona pompa oleju i napęd j**any łańcuchowy pompy na kółka zębate - nie widziałem tego - auto chodzi więc chyba zrobili Wymienili też panewki na wszelki wypadek. Jak widać silnik był cały wybebeszony więc może coś mecherzy zj***li - ale to było robione 10000 mil temu. Do czego piję - nie wywala nic na FISie ani na full scanie ale coś mi toto za głośno chodzi jak jest zimny - czy to normalne? Czasem ma problem zachechłać (sporadycznie) na zimnym - świece wymieniałem 12000 mil temu. Od początku trzeba chwilę pokręcić jak jest gorący - dłużej niż jak jest zimny - czasami 2-3 sekundy. Trochę dymek puszcza w dolnym zakresie obrotów, taki siwy - pewnie turbina się kończy bo trochę ją słychać. Turbina już raz wymieniana bo nie jest ORI. Jak pocisnę to w lusterku widzę, że nic nie widzę przez chwilę. To może następstwo sposobu jazdy, po mieście, nie rajdowo. Staram się raz na miesiąc wypaść na wietrzenie gdzieś na banę - pomaga. Nie znalazłem żadnych nieszczelności na dolocie ani popękanych węży czy przewodów - nie mówię, że nie ma. Radio jak już pisałem w pasku chodziło jak burza a tu ORI chodziło bez mrugnięcia. Jedyne co mi przychodzi do głowy to separator się się wypiął - łapie tylko kilka najmocniejszych stacji. Wyrwę w łikend i sprawdzę - a jak nie to, to co sprawdzić? Martwi mnie ten alarm i MK. Mój jest z końcówką BM. Przyciski w drzwiach są podświetlone ale nic nie daje ich wciskanie. Nigdy nie słyszałem syrenki - nie sprawdziłem jak kupowałem ;( Ktoś mańcykował w wiązce albo w panelu w drzwiach kierowcy bo gumowa osłonka w drzwiach jest przecięta i owinięta izolacja - bezpieczniki wyglądają git - mogę wszystkie wymienić na nowe jak to może pomóc. Sorry za przydługą literaturę ale może któryś detal okaże się pomocny. Wlepka była, logi będą - coś jeszcze może się przydać? Gdzieś zajrzeć? Coś sprawdzić?
Dev Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 daj jeszcze logi zastanawia mnie ta zawiecha na niskich obrotach
pAsasel Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 Nie zawsze ale niestety przeważnie. Prawidłowo (na oko) ciągnie tak od ~2200, wcześniej myśli jak to zrobić. Z tego co wykminiłem to przy łagodnym ruszaniu. Jak dowalę w piec i od razu skoczy na wysokie obroty to idzie już ładnie. Jest odczuwalna bariera przy ~2200 taj jakbyś włączył dopalacz. Tak jeszcze zanim wyjadę to logować jakieś inne grupy niż: Statycznie 01/03/07/08/11/18/23 Dynamicznie 003/008/011 ? Logi zrobiłem ale nie mogę dodać na VAGLOG bo somethigs pojebalos. Spróbuję rano. Błędy trochę inaczej niż ostatnio (brakuje 01134 - Alarm Horn (H12) 37-10 - Faulty - Intermittent) a niczego nie ruszałem : Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 AJ Component: A4 Klimaautomat 2731 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 VCID: 69D2BFFA7F23F454 1 Fault Found 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-00 - Signal too Low Address 46: Central Conv. Labels: 8E0-959-433-MAX.lbl Part No: 8E0 959 433 BM Component: Komfortgerát T3B 2431 Coding: 07163 Shop #: WSC 06325 VCID: 7DFAFBAA1BAB78F4 Part No: 8E2959802B Component: Tõrsteuer.FS BRM 0205 Part No: 8E2959801B Component: Tõrsteuer.BF BRM 0205 Part No: 8E0959801A Component: Tõrsteuer.HL BRM 0205 Part No: 8E0959802A Component: Tõrsteuer.HR BRM 0205 2 Faults Found 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 00962 - Alarm via. Tilt Sensor 35-00 - - Logi: Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - statyczne i dynamiczne Grupy: 008,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - dynamiczne Grupy: 007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - statyczne Grupy 018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - statyczne BS Grupa 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupa 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany 17-11-2012 at 10:23 ---------- Poprzedni post napisany 15-11-2012 at 21:43 ---------- To by było na tyle - można coś z tego wyjąć czy trzeba coś jeszcze?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się