Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] 3,0tdi mocniejszy przy ujeciu gazu - HAMOWNIA MOWI ZE JEST OK.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

3,0tdi BKN (204km) daje mi naprawde duzo zadowolenia z jazdy, jednakze po przekroczeniu 3000obr/min i przy ujeciu gazu mam wrazenie ze jest mocniejszy niz przy wczisnietym gazie - po prostu ujmujac gaz z pelnego, mam wrazenie ze mu lzej.

Czy to normalne? A jesli nie, to co moze byc przyczyna takiego objawu?

Opublikowano

Coś masz z paliwem zacznij od filtra paliwa, regulatora ciśnienia paliwa,ew.pompa,i dolot powietrza.

Koniecznie podepnij Vag, bez niego można się domyślać co boli Twój silnik.

Opublikowano

Wybierz sie na spota w Łodzi (o ile sa tam jeszcze organizowane), moze ktos ma Vag'a to Ci pomoze.

Opublikowano

Hmmm.... :confused4: w moim AHU 1,9 jest dokladnie to samo. Idzie lepiej jak nie wciska sie gazu w podłogę, tzn różnica nie jest mocno wyczuwalna ale da się zauważyć. Wrzucalem logi na forum i nikt nie mowil ze cos jest nie tak . Moze TDI tak maja ??

Wczoraj jechałem 180 km/h i nic nie wskazywało, że brakuje paliwa....więc to chyba nie będzie filtr.

Ale to moje odczucia i niech ktoś mądrzejszy wypowie się w tej materii.

Opublikowano

Miałem kiedyś VR6 na gazie i tak robił jak filtr powietrza był do wymiany,jak dostał nowy to mu przeszło.Ale to nie tdi jeszcze w żadnym czegoś takiego nie miałem.W dieslu deptasz jedziesz nie deptasz jedziesz wolniej :)

Opublikowano

Wybierz sie na spota w Łodzi (o ile sa tam jeszcze organizowane), moze ktos ma Vag'a to Ci pomoze.

Tylko, ze takim za 100zl to nikt mu nie pomoze.

Opublikowano

nie jest to kolego normalne, u mnie miałem podobne wrazenie jak auta wchodzily w stan awaryjny, w audi i astrze (oba diesel), jak gaz do spodu i pozniej lekko popuszczany to jakby lepiej szedl, tylko to inna sytuacja ale wiem o co ci chodzi, napewno nie jest to ok :D

Opublikowano

To może ktoś zna rozwiązanie zagadki ?? Proszę o wszelkie sugestie. Może pomocne jest, że 1,9 i 3.0 mają podobne objawy.

Kolego JACUE może ruszymy temat wspólnie ?? U mnie filtr paliwa dawno nie był wymieniany, więc może od tego zacząć ??

Filterek powietrza mam nowy więc u mnie to odpada, wg VAG-a dolot jest drożny.

Opublikowano

Probuje rozwiklac ta zagadke, ale na razie mi sie to nie udalo.

W piatek zrobie jeszcze raz testy to moze cos wyjdzie.[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2008, 16:06 _________________________________________________Szukalem i sprawdzalem, az w koncu na hamownie pojechalem i wreszcie sie uspokoilem i przestalem szukac.

Na hamowni wyszlo ze parametry sa katalogowe a nawet lepsze bo moc to 214,9km przy4205 obr./min (natomiast deklarowane 204 utrzymuje sie w zakresie 3100-4200obr/min. Maksymalny moment to 463,4 Nm przy 2270obr/min (natomiast deklarowane 450 Nm utrzymuje sie w zakresie 1800-3200 obr/min). Cisnienie jakie daje turbina to 2,3bar w zakresie 2100-4200obr/min.

Zobaczywszy takie prawdziwe jego parametry i uslyszawszy bardzo dobre opinie osoby przeprowadzajacej pomiar odnosnie jego wyniku, calkowicie sie uspokoilem i przestalem szukac dziury w calym.

PS. Jezdze na zwyklym ON z Orlenu.

Opublikowano

Probuje rozwiklac ta zagadke, ale na razie mi sie to nie udalo.

W piatek zrobie jeszcze raz testy to moze cos wyjdzie.[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2008, 16:06 _________________________________________________Szukalem i sprawdzalem, az w koncu na hamownie pojechalem i wreszcie sie uspokoilem i przestalem szukac.

Na hamowni wyszlo ze parametry sa katalogowe a nawet lepsze bo moc to 214,9km przy4205 obr./min (natomiast deklarowane 204 utrzymuje sie w zakresie 3100-4200obr/min. Maksymalny moment to 463,4 Nm przy 2270obr/min (natomiast deklarowane 450 Nm utrzymuje sie w zakresie 1800-3200 obr/min). Cisnienie jakie daje turbina to 2,3bar w zakresie 2100-4200obr/min.

Zobaczywszy takie prawdziwe jego parametry i uslyszawszy bardzo dobre opinie osoby przeprowadzajacej pomiar odnosnie jego wyniku, calkowicie sie uspokoilem i przestalem szukac dziury w calym.

PS. Jezdze na zwyklym ON z Orlenu.

Stefanowski ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...