jacue Opublikowano 10 Czerwca 2008 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Witam, 3,0tdi BKN (204km) daje mi naprawde duzo zadowolenia z jazdy, jednakze po przekroczeniu 3000obr/min i przy ujeciu gazu mam wrazenie ze jest mocniejszy niz przy wczisnietym gazie - po prostu ujmujac gaz z pelnego, mam wrazenie ze mu lzej. Czy to normalne? A jesli nie, to co moze byc przyczyna takiego objawu?
zibizab Opublikowano 10 Czerwca 2008 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Coś masz z paliwem zacznij od filtra paliwa, regulatora ciśnienia paliwa,ew.pompa,i dolot powietrza. Koniecznie podepnij Vag, bez niego można się domyślać co boli Twój silnik.
jacue Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2008 Kto w Lodzi moze to zdiagnozowac?
slaweq Opublikowano 10 Czerwca 2008 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Wybierz sie na spota w Łodzi (o ile sa tam jeszcze organizowane), moze ktos ma Vag'a to Ci pomoze.
leoncjo Opublikowano 10 Czerwca 2008 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Hmmm.... w moim AHU 1,9 jest dokladnie to samo. Idzie lepiej jak nie wciska sie gazu w podłogę, tzn różnica nie jest mocno wyczuwalna ale da się zauważyć. Wrzucalem logi na forum i nikt nie mowil ze cos jest nie tak . Moze TDI tak maja ?? Wczoraj jechałem 180 km/h i nic nie wskazywało, że brakuje paliwa....więc to chyba nie będzie filtr. Ale to moje odczucia i niech ktoś mądrzejszy wypowie się w tej materii.
GILI Opublikowano 10 Czerwca 2008 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Miałem kiedyś VR6 na gazie i tak robił jak filtr powietrza był do wymiany,jak dostał nowy to mu przeszło.Ale to nie tdi jeszcze w żadnym czegoś takiego nie miałem.W dieslu deptasz jedziesz nie deptasz jedziesz wolniej
Flyer Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Wybierz sie na spota w Łodzi (o ile sa tam jeszcze organizowane), moze ktos ma Vag'a to Ci pomoze. Tylko, ze takim za 100zl to nikt mu nie pomoze.
dssn Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 nie jest to kolego normalne, u mnie miałem podobne wrazenie jak auta wchodzily w stan awaryjny, w audi i astrze (oba diesel), jak gaz do spodu i pozniej lekko popuszczany to jakby lepiej szedl, tylko to inna sytuacja ale wiem o co ci chodzi, napewno nie jest to ok
leoncjo Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 To może ktoś zna rozwiązanie zagadki ?? Proszę o wszelkie sugestie. Może pomocne jest, że 1,9 i 3.0 mają podobne objawy. Kolego JACUE może ruszymy temat wspólnie ?? U mnie filtr paliwa dawno nie był wymieniany, więc może od tego zacząć ?? Filterek powietrza mam nowy więc u mnie to odpada, wg VAG-a dolot jest drożny.
jacue Opublikowano 16 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2008 Probuje rozwiklac ta zagadke, ale na razie mi sie to nie udalo. W piatek zrobie jeszcze raz testy to moze cos wyjdzie.[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2008, 16:06 _________________________________________________Szukalem i sprawdzalem, az w koncu na hamownie pojechalem i wreszcie sie uspokoilem i przestalem szukac. Na hamowni wyszlo ze parametry sa katalogowe a nawet lepsze bo moc to 214,9km przy4205 obr./min (natomiast deklarowane 204 utrzymuje sie w zakresie 3100-4200obr/min. Maksymalny moment to 463,4 Nm przy 2270obr/min (natomiast deklarowane 450 Nm utrzymuje sie w zakresie 1800-3200 obr/min). Cisnienie jakie daje turbina to 2,3bar w zakresie 2100-4200obr/min. Zobaczywszy takie prawdziwe jego parametry i uslyszawszy bardzo dobre opinie osoby przeprowadzajacej pomiar odnosnie jego wyniku, calkowicie sie uspokoilem i przestalem szukac dziury w calym. PS. Jezdze na zwyklym ON z Orlenu.
dssn Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 no i slusznie, nie ma co szukac dziury w calym
baskecior Opublikowano 16 Czerwca 2008 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Probuje rozwiklac ta zagadke, ale na razie mi sie to nie udalo. W piatek zrobie jeszcze raz testy to moze cos wyjdzie.[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2008, 16:06 _________________________________________________Szukalem i sprawdzalem, az w koncu na hamownie pojechalem i wreszcie sie uspokoilem i przestalem szukac. Na hamowni wyszlo ze parametry sa katalogowe a nawet lepsze bo moc to 214,9km przy4205 obr./min (natomiast deklarowane 204 utrzymuje sie w zakresie 3100-4200obr/min. Maksymalny moment to 463,4 Nm przy 2270obr/min (natomiast deklarowane 450 Nm utrzymuje sie w zakresie 1800-3200 obr/min). Cisnienie jakie daje turbina to 2,3bar w zakresie 2100-4200obr/min. Zobaczywszy takie prawdziwe jego parametry i uslyszawszy bardzo dobre opinie osoby przeprowadzajacej pomiar odnosnie jego wyniku, calkowicie sie uspokoilem i przestalem szukac dziury w calym. PS. Jezdze na zwyklym ON z Orlenu. Stefanowski ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się