M@jk Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Opublikowano 9 Listopada 2012 oglądałem ten regulator ciśnienia, to był suchutki i wszystkie przewody co dochodzą do listwy również. Jeden mechanik mi też powiedział że to może być ten czujnik, gdzie ten czujnik się znajduje bo mam możliwość zamiany od takiego samego auta żeby sprawdzić czy jest wadliwy
kkrawat Opublikowano 10 Listopada 2012 Opublikowano 10 Listopada 2012 Musisz poszukać gdzieś na dole w bloku silnika - w a3 1.6 jest pod filtrem oleju.
rafal1985 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 No i jak kolego rozwiązałeś swój problem ?? . Bo mam podobnie Na zimnym pali na dotyk a jak jest ciepły to czasem zapali a czasem muszę mu pomóc wciskając pedał gazu. Czasem jak się zatrzymuję np. na światłach to silnik zaczyna strasznie nierówno pracować, nie ma mocy i skaczą obroty i po paru sekundach wraca do normy. Zawsze podłączam komputer po takich przygodach ale tylko raz wyskoczył mi błąd 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16705 Czujnik obrotów silnika - zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Śledzę trochę ten temat i się zastanawiam czy w ciemno wymienić ten czujnik położenia wału. Pozdrawiam
kkrawat Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Kolego przecież wywala ci błąd czujnika położenia wału - co prawda na razie sporadyczny ale to pewnie niedługo się zmieni
M@jk Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Opublikowano 14 Listopada 2012 mój kumpel ma identyczne auto jak ja i chce się z nim umówić żeby podmienić ten czujnik na chwilę żeby zobaczyć co jest jak by ci się udało coś zdziałać to pisz o efektach
dominikk Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 Możesz mieć problem, bo w ADP czujnik położenia wału (jeśli mówimy o tym samym, czyli Halla, a nie wałka rozrządu) jest zintegrowany z aparatem zapłonowym. Temat do ogarnięcia we własnym zakresie, ale nie myśl, że poziom trudności jest porównywalny do podmianki karty graficznej czy twardziela w PC, bo się rozczarujesz. :/
M@jk Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 panowie wymieniłem czujnik i ciągle to samo, nie mam pojęcia a pomysłów co dalej ;/
waldekpsk Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 dziwne, troszke lipa, szukaj dalej przyczyny...
M@jk Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 słyszałem też że przyczyną może być zapowietrzający się zbiornik paliwa, albo cewka zapłonowa ??? co wy na to ?
rafal1985 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 No to powiem Tobie kolego że zdziwiony jestem że nie pomogła wymiana. A może jakąś taniochę kupiłeś. Mi w sklepie za oryginał zaśpiewali 500 zł wiec postanowiłem wyciągnąć czujnik z innej a4. I problem z odpalaniem zniknął
MatUSh Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Oryginał zakładaj lec na jakiś szrocik i wyjmij z A4 i powinno pomóc. Nie ma co oszczędzać jak kupować to porządne i orgin.
M@jk Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2012 włożyłem oryginał z innego z innego auta, i nic z tego ;/ bez zmian
bartoszkol Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Ja włąśnie usunąłem podobny problem ,jutro idę odebrać samochód w serwisie poinformowano mnie że problem polegał na wiązce kabli biegnącyh do czujnika położenia wału korbowego ,wiązka została naprawiona lub wymieniona (nie wiem bo nie dostałęm jeszcze faktury ani samochodu jutro odbiór) plus montaż dodatkowego przewodu króry to eliminuje ew błędy .mam nadzieję że samochod już teraz będzie palił na dotyk bo walczę z tym problemem od ponad pół roku .poinformowano mnie również że jest to feler fabryczny i takie problemy z okablowaniem w mojej wersji 1.6i (a4b7) występowały ew w celu wykrycia innych niesprawności okablowania można podpiąć oscylator...
M@jk Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Opublikowano 22 Maja 2013 Panowie wymieniłem : świecę , cewkę zapłonową z modułem, czujnik położenia wału, czujnik temperatury, i nadal bez najmniejszej różnicy brak dalszej koncepcji ;/ ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem
tomace69 Opublikowano 12 Lipca 2013 Opublikowano 12 Lipca 2013 Witam, Panowie. Przeszukując tematy odpalania nie znalazłem odpowiedzi na mój konkretny problem więc postanowiłem podpiąć się tutaj. Otóż, mam problem z odpalaniem na zimnym silniku, który potęguje się po deszczowej nocy (albo po prostu dłuższym postoju w wysokiej wilgotności). Problem mam już od dłuższego czasu, ale ostatnio ledwo w ogóle udaje się odpalić więc potrzebuję pomocy. Wszystko byłoby ok, gdybym nie wykonał większości z możliwych prób rozwiązań problemu. Wymieniono (na przestrzeni ostatnich 2-3 miesięcy): przepływkę (chociaż na Vag'u pokazuje mi sporadyczny błąd za niskiego sygnału), sondę lambda, przepustnicę (nową, nieoryginalną), komplet kabli WN, wszystkie świece, kopułkę wraz z palcem, czujnik Halla, całą listwę wtryskową (na używaną wraz z wtryskami i regulatorem), czujnik temperatury cieczy chłodzącej (ponieważ poza problemem odpalania - przy rozgrzanym silniku wolne obroty nie spadają do 900 obr., a stoją wyraźnie ponad 1100 - w zależności od kaprysu auta jest to albo 1200 obr., albo nawet momentami 1500 obr./min), oczywiście pompę paliwa (i to dwukrotnie - najpierw na dość tanią, potem droższą - jednak nieoryginalną), filtr paliwa, filtr powietrza, olej wraz z filtrem, akumulator był wymieniany na nowy kilka miesięcy temu. Problem ciągle nie zniknął Odpalanie wydaje się efektywniejsze, jak w baku jest więcej benzyny. Jakby problemów było mało - pływak w baku ma jakieś zwarcie i z tego, co zaobserwowałem, pokazuje prawidłowy poziom benzyny tylko chwile po odpaleniu. Po kilku minutach albo zaczyna powoli rosnąć i ostatecznie spada na zero (zaświeca się kontrolka rezerwy, a wskazówka leży bezwładnie), albo po prostu opada (nie ma reguły co do sposobu "więdnięcia"). Tak, jak wspomniałem, po kontroli błędów VAGiem - wykazało błąd przepływki (sygnał za niski), pomimo wymiany na BOSCHowską (nową), a także ostatnio błąd czujnika N80 - ale to podejrzewam, że przez to, że odłączałem wtyczki. Brałem też pod uwagę kwestię instalacji gazowej - zamontowanej rok temu. Akurat zbliżył się termin przeglądu (15tys. km) więc oddałem w ręce mechaników od "gazowni". Wymienione wszystkie filtry i konieczne podzespoły gazu - żadnych problemów z instalacją. Obroty "wariują" i na benzynie i na gazie. Wspominam o nich, bo może to problemy ze sobą powiązane. Macie jakieś pomysły? Ktoś z Was się spotkał z podobnym problemem? Oczywiście silnik ten sam, co w temacie - 1.6 ADP (z instalacją LPG)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się