lemon_lmn Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Proszę o analizę logów. Na dole podałem jeszcze linki do podejrzanych wartosci... VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Auto ma wywalony katalizator i egr (zastąpione flanszą) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - tutaj problem z przeładowaniem na 3 biegu ALE... TU brak przeładowania na 4 biegu: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Podobno jest też problem z synchronizacja wałków: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM - synchronizacja na jalowym walkow PD synchro + turbo - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Od siebie dodam, ze po wymianie rozrządu nie zauważyłem zmian - auto ladnie pali, nie kopci i zmiany reakcji na gaz też nie zauważyłem
robertma Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 niewprawnym okiem powiem,że kąt rozrządu do ustawienia grupa 004 parametr 4, masz od 1.7 nawet do 2.8 mimo że mieści się w normie, to jak go ustawisz na 0 dopiero poczujesz żwawość.Miałem to samo po wymianie rozrządu. Roboty na 15 do 30 min. Poszukaj na forum już były dokładne opisy. W skrócie zdejmujesz górną pokrywę rozrządu 3 minuty odkręcasz trzy śruby na kole rozrządu (odsprzęglasz je od wałka rozrządu) łapiesz śrubę centralną wałka rozrządu i przekręcasz w Twoim przypadku w prawo delikatnie o jakiś mm (możesz puknąć delikatnie młotkiem bo opór jest spory i jak się zaprzesz i puści to pojedziesz o 10 mm). Odpalasz sprawdzasz parametr czy jesz na 0 lub w okolicy i po sprawie jeżdzisz i jesteś zadowolony z poprawy dynamiki silnika. Co prawda już tak ładnie Ci nie będzie odpalał ale zmiana nie jest tak drastyczna jak korzyść z wyregulowania kąta. Trochę niepokojące jest skakanie u Ciebie tego kąta na jałowym (równomierne obciążenie) u mnie na jałowym to stoi 0 i się nie rusza, więc może być to wina napinacza.
roman_tyk Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Ja bym sie przyjrzał napinaczowi, bo w jednej grupie skacze aż do 3.9 przy deptaniu....+ termostat do zmiany.
lemon_lmn Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 Czy przy synchronizacji wałka rozrządu ustawić wartosc na 0 czy inna? - czytałem cos,ze w AWX'ach lepiej ustawic na + (1,5 - 1,7), bo na zero jest mułowaty...
A4_Dominik_WAW Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Wszystko zależy od tego jakiego typu masz napinacz, jeżeli starego typu to zawsze lekko będzie skakał kąt synchornizacji nawet po wymianie na nowy. Napinacz starszego typu jest droższy od nowszego typu gdzie kąt można ustawić równo na 0. Takie informacje uzyskałem od kolegi z forum który wymieniał u mnie kompletny rozrząd.
lemon_lmn Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Opublikowano 10 Listopada 2012 Tak to wyglada po synchronizacji.... Zmieniłem takze termostat : VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się