v0lfik Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Witam, Kupiłem niedawno samochód i chce doprowadzić go do ładu aby posłużył mi na parę ładnych lat. Zacząłem od silnika i wykonałem testy zgodnie z instrukcją na forum, proszę o ocenę tych logów. Błędów brak, były jedynie z centralnego zamka ale pokasowałem i już się nie wyświetlają Statyczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne BS: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Pozdrawiam
roman_tyk Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Statyczny kat wtrysku dosc pozny do poprawy na ~50. Doładowanie faluje, pytanie czy nie widać zadnych nieszczelności rura za ickiem do kolektora, malo powera powyzej 3000rpm
v0lfik Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 Może to być to spowodowane wydmuchaną uszczelką pod głowicą?
Lishoo Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Statyczny kat wtrysku dosc pozny do poprawy na ~50. Doładowanie faluje, pytanie czy nie widać zadnych nieszczelności rura za ickiem do kolektora, malo powera powyzej 3000rpm Tak jak kolega napisał, kąt do poprawy, jednak doładowanie faluje na pewno z powodu wadliwie działającego przepływomierza, trzeba go przeczyścić, a później zrób jeszcze raz logi dynamiczne 003 i 011. Poza tym że ECU obcina dawki paliwa przez przepływkę, to cała reszta jest raczej w porządku. Dlaczego pytasz o wydmuchaną uszczelkę? coś na to wskazuje? po logach sądząc to auto jest w bardzo dobrej kondycji.
v0lfik Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Opublikowano 7 Listopada 2012 Bo mam bardzo dużo ucieka mi płynu w układzie chłodzenia. Ostatnio wracałem z Holandii i przez drogę ~1300km dolałem ok 4l płynu, jechałem max 140. Teraz jak jeżdżę po miesicie to nie ucieka prawie nic i zastanawiam się własnie czy to nie wina uszczelki bo jak przejrzałem przewody to sucho jest. Co do logów to przeczyszczę przepływomierz i sprawdzę jeszcze raz.
Lishoo Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 Nie wiem, ale wydaje mi się że jeżeli jeżdżąc po mieście nie ubywa Ci płynu nic, to raczej nie będzie to wina uszczelki. Prawdopodobnie winna jest chłodnica, albo wąż idący od termostatu, jeżdżąc po mieście pewnie nie otwiera się, albo zbyt krótko pracuje otwarty żeby puścił wyciek. Od tego bym zaczął szukać.
daroA4 Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 przepływomierz do wymiany... mi ostatnio zaczął słabo iść i go tak przeczyściłem, że musialem drugi kupić... więc te czyszczenie nie za bardzo pomaga, a raczej szkodzi, po wymianie odżył. napisz czy po przeczyszczeniu u ciebie lepiej szedł, bo u mnie już całkiem nie miał mocy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się