Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dzienne okrągłe 4 LED w halogeny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem jednak te Maxledy. Jeszcze nie założyłem, nawet nie podłaczyłem do prądu na próbę. Na oko, jakość wykonania gorsza od NSSC, wtyczki badziewne.

Zobaczymy jak po założeniu.

Oczywiście, nie skreślam tych światełek, jako niewarte kupowania, nie. Prawdopodobnie niższa cena jednak nie bierze się z niczego.

Opublikowano

Jak podlaczyc sw.dzienne w halo, zeby dzialaly jako dzienne i po wlaczeniu halogenow?

Opublikowano

Przerabiasz czy chcesz oświecić to co masz?

Opublikowano

Chce kupic ledy w miejsce halo, ale zanim kupie odpowiednie chce sie dowiedziec, jak podlaczyc i gdzie kable zeny po wlaczeniu zaplonu palily jako dzienne, po wlaczeniu mijania gasly, ale po wlaczeniu halogenow znowu palily ( widzialem taki bajer na youtube)

Opublikowano

Zależy to od tego czy masz kontrolę żarówek na FIS

Opublikowano

Kontrolke spalonej zarowki mam

Opublikowano

To albo odpowiednia żarówka , albo zwykłe LEDy plus oporniki.

do tego diody aby napięcie nie wracało się do MCE I ODPOWIEDNIE połączenia kabli.

Opublikowano

Wlasnie o odpowiednie podlaczenie kabli mi chodzi

Opublikowano

dziako ja mam właśnie tak podłączone, że dzienne się zapalają dopiero po zapaleniu auta, a gasną po włączeniu pozycji nie mijania:)

Żeby oszukać FIS to dałem oporniki na zasilanie halo

A połączenie dziennych to w moim przypadku z automatu od dziennych były 3 kable :

-czarny masa znalazłem pod maską

-czerwony dałem z alternatora pin 1 (tylko ze dałem tam przekaźnik )

-biały sterowanie podpiołem pod pozycję z lampy podajże kolor szary

jihaad jeżeli chodzi o cenę do jakości to super!!Bo naczytałem się o różnych ledach z tego wątku i tak jedne zakłócają CB drugie parują jeszcze inne coś tam innego i według mnie te są super teraz byłem na weekendzie z Żona i zrobiłem ze 600 km i nić, nie parują nic się nie dzieje, a pamiętam że na początku były znacznie droższe.

Także mogę w tym przedziale śmiało polecić:wink:

Tak to wygląda

IMAG0855.jpg

how to use print screen

Opublikowano

To podaj link gdzie kupiles te ledy

Opublikowano
dziako ja mam właśnie tak podłączone, że dzienne się zapalają dopiero po zapaleniu auta, a gasną po włączeniu pozycji nie mijania:)

Żeby oszukać FIS to dałem oporniki na zasilanie halo

A połączenie dziennych to w moim przypadku z automatu od dziennych były 3 kable :

-czarny masa znalazłem pod maską

-czerwony dałem z alternatora pin 1 (tylko ze dałem tam przekaźnik )

-biały sterowanie podpiołem pod pozycję z lampy podajże kolor szary

Kolego, a co z luźnymi kabelkami od starych halo - nie wyskakuje błąd spalonej żarówki?

Czy da się te kable jakoś podłączyć, żeby dzienne działały też jako halo? :eusathink:

Opublikowano

Wyskakuje błąd i dlatego trzeba w stawić oporniki na zasilanie halo .

A czy sie da podłączyć jako halo to nie wiem pewnie się da nie myślałem nad tym :eusathink:

---------- Post dopisany at 11:13 ---------- Poprzedni post napisany at 08:24 ----------

Ale się trzeba zastanowić nad podłączeniem jako halo bo ledy mocno świecą, w nocy fajnie dają :wink:

Opublikowano

W kabinie sobie podłacz te LEDy pod przeciwmgłowe i niech ci w nocy fajnie dają po deklu. :facepalm:

Opublikowano

Chodziło mi tylko , żeby zrobić tak żeby można je było też używać jako przeciwmgłowych np. w trudnych warunkach żeby doświetlić drogę że by nie wypadł taki dekiel jak T..

No nic nie ważne!

Opublikowano

No to nie demontuj przeciwmgłowych skoro będa ci potrzebne, a LEDy zamontuj obok w formie "pasków". Proste.

Opublikowano

MOŻNA PODŁĄCZYĆ, żaden problem.

Musisz tylko zastosować odpowiedni rezystor plus dioda kierunkowa.

Rezystor dobierz wartością do różnicy pomiędzy parametrami żarówki LED a żarówką 21W (wystarczy, ja tak mam..nie musi być 55W. błędu nie ma) oraz odpowiedniej rezystancji. Na moje, powinieneś mieć rezystory 7om/20W (mam dokładnie taki) na stronę.

dioda kierunkowa to jest dioda prostownicza, blokująca przepływ prądu w drugą stronę w czasie gdy masz załączony jeden z obwodów.

chodzi o to aby nie wracał się prąd do MCE z DRL. diody muszą być 3, jedna na zasilanie DRL dwie na halogeny. jej obciążalność to minimum 3A(zastosowane rezystory)

Jeśli posiadamy dodatkowo CLH, to połączenie MUSI być wykonane. Inaczej stracimy przednie doświetlanie.

Opublikowano

Podpowie ktos gdzie znajde + po stacyjce pod maska????????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...