fatboy Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Tykanie wydobywa się z wlacznika awaryjnych bo tam są wszystkie bebechy od kierunków
kusy1919 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 "Tykanie" tak jak napisałem wydobywa się z głośniczka znajdującego się w zegarach
fatboy Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Się nie sprzeczam ale ja miałem uwalony glosniczek i tykaly kierunki
KrzychuEM Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Panowie zwróćcie uwagę jakie macie modele aut. Jeden ma B6, a drugi B5, dlatego jednemu tyka kierunek przez buzer, a drugiemu tyka w przełączniku od awaryjnych.
szefmuzyk Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Buzer jak zauwazyłem ma 2 sygnały. 1 - jakbyście wsadzali kluczyk do amerykańca i bez przekręcania słychać gong, 2 - sygnalizujący rezerwe, taki pisk. Zauwazułem także że tylko ten pisk funkcjonuje, ale jak robicie testy zegarów słychać gong. Dlaczego tak?
lukaszooo Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 Odkopuje temat, do wymiany jest buzer w b5 2000r czyli po lifcie, domyslam sie ze jest tam jeden centralny głośnik z tyłu płytki, osadzony jest zapewne na 4 nogach, wszyscy piszą ze podłączają tylko dwie czyli według mnie jest jedynie dzwięk od otwartych drzwi a od rezerwy brak. Czy ktoś moze potwierdzić moje przypuszczenia ???? jesli jest tak jak mysle w gre wchodzi tylko ori głośnik. Niestety zegary sa Jeager, z tyłu wyglądają tak Rozumiem ze głosnik to ten krązek po lewej ??? moze ktos podpowiedziec jaki głośnik kupić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się